Carloke Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2008 (bewerkt) Ik raak er niet meer uit dus vraag ik het hier maar even. Zo'n 2 weken geleden ben ik weer begonnen met GTA Vice City omdat ik hem eigenlijk nooit 100% had uitgespeeld. Heb ik dus meteen de hele lijst van missies, de checklist en een paar maps afgedrukt om zeker niks te missen. Ben ik dus begonnen en heb ik alles mooi aangeduid wat ik gedaan had. Gisteren stond ik op 98% en deed ik de laatste storyline missie (al de andere dingen had ik dus al gedaan). Doe ik die missie, geslaagd, krijg wat telefoontjes, ik kijk in men stats en wat staat er 99% Ik een heel uur bezig geweest met de statistieken te vbekijken en ik raak er maar niet uit... Ik heb alles gedaan zoals het op WikiGTA stond en toch haal ik gaan 100%. Cheats kan het niet aan liggen want die heb ik niet gebruikt. Wat ik ook raar vind is dat de Enforcer (In Vice Point), VCPD Cheetah (Aan het PD station in Little Havana) en de Love Fist Limo nooit spawnen. Ook de Hidden Packages rewards komen niet aan het Hyman Condo te liggen. En daar ligt denk ik het probleem... Voor ik het 2de eiland kon bereiken heb ik alle Rampages en Hidden Packages al genomen en toen ook het Hyman Condo al gekocht. Ik heb het 2de eiland bereikt d.m.v. een PCJ-600 en de Packer in de Film Studio's. Ik had dus alle Packages, Rampages en het Hyman Condo al voor ik eigenlijk het 2de eiland bereikt had. Kan die ene procent nou hieraan liggen en kan ik weer overnieuw beginnen of ben ik gewoon nog wat vergeten te doen voor die 100%? PS: Misschien handig om te weten is dat ik de PS2 versie speel Alvast bedankt Carl Bewerkt: 16 augustus 2012 door Carloke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2008 (bewerkt) Er zijn twee dingen die nogal vaak worden vergeten, en dat zijn de Sunshine Auto's, en de Boatyard. Let op dat je bij de Boatyard meerdere missies achter elkaar kunt doen, zie daarvoor ook WikiGTA. Met Sunshine Auto's heb je meerdere lijsten om te voltooien, als je deze nog niet hebt, probeer deze dan nog eens. Succes. Edit: Foutje van mij, ik was vergeten dat je maar één Checkpoint Charlie hoeft te doen voor de 100%. Bewerkt: 24 februari 2008 door Donwell Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2008 Heb je alle safehouses al? Alle Uniqeu Stuntbonus's? Anders is het misschien een bug, er is ook 1 rampage die verdwijnt nadat je hem hebt gefaald. Waardoor je hem niet meer kunt halen, misschien is dat het. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Carloke Geplaatst: 24 februari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2008 Er zijn twee dingen die nogal vaak worden vergeten, en dat zijn de Sunshine Auto's, en de Boatyard. Let op dat je bij de Boatyard meerdere missies achter elkaar kunt doen, zie daarvoor ook WikiGTA. Met Sunshine Auto's heb je meerdere lijsten om te voltooien, als je deze nog niet hebt, probeer deze dan nog eens. Succes. Edit: Foutje van mij, ik was vergeten dat je maar één Checkpoint Charlie hoeft te doen voor de 100%. In de stats staat Checkpoint Charlie tussen dus die is ook gehaald want de geldmarker staat ook bij de Boatyard. Heb je alle safehouses al?Alle Uniqeu Stuntbonus's? Anders is het misschien een bug, er is ook 1 rampage die verdwijnt nadat je hem hebt gefaald. Waardoor je hem niet meer kunt halen, misschien is dat het. In de statistieken staat dat ik 15 Property's heb en ik ben ze allemaal afgegaan en heb ze allemaal. Ook de USB's en Rampages heb ik allemaal gehaald (staat tussen de statistieken). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ghost_Rider Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2008 Heb je misschien cheats gebruikt? Cheats zorgen er namelijk voor dat het spel niet meer 100% te voltooien is, maar op 99% blijft hangen. Als je een 100% savegame wilt kun je >>deze<< savegame downloaden en hier op verder spelen. Let op: Veel cheats zorgen er voor dat je GTA Vice City niet meer 100% kunt uitspelen. Het percentage blijft dan op 99% hangen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Carloke Geplaatst: 24 februari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2008 (bewerkt) Heb je misschien cheats gebruikt? Cheats zorgen er namelijk voor dat het spel niet meer 100% te voltooien is, maar op 99% blijft hangen. Als je een 100% savegame wilt kun je >>deze<< savegame downloaden en hier op verder spelen. Let op: Veel cheats zorgen er voor dat je GTA Vice City niet meer 100% kunt uitspelen. Het percentage blijft dan op 99% hangen. Ik heb geen cheats gebruikt en ik heb Vice City op de PS2, dus met die savegame ben ik niet veel. Bewerkt: 16 augustus 2012 door Carloke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donald F. Duck Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2008 Vaak wordt de Rifle Range vergeten die na The Shootist beschikbaar is. Deze is te doen in de Ammu-Nation vestiging in Downtown. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GFX-Studio Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2008 Heb je ook alle missies gedaan van die RC dingen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.