Jump to content

dite is heel dringend pls pls pls help me

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

wie kan bij dit busje in het mapje in dat mapje zit ook een foto wie kan op dat busje die foto op het dan de twee achterdeuren op de zijkant en op de motorkap wie kan daar die foto op plaatsen pls help me.

ps het is voor vc en het spijt me echt zeer zeeer vreselijk als dit verkeerd geplaatst is mijn excusses

Nieuwe_map.rar

Bewerkt: door KoenKucharek
Geplaatst:

Zoals je ziet is je bestand nu al 11 keer gedownload, dus het lijkt mij waarschijnlijk dat er toch echt wel mensen naar gekeken hebben. Inderdaad vreemd dat ze geen reactie plaatsen wanneer ze de moeite nemen het te downloaden, maar het enige dat je kunt doen is toch echt gewoon geduld hebben. Misschien had je trouwens beter een aanvraag kunnen doen in het Mod aanvragen topic.

Geplaatst:
Zoals je ziet is je bestand nu al 11 keer gedownload, dus het lijkt mij waarschijnlijk dat er toch echt wel mensen naar gekeken hebben. Inderdaad vreemd dat ze geen reactie plaatsen wanneer ze de moeite nemen het te downloaden, maar het enige dat je kunt doen is toch echt gewoon geduld hebben. Misschien had je trouwens beter een aanvraag kunnen doen in het Mod aanvragen topic.

maar ik heb het zelf ook al een aantal keeren gedownload

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...