nationalist Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 Mocht je een Amerikaan zijn en de Limited Edition van Grand Theft Auto IV willen bestellen, dan krijg je bij Amazon er daar ook een gratis nummerbord bij. Die kun je op je Amerikaanse slurpbak bevestigen, maar dan zal de politie wel raar opkijken. Of we in de Benelux ook zo'n bonusitem bij een bepaalde webshop gaan krijgen is op dit moment nog niet bekend. Bron: insidegamer Ik hoop alvast dat we hier in de benelux ook zo een meekrijgen Reageren
Gijsso Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 Ik wil die. Die hang ik dan op en vereer 'm (geintje). Maar ik weet zeker dat er een gast in de VS is die zijn plaat zo heeft veranderd. In de VS kun je je plaat veranderen voor weinig geld. Reageren
Klokkie89 Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 haha die is idd wel supervet Die wil ik ook voor op mijn auto!! Reageren
Biocount Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 ach wie weet kan je die plaat ooit is via ebay kopen als je het echt graag wilt Reageren
Gta-killer Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 Ach mij maakt het niet zo veel uit, ik heb toch de gewone editie besteld dus ook al krijg je hem er hier bij krijg ik toch niks . Maar misschien als het niet te veel kost bestel ik er ooit een via ebay of andere site, staat wel mooi om tegen de muur te hangen want mijn muren hangen behoorlijk leeg. Reageren
nationalist Geplaatst: 24 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 ach wie weet kan je die plaat ooit is via ebay kopen als je het echt graag wilt Ja dat is een goed idee voor moest het niet uitkomen in benelux Reageren
Venzio Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 Op je fiets plakken of je scooter Politie he jonge man wacht is even :O ik zie het je hebt wel een nummerbord rij maar door Reageren
js007 Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 ik moet hem hebben maar ik heb wel geen vliegtuigtikets ( ik ga aan grand theft auto doen '' auto diefstal'') Reageren
Swiggers Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 Waaaaow, die wil ik ook Dan hang ik hem op mijn kamer En kan ik er elke dag naar kijken Swiggers Reageren
Swiggers Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 Op je fiets plakken of je scooter Politie he jonge man wacht is even :O ik zie het je hebt wel een nummerbord rij maar door Lolbroek.. Reageren
nationalist Geplaatst: 24 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 Dit is toch gewoon een leuke gadget die zowat elke GTA-fan toch wil hebben Reageren
Adren4Line Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 Lijkt me ook vet om die te hebben Reageren
nationalist Geplaatst: 25 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 Lijkt me ook vet om die te hebben Ja he, maar dat dient dan wel gewoon om op te hangen en niet om echt aan je voertuig te hangen he Reageren
Romal Geplaatst: 26 februari 2008 Rapport Geplaatst: 26 februari 2008 lijkt me leuk als wij ze ook krijgen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.