Jump to content

Amerikanen krijgen nummerplaat bij pre-order GTA IV (X360, PS3)

Recommended Posts

Geplaatst:

Mocht je een Amerikaan zijn en de Limited Edition van Grand Theft Auto IV willen bestellen, dan krijg je bij Amazon er daar ook een gratis nummerbord bij. Die kun je op je Amerikaanse slurpbak bevestigen, maar dan zal de politie wel raar opkijken.

1203496218.jpg

Of we in de Benelux ook zo'n bonusitem bij een bepaalde webshop gaan krijgen is op dit moment nog niet bekend.

Bron: insidegamer

Ik hoop alvast dat we hier in de benelux ook zo een meekrijgen :cya:

Geplaatst:

Ik wil die. Die hang ik dan op en vereer 'm _O_ (geintje). Maar ik weet zeker dat er een gast in de VS is die zijn plaat zo heeft veranderd. In de VS kun je je plaat veranderen voor weinig geld.

Geplaatst:

Ach mij maakt het niet zo veel uit, ik heb toch de gewone editie besteld dus ook al krijg je hem er hier bij krijg ik toch niks :N.

Maar misschien als het niet te veel kost bestel ik er ooit een via ebay of andere site, staat wel mooi om tegen de muur te hangen want mijn muren hangen behoorlijk leeg.

Geplaatst:
ach wie weet kan je die plaat ooit is via ebay kopen als je het echt graag wilt :tu:

Ja dat is een goed idee voor moest het niet uitkomen in benelux :Y

Geplaatst:
Op je fiets plakken of je scooter :puh: Politie he jonge man wacht is even :O ik zie het je hebt wel een nummerbord rij maar door ;)
Lolbroek.. :cya:
Geplaatst:
Lijkt me ook vet om die te hebben :Y

Ja he, maar dat dient dan wel gewoon om op te hangen en niet om echt aan je voertuig te hangen he :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...