Pennywise The Clown Geplaatst: 26 februari 2008 Rapport Geplaatst: 26 februari 2008 (bewerkt) In Nederland mag een dergelijk nummerbord niet op je auto worden gezet, tenminste niet ten koste van het standaart nummerbord van de auto zelf. In Belgie mag dit tegewoordig wel aan de voorkant van de auto. Althans, ik heb er in zuid-limburg (NED) al een aantal zien rijden met de vreemdste nummerplaten. Zou wel leuk zijn als ze dit hier ook zouden invoeren Hier overigens het betreffende Limited Edition Pack: Bewerkt: 26 februari 2008 door Pennywise-The-Clown Reageren
nationalist Geplaatst: 26 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 februari 2008 Ja hopelijk is dit de special edition Reageren
Fbi-Crew Geplaatst: 26 februari 2008 Rapport Geplaatst: 26 februari 2008 Nou leuk gaat de politie het hebben: ''Er is een blauwe mercedes met het nummerplaat gta1V liberty city hij is bewapend over'' ''Over er zijn 2 mercedes alletwee blauw wat nu'' ''Foulleer ze over'' ''Alletwee niets '' ''wacht ik zie nog een mercedes zelfde kentekenplaat ik ga die effe checken'' Reageren
nationalist Geplaatst: 27 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 februari 2008 Nou leuk gaat de politie het hebben: ''Er is een blauwe mercedes met het nummerplaat gta1V liberty city hij is bewapend over'' ''Over er zijn 2 mercedes alletwee blauw wat nu'' ''Foulleer ze over'' ''Alletwee niets '' ''wacht ik zie nog een mercedes zelfde kentekenplaat ik ga die effe checken'' Hehe Tja hang het maar gwn op de kamer Reageren
nationalist Geplaatst: 2 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 Rockstar deelt deze dagen enkele flashy nummerplaten uit ten gelegenheid van 'GTA IV'. De nummerplaten zijn aangepast en mogen op je wagen aangebracht worden, dit geldt helaas enkel voor de V.S. Ze zijn zelfs op naam gemaakt, als je naam Nico is natuurlijk. Liberty City, Worst Place in America, N1co valt er te lezen, wat overduidelijk naar 'GTA IV' verwijst en tegelijk "schitterende" reclame voor New York, aka Liberty City, is. Bron: Gunk Reageren
PetitPierreIV Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 Tof, zou ik ook wel willen, zou mooi hangen in me kamer, bij me viral campaign posters :D Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.