Jump to content

Amerikanen krijgen nummerplaat bij pre-order GTA IV (X360, PS3)

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

In Nederland mag een dergelijk nummerbord niet op je auto worden gezet, tenminste niet ten koste van het standaart nummerbord van de auto zelf. In Belgie mag dit tegewoordig wel aan de voorkant van de auto. Althans, ik heb er in zuid-limburg (NED) al een aantal zien rijden met de vreemdste nummerplaten.

Zou wel leuk zijn als ze dit hier ook zouden invoeren :Y

Hier overigens het betreffende Limited Edition Pack:

gta4_x360_pre_500.jpg

Bewerkt: door Pennywise-The-Clown
Geplaatst:

Nou leuk gaat de politie het hebben: ''Er is een blauwe mercedes met het nummerplaat gta1V liberty city hij is bewapend over'' ''Over er zijn 2 mercedes alletwee blauw wat nu'' ''Foulleer ze over'' ''Alletwee niets '' ''wacht ik zie nog een mercedes zelfde kentekenplaat ik ga die effe checken''

Geplaatst:
Nou leuk gaat de politie het hebben: ''Er is een blauwe mercedes met het nummerplaat gta1V liberty city hij is bewapend over'' ''Over er zijn 2 mercedes alletwee blauw wat nu'' ''Foulleer ze over'' ''Alletwee niets '' ''wacht ik zie nog een mercedes zelfde kentekenplaat ik ga die effe checken''

Hehe :7

Tja hang het maar gwn op de kamer :puh:

Geplaatst:

Rockstar deelt deze dagen enkele flashy nummerplaten uit ten gelegenheid van 'GTA IV'.

De nummerplaten zijn aangepast en mogen op je wagen aangebracht worden, dit geldt helaas enkel voor de V.S. Ze zijn zelfs op naam gemaakt, als je naam Nico is natuurlijk. Liberty City, Worst Place in America, N1co valt er te lezen, wat overduidelijk naar 'GTA IV' verwijst en tegelijk "schitterende" reclame voor New York, aka Liberty City, is.

Bron: Gunk

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...