Rullez Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 Een tijdje geleden was er een gerucht. Een gerucht dat Rockstar exclusief ging voor de PS3. Dit gerucht is er nu weer. Wat denken jullie zal dit waar zijn? BRON Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 Een tijdje geleden was er een gerucht. Een gerucht dat Rockstar exclusief ging voor de PS3. Dit gerucht is er nu weer. Wat denken jullie zal dit waar zijn? BRON Ik denk niet dat dit waar is, Rockstar zou hierdoor miljoenen verlies maken, want GTA wordt nog altijd het meest verkocht voor de PC, en de Xbox versie mogen we ook niet vergeten. Waarschijnlijk is dit weer één van de vele geruchten die maar geruchten blijven. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 Lol, en dat staat nou net op een Playstation site. Onbetrouwbare bron, niet geloven wat fanboys zeggen. Reageren
Rullez Geplaatst: 24 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 Lol, en dat staat nou net op een Playstation site. Onbetrouwbare bron, niet geloven wat fanboys zeggen. Staat anders ook gewoon bij het 360 gedeelte. En daar zijn andere redacteurs dan bij de PS gedeelte. @GTA Freak: Eerst maar is afwachten of GTAIV komt voor de PC. Reageren
Gta-killer Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 Ik denk niet dat dit waar is, Rockstar zou hierdoor miljoenen verlies maken, want GTA wordt nog altijd het meest verkocht voor de PC, en de Xbox versie mogen we ook niet vergeten. Waarschijnlijk is dit weer één van de vele geruchten die maar geruchten blijven. Wat is jouw bron dat de pc versie beter verkoopt dan de console versies? PC versie wordt juist veel gedownload, wat R* niks oplevert. En wie zegt dat R* daardoor verlied gaat maken? Sony betaald echt wel genoeg aan R* om get mogelijk te maken. Maar het is natuurlijk maar gerucht, maar hoop toch dat het waar is. Sony versient het wel vind ik, want zij hebben gta groot gemaakt. Reageren
js007 Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 het zou jammer zijn voor xbox 360 bezitters Reageren
michael50000 Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 Ik zou het ook leuk vinden, maar waar rockstar nu staat, komt hoofdzakelijk door hun eigen, maar ook een groot deel door sony, en Xbox profiteerd hier gewoon mee van, als het exclusief komt voor Playstation gaan veel meer mensen PS3 kopen, maar ik vindt niet dat ze het moeten doen, ik ga er niet onder lijden als een persoon met een Xbox GTA IV gaat kopen. nationalist zijn reactie is echt ongepast! Reageren
Joriz Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 Rockstar Games zou inderdaad een spel ontwikkelen exclusief voor de Playstation 3. Echter door welke studio dit spel wordt ontwikkeld (behalve Rockstar North zijn er nog veel meer ontwikkel studios) en wat het spel überhaupt in gaat houden is niet bekend. Dit nieuws is eind vorigjaar bekend gemaakt. In een persbericht van Take 2 Games. Kan helaas niet meer het betreffende persbericht zo heel snel terug vinden. Reageren
michael50000 Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 wordt L.A. noire niet exclusief PS3? Reageren
JasonStatham Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 wordt L.A. noire niet exclusief PS3? Nee, LA Noire komt uit op beide next gen consoles; XBOX 360 en PS3 dus. Reageren
Ikkes Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 Even inhakend op L.A. Noire. Tot dusver is het nog onbekend of de game, gemaakt door Team Bondi nu naast de PS3(deze console is zeker) ook op de X360 komt. De tekenen zijn er echter wel als je naar de site van Team Bondi gaat zal je zien dat er onder platform: "Next Generation Consoles" staat. Let op de 's' van meervoud. Ook is heeft men een aantal vacatures voor mensen met X360 ervaring. Wat deze game betfreft is het dus nog even afwachten. Het is momenteel wel dus feit dat de game op de PS3 komt, maar of hij ook op de X360 komt is nog onbekend. Om on-topic te blijven: Ik denk niet dat het dit doorgaat, het zou natuurlijk een troef zijn voor Sony en een doorn in het oog van Microsoft, maar ik denk niet dat Rockstar bereid is deze stap te maken. De toekomst zal het ons leren. Edit: @Hieronder: Spammen is ook een vak hè . Maargoed, PSonly klink misschien onbetrouwbaar, maar PSonly is een onderdeel van Gamingonly, wat inhoud dat het over alle consoles gaat. Dus ook de Wii en de X360 etc. Het is dus gewoon te vergelijken met IG . Maar ik moet toegeven dat ook ik IG eerder vertrouw al PSOnly, maar om ze nu fanboys te noemen gaat mij te ver. Reageren
SWYV Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 AAAAAAAAAAAH DIE FUCKING PSonly site, stelletjes fanboys op die sites dus onbetrouwbaar! zoals DenkaanHenk al zei! Reageren
michael50000 Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 Even inhakend op L.A. Noire. Tot dusver is het nog onbekend of de game, gemaakt door Team Bondi nu naast de PS3(deze console is zeker) ook op de X360 komt. De tekenen zijn er echter wel als je naar de site van Team Bondi gaat zal je zien dat er onder platform: "Next Generation Consoles" staat. Let op de 's' van meervoud. Ook is heeft men een aantal vacatures voor mensen met X360 ervaring. Wat deze game betfreft is het dus nog even afwachten. Het is momenteel wel dus feit dat de game op de PS3 komt, maar of hij ook op de X360 komt is nog onbekend.Om on-topic te blijven: Ik denk niet dat het dit doorgaat, het zou natuurlijk een troef zijn voor Sony en een doorn in het oog van Microsoft, maar ik denk niet dat Rockstar bereid is deze stap te maken. De toekomst zal het ons leren. Edit: @Hieronder: Spammen is ook een vak hè . Maargoed, PSonly klink misschien onbetrouwbaar, maar PSonly is een onderdeel van Gamingonly, wat inhoud dat het over alle consoles gaat. Dus ook de Wii en de X360 etc. Het is dus gewoon te vergelijken met IG . Maar ik moet toegeven dat ook ik IG eerder vertrouw al PSOnly, maar om ze nu fanboys te noemen gaat mij te ver. dat dacht ik wel, maar je hebt het wel goed opegemerkt dat er nex-gen consoles staat, bedankt voor de reactie Reageren
thug Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 je moet wel weten dat de ps3 langer zal meedraaien dan de xbox360. in de opm heb ik ook iets zien staan. Reageren
bassiebas6 Geplaatst: 26 februari 2008 Rapport Geplaatst: 26 februari 2008 Het bericht op die site vind ik erg onbetrouwbaar er staan een paar zinnen en voor de rest niks. Maar als het zo is dan zou dat toch wel mooi zijn voor PS3 bezitters En SWYV en DenkaanHenk jullie moeten niet zo zeuren jullie hebben zeker een xbox360 en jullie kunnen zeker niet hebben dat de PS3 nu iets krijgt wat jullie niet krijgen. Sorry maar de Xbox'ers zijn hebbers en willen alles hebben wat andere ook hebben. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.