DenkaanHenk Geplaatst: 26 februari 2008 Rapport Geplaatst: 26 februari 2008 Het bericht op die site vind ik erg onbetrouwbaar er staan een paar zinnen en voor de rest niks.Maar als het zo is dan zou dat toch wel mooi zijn voor PS3 bezitters En SWYV en DenkaanHenk jullie moeten niet zo zeuren jullie hebben zeker een xbox360 en jullie kunnen zeker niet hebben dat de PS3 nu iets krijgt wat jullie niet krijgen. Sorry maar de Xbox'ers zijn hebbers en willen alles hebben wat andere ook hebben. GTA IV is een jaar geleden aangekondigd voor de Xbox 360, tuurlijk kunnen SWYV en ik het niet hebben dat GTA IV dan in eens niet op de Xbox 360 uitkomt ( wat volkomen onzin is ). Denk eens logish na, Microsoft heeft al betaald voor de content. Dus GTA IV kan niet meer aangeschafd worden voor de Xbox 360. Reageren
Rullez Geplaatst: 26 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 februari 2008 Het bericht op die site vind ik erg onbetrouwbaar er staan een paar zinnen en voor de rest niks.Maar als het zo is dan zou dat toch wel mooi zijn voor PS3 bezitters En SWYV en DenkaanHenk jullie moeten niet zo zeuren jullie hebben zeker een xbox360 en jullie kunnen zeker niet hebben dat de PS3 nu iets krijgt wat jullie niet krijgen. Sorry maar de Xbox'ers zijn hebbers en willen alles hebben wat andere ook hebben. GTA IV is een jaar geleden aangekondigd voor de Xbox 360, tuurlijk kunnen SWYV en ik het niet hebben dat GTA IV dan in eens niet op de Xbox 360 uitkomt ( wat volkomen onzin is ). Denk eens logish na, Microsoft heeft al betaald voor de content. Dus GTA IV kan niet meer aangeschafd worden voor de Xbox 360. Ze hebben het ook over NA de release van GTAIV. Reageren
philip14 Geplaatst: 27 februari 2008 Rapport Geplaatst: 27 februari 2008 Lijkt me leuk als het echt gebeurt Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 27 februari 2008 Rapport Geplaatst: 27 februari 2008 Ik vindt het één verkoop streek, ze doen het zodat meer mensen de PS3 kopen. Reageren
Sdajafol Geplaatst: 27 februari 2008 Rapport Geplaatst: 27 februari 2008 Lol, en dat staat nou net op een Playstation site. Onbetrouwbare bron, niet geloven wat fanboys zeggen. Staat anders ook gewoon bij het 360 gedeelte. En daar zijn andere redacteurs dan bij de PS gedeelte. Maar het is wel een bericht afkomstig uit een Playstation/Sony blad Het bericht op die site vind ik erg onbetrouwbaar er staan een paar zinnen en voor de rest niks.Maar als het zo is dan zou dat toch wel mooi zijn voor PS3 bezitters En SWYV en DenkaanHenk jullie moeten niet zo zeuren jullie hebben zeker een xbox360 en jullie kunnen zeker niet hebben dat de PS3 nu iets krijgt wat jullie niet krijgen. Sorry maar de Xbox'ers zijn hebbers en willen alles hebben wat andere ook hebben. Denk je dat de PS3 liefhebbers niet hetzelfde zouden zeggen als er een bericht online kwam waarin stond dat GTA IV exclusief naar de X360 gaat? Wat het bericht betreft.... Geloofwaardigheidsniveau is niet erg hoog als je het mij vraagt. Reageren
Rullez Geplaatst: 27 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 februari 2008 Lol, en dat staat nou net op een Playstation site. Onbetrouwbare bron, niet geloven wat fanboys zeggen. Staat anders ook gewoon bij het 360 gedeelte. En daar zijn andere redacteurs dan bij de PS gedeelte. Maar het is wel een bericht afkomstig uit een Playstation/Sony blad Het bericht op die site vind ik erg onbetrouwbaar er staan een paar zinnen en voor de rest niks.Maar als het zo is dan zou dat toch wel mooi zijn voor PS3 bezitters En SWYV en DenkaanHenk jullie moeten niet zo zeuren jullie hebben zeker een xbox360 en jullie kunnen zeker niet hebben dat de PS3 nu iets krijgt wat jullie niet krijgen. Sorry maar de Xbox'ers zijn hebbers en willen alles hebben wat andere ook hebben. Denk je dat de PS3 liefhebbers niet hetzelfde zouden zeggen als er een bericht online kwam waarin stond dat GTA IV exclusief naar de X360 gaat? Wat het bericht betreft.... Geloofwaardigheidsniveau is niet erg hoog als je het mij vraagt. Nogmaals het is een gerucht. En dat gaat over nadat GTA IV uit is. Dus GTA IV komt sowieso uit op de PS3 EN de Xbox 360. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.