Jump to content

Geen Ps3 Of xbox?

Recommended Posts

Geplaatst:

Koop ze allebij of jat ze allebij :duh:

Of anders wacht tot R* iets bekent maakt over de PC versie.

• Reacties 44
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• nationalist

5

• 007 RoadRunner

3

• Biocount

3

• Kai-ShockWave

3

Geplaatst:
de 360 heeft dan wel weer meer games en meer exclusieve games. en dat is het belangrijkste van een console naar mijn mening. als je de echt goeie exlusives van de ps3 gaat opnoemen kom je weinig verder dan uncharted, ratchet & clank en MGS4 (nog niet eens zeker of die exclusief wordt/blijft). bij de 360 kan je zo een hele tijd doorgaan. Forza, halo, GoW, Blue Dragon, DoA Xtreme2, downloadable content voor IV en zo kan je nog wel een tijdje doorgaan...

Warhawk, motorstorm 1 en 2, uncharted, MGS 4, killzone 2 , FF XIII, gran turismo 5, resistance 1 en 2, ratched and clank, driver 5, exclusieve R* franchise, socom, the getaway, god of war 3, eight days, eyetoy, home etc.

Dat zijn er wel wat meer als de 3 die jij noemt..

En nog iets, als je nu een console koopt wil je een goede toekomst, en niet dat je er over 2 jaar niks meer aan hebt.

En ps3 is veel beter voor de toekomst, als ik het met een bloem vergelijk^^ de bloem van de xbox360 is nu in bloei, maar zal binnekort uitbloeien, ps3 begint de bloem nu pas te groeien en meot nog in zijn goede periode komen.

Dus als ik console zou kopen kijk ik naar een console die over 2 jaar ook nog goed is, en niet aleen naar dit moment.

Verder is ps3 ook veel stiller, de online service is gratis en je hebt meteen een blu-ray speler wat de toekomst is.

Ik heb allebij de consoles, maar als ik er 1 weg moest doen weet ik wel zeker dat ik de ps3 hou..

jij noemt nu ook games die er nog niet zijn. als we de line-up van de 360 ernaast gaan leggen heeft de 360 er nog steeds meer. en ik had het ook over games niet over die home rommel. dat is gewoon sony's versie van second life, tenminste daar komt het op neer. het is dan wel zo dat de ps3 een blu-ray speler heeft maar de gewone DVD blijft nog wel een tijdje de standaard.

ik heb geen consoles maar als ik er 1 moest kopen zou het een 360 zijn. puur omdat het gamesaanbod veel beter is. dat is toch wel het belangrijkste van een console, het gamesaanbod. zo zou ik liever forza of dtm spelen dan GT5. ik speel ook veel liever halo dan resistance. voor mij is het wel duidelijk, maar iedereen heeft natuurlijkk zn eigen mening

Ik spele juist liever GT5 dan forza en liever resistance dan halo 3 (vooral online suckt halo 3)

Nu ja, daarom heb ik ook een ps3

Geplaatst:

spaar 400€ bij elkaar voor een PS3, waarom een PS3?

ingebouwde blu-ray, toshiba heeft de strijd om HD-DVD stopgezet en voor een blu-ray speler moet je bij XBOX nog paar maand wachten en je zal er veel voor betalen.

er komen enorm exclusives aan voor PS3 ( en ga maar eens een kloppende lijst na, dan zie je hoeveel PS3 er heeft!)

XBOX-360 heeft al alles uit zen kast gehaalt, PS3 moet nog degelijk beginnen

PS3 heeft HDMI, als je een HD-tv hebt of er 1 gaat aanschaffen is dit de beste kwaliteit

PS3 krijgt exclusieve rockstar franchise, als je een alleen een Xbox gaat hebben ga je jaloers zijn!

De PS3 heeft een veel langere levensduur dan de XBOX

een blijvende maak van games is gegarandeert, Als er een nieuwe XBOX komt zal de productie voor XBOX waarschijnlijk stoppen, zoals altijd.

Het online gamen is gratis

de controllers zijn 10 x lichter dan die zware beesten van XBOX

draadloos internet zit binnenin gebouwd en zit niet via een kabeltje langs de buitenkant zoals XBOX.

PS3 heeft een zuigsysteem voor de discs, waardoor de kans op krassen veel kleiner is.

Geplaatst:
Als je GTA IV graag wilt spelen raad ik je toch aan om gewoon een PS3 te kopen Voordelen ten opzichte van de Xbox is dat ie in verhouding veel goedkoper is.. Xbox360 heeft standaard geen (HD) DVD speler. (Extra assecoires van ongeveer 150 euro uit me hoofd) Als je die er later bij koopt dan heb je daar over een poosje ook niks meer aan want de Blu Ray heeft het allang gewonnen van de HD.

En de PS3 is een stuk stiller als de 360..

En GTA komt toch pas over 2 maanden dus kan je nog wel even sparen voor het apparaat!!

Succes

de 360 heeft dan wel weer meer games en meer exclusieve games. en dat is het belangrijkste van een console naar mijn mening. als je de echt goeie exlusives van de ps3 gaat opnoemen kom je weinig verder dan uncharted, ratchet & clank en MGS4 (nog niet eens zeker of die exclusief wordt/blijft). bij de 360 kan je zo een hele tijd doorgaan. Forza, halo, GoW, Blue Dragon, DoA Xtreme2, downloadable content voor IV en zo kan je nog wel een tijdje doorgaan...

Ja en dat komt omdat de 360 volgens mij al een heel stuk langer op de markt is, als de PS3 straks wat ouders komen er daar ook supergoeie exclusive games op uit..

Geplaatst:

OH MY GOD wat een stelletjes Playstation fanboys hier zeg!

Xbox360 is geen slechte console hoor, het bestata al een jaar op de markt en PS3 is veeel later uitgebracht dus jij kan niet meteen X360 vergelijken met een PS3 hoor

ikzelf ben echt heel erg tevreden over mijn X360 en binnenkort zal ik toch een X360 Elite aanschaffen

dus ik zou toch X360 GTA IV kiezen aangezien er exclusieve contents uitkomen voor X360 dusja

Geplaatst:
OH MY GOD wat een stelletjes Playstation fanboys hier zeg!

Xbox360 is geen slechte console hoor, het bestata al een jaar op de markt en PS3 is veeel later uitgebracht dus jij kan niet meteen X360 vergelijken met een PS3 hoor

ikzelf ben echt heel erg tevreden over mijn X360 en binnenkort zal ik toch een X360 Elite aanschaffen

dus ik zou toch X360 GTA IV kiezen aangezien er exclusieve contents uitkomen voor X360 dusja

lekker belangrijk wat beter is of niet..

je moet gewoon kijken welke spellen jij leuk vind om tedoen

en op welke console de meeste spellen uit komt die JOU intresseren

zelf ben ik heel blij met me ps3 ook omdat ik ps2 en ps1 had was het

voor mij ook de reden om ps3 tekopen

verder ga ik niks over de xbox zeggen omdat iedereen een eigen mening heeft

en vind het kinderachtig om de xbox af tegaan kraken ookal heb ik me eigen mening die ik voor me hou :duh::tu:

Geplaatst:
Heb je ze allebij niet? En je wilt hem heel graag wa dan te doen?

JESUS WAT EEN NIVEAU WEER! Je hebt iets niet wat je wel graag wil hebben, wat moet je dan doen?????

K - O - P - E - N

En als je geen geld hebt dan moet je GTC`en (Grand Theft Console).

Dit forum zou echt een een minimum leeftijd en miminum IQ moeten stellen aan haar bezoekers.

Mee eens, word zo MOE van die jonge kereltjes met die idiote -100 IQ vragen :duh:

Geplaatst:

ingebouwde blu-ray, toshiba heeft de strijd om HD-DVD stopgezet en voor een blu-ray speler moet je bij XBOX nog paar maand wachten en je zal er veel voor betalen.

er komen enorm exclusives aan voor PS3 ( en ga maar eens een kloppende lijst na, dan zie je hoeveel PS3 er heeft!)

PS3 heeft HDMI, als je een HD-tv hebt of er 1 gaat aanschaffen is dit de beste kwaliteit

PS3 krijgt exclusieve rockstar franchise, als je een alleen een Xbox gaat hebben ga je jaloers zijn!

een blijvende maak van games is gegarandeert, Als er een nieuwe XBOX komt zal de productie voor XBOX waarschijnlijk stoppen, zoals altijd.

draadloos internet zit binnenin gebouwd en zit niet via een kabeltje langs de buitenkant zoals XBOX.

PS3 heeft een zuigsysteem voor de discs, waardoor de kans op krassen veel kleiner is.

En die vieze grote zwarte externe adapter ziet er helemaal niet uit bij de xbox 360 .

Bij de playstation 3 is deze hardware ingebouwd .

Trouwens hebben ze bij Sony veel beter nagedacht om een toekomstige gameconsole te maken .

Microsoft hardware heb ik zeker 1 jaar gevolgd op internet met die hardware problemen en daarom heb ik maar besloten om een Playstation 3 te kopen .

Het zeker veel geld €399,00 maar gamen is en blijft gewoon een dure hobby.

Punto é Basta .

Geplaatst:

1) er komen enorm exclusives aan voor PS3 ( en ga maar eens een kloppende lijst na, dan zie je hoeveel PS3 er heeft!)

2) XBOX-360 heeft al alles uit zen kast gehaalt, PS3 moet nog degelijk beginnen

3) PS3 heeft HDMI, als je een HD-tv hebt of er 1 gaat aanschaffen is dit de beste kwaliteit

4) PS3 krijgt exclusieve rockstar franchise, als je een alleen een Xbox gaat hebben ga je jaloers zijn!

5) De PS3 heeft een veel langere levensduur dan de XBOX

6) een blijvende maak van games is gegarandeert, Als er een nieuwe XBOX komt zal de productie voor XBOX waarschijnlijk stoppen, zoals altijd.

7) Het online gamen is gratis

8) de controllers zijn 10 x lichter dan die zware beesten van XBOX

9) draadloos internet zit binnenin gebouwd en zit niet via een kabeltje langs de buitenkant zoals XBOX.

10) PS3 heeft een zuigsysteem voor de discs, waardoor de kans op krassen veel kleiner is.

Je argumenten:

1) smaken verschillen

2) Ps3 heeft ongeveer de zelfde specs als 360 (op sommige vlakken beter, op sommige slechter)

3) Xbox heeft ook HDMI output. En dat kabeltje krijg je er bij de ps3 ook niet bij en moet je dus appart kopen voor 30 euro

4) Het is omgekeerd, degene met een 360 krijgen 2 extra episodes

5) Hoe kun je dat nu weten, de ps3 is nog maar 1,5 jaar uit

6) Zoals altijd... Is nog maar 1 keer gebeurd, kans is wel groot dat je gelik hebt

7) Is inderdaad een groot voordeel, maar de pss is wel minder uitgebreid. Persoonlijk vind ik het psn wel beter gamen

8) Sommige mensen vinden dat juist een nadeel en daarbij de nieuwe dualshok 3 is ook redelijk zwaar

9) Xbox heeft ook een draadloos systeem

10) Dat is waar, ik heb nog geen enkele kras op mijn disc en die van mijn vriend staan vol met leeskrassen

Geplaatst:

1) er komen enorm exclusives aan voor PS3 ( en ga maar eens een kloppende lijst na, dan zie je hoeveel PS3 er heeft!)

2) XBOX-360 heeft al alles uit zen kast gehaalt, PS3 moet nog degelijk beginnen

3) PS3 heeft HDMI, als je een HD-tv hebt of er 1 gaat aanschaffen is dit de beste kwaliteit

4) PS3 krijgt exclusieve rockstar franchise, als je een alleen een Xbox gaat hebben ga je jaloers zijn!

5) De PS3 heeft een veel langere levensduur dan de XBOX

6) een blijvende maak van games is gegarandeert, Als er een nieuwe XBOX komt zal de productie voor XBOX waarschijnlijk stoppen, zoals altijd.

7) Het online gamen is gratis

8) de controllers zijn 10 x lichter dan die zware beesten van XBOX

9) draadloos internet zit binnenin gebouwd en zit niet via een kabeltje langs de buitenkant zoals XBOX.

10) PS3 heeft een zuigsysteem voor de discs, waardoor de kans op krassen veel kleiner is.

Je argumenten:

1) smaken verschillen

2) Ps3 heeft ongeveer de zelfde specs als 360 (op sommige vlakken beter, op sommige slechter)

3) Xbox heeft ook HDMI output. En dat kabeltje krijg je er bij de ps3 ook niet bij en moet je dus appart kopen voor 30 euro

4) Het is omgekeerd, degene met een 360 krijgen 2 extra episodes

5) Hoe kun je dat nu weten, de ps3 is nog maar 1,5 jaar uit

6) Zoals altijd... Is nog maar 1 keer gebeurd, kans is wel groot dat je gelik hebt

7) Is inderdaad een groot voordeel, maar de pss is wel minder uitgebreid. Persoonlijk vind ik het psn wel beter gamen

8) Sommige mensen vinden dat juist een nadeel en daarbij de nieuwe dualshok 3 is ook redelijk zwaar

9) Xbox heeft ook een draadloos systeem

10) Dat is waar, ik heb nog geen enkele kras op mijn disc en die van mijn vriend staan vol met leeskrassen

Console-WAR zal altijd bestaan xD

Geplaatst:

Jongens, als jullie willen discussiëren over welke console beter is ga dan naar DIT TOPIC!!! Dat is er niets voor niks. De topic-opener vroeg alleen wat als die moet doen als die geen PS3 of Xbox 360 had.... gaan jullie zeuren welke er beter is..

On Topic: Aangezien je 13 jaar bent, ben je nog te jong voor een bijbaantje, dus zul je het moeten kopen van het geld dat je spaart. Je kan geld natuurlijk ook klusjes thuis doen of elders bij familie of kennissen. Ik help bijvoorbeeld m'n opa en oma af en toe met electronica en daar krijg ik dan, (ik vraag niks), 10,- euro per keer voor. Als je dit bij meerdere mensen zou kunnen doen heb je zo een PS3 of Xbox'je binnen. Natuurlijk niet bij de releasedatum, maar misschien eind dit jaar, als die dan nog niet voor de PC aangekondigd is.

Dat is wat je ook kan doen, wachten op de PC versie, als die ooit komt.

In ieder geval is er maar één oplossing: Sparen!

Succes ermee, Greetz, WG.

Geplaatst: (bewerkt)

En die vieze grote zwarte externe adapter ziet er helemaal niet uit bij de xbox 360 .

Trouwens hebben ze bij Sony veel beter nagedacht om een toekomstige gameconsole te maken .

Microsoft hardware heb ik zeker 1 jaar gevolgd op internet met die hardware problemen en daarom heb ik maar besloten om een Playstation 3 te kopen .

Punto é Basta .

Waarom zeiken jullie de 360 allemaal af ?

Ik heb er zelf eentje.. en ik vind hem super fijn

Ik weet niet of jij ooit een 360 controller hebt vastgehad maar deze zijn echt niet zwaar.. en ze liggen naar mijn mening beter in de hand.

Als ik ff de ps3 mag afzeiken.. omdat iedereen de 360 afkraakt

Sony zijn na apers want de playstation knop in het midden vd controller is gebasseerd op de 360 knop in het midden vd 360 controller sony heeft ook de RT en de LT knop nageaapt.. maar die van de 360 blijven beter.

En ze hebben de wii ook nageaapt.

Wat jullie zeggen is dat de ps3 beter wordt dan de xbox in de toekomst..

GTA IV komt al over 2 maanden uit niet echt de toekomst vind ik..

Ook is de xbox 360 nog in de groei.. die wordt ook steeds beter...

online functie van 360 kost wel geld maar is stukken beter dan de ps3 vind ik zelf.

Nog nooit een probleem gehad met mijn xbox 360.. en de levensduur van een console hangt af hoe je ermee omgaat.. ik ben erg zuinig op mijn spullen en andere mensen behandelen hun console niet goed..

ik heb ook een intercooler op mijn 360 gezet (wat ik overigens wel een minpunt vind van de 360 is dat ie erg heet wordt.. maar dat is inmiddels opgelost met mijn intercooler) dus ben momenteel erg tevreden

Wel wil ik ff zeggen dat ik niks heb tegen sony of de ps3.. want ik heb zelf naast mijn 360 een ps2 en een psp en daar ben ik dik tevreden mee.. alhoewel mijn ps2 vaak stuk is geweest :( maar dat was de oude "dikke" versie nog.. heb nu een dunne ;)

Maar aan degene die overwegen een console te kopen

Je moet zelf kijken welke console bij je past.. ga een keertje naar een game beurs.. of een game winkel en speel op de ps3 en op de xbox 360 dan heb je de controllers meteen vast.. kijk naar de games die uitkomen op beide consoles en bepaal aan de hand daarvan welke console het beste voor je is..

of als je een super pc hebt, Downloadt een emulator ofso ? of w8 op de pc versie van gta IV als je alleen daarvoor een console wilt kopen.

Can't wait for GTA IV

Groetjes...

Bewerkt: door Nicolai_Bellic
Geplaatst:

Punto é Basta .

Waarom zeiken jullie de 360 allemaal af ?

Ik heb er zelf eentje.. en ik vind hem super fijn

Ik weet niet of jij ooit een 360 controller hebt vastgehad maar deze zijn echt niet zwaar.. en ze liggen naar mijn mening beter in de hand.

Als ik ff de ps3 mag afzeiken.. omdat iedereen de 360 afkraakt

Sony zijn na apers want de playstation knop in het midden vd controller is gebasseerd op de 360 knop in het midden vd 360 controller sony heeft ook de RT en de LT knop nageaapt.. maar die van de 360 blijven beter.

En ze hebben de wii ook nageaapt.

Wat jullie zeggen is dat de ps3 beter wordt dan de xbox in de toekomst..

GTA IV komt al over 2 maanden uit niet echt de toekomst vind ik..

Ook is de xbox 360 nog in de groei.. die wordt ook steeds beter...

online functie van 360 kost wel geld maar is stukken beter dan de ps3 vind ik zelf.

Nog nooit een probleem gehad met mijn xbox 360.. en de levensduur van een console hangt af hoe je ermee omgaat.. ik ben erg zuinig op mijn spullen en andere mensen behandelen hun console niet goed..

ik heb ook een intercooler op mijn 360 gezet (wat ik overigens wel een minpunt vind van de 360 is dat ie erg heet wordt.. maar dat is inmiddels opgelost met mijn intercooler) dus ben momenteel erg tevreden

Wel wil ik ff zeggen dat ik niks heb tegen sony of de ps3.. want ik heb zelf naast mijn 360 een ps2 en een psp en daar ben ik dik tevreden mee.. alhoewel mijn ps2 vaak stuk is geweest :( maar dat was de oude "dikke" versie nog.. heb nu een dunne ;)

Maar aan degene die overwegen een console te kopen

Je moet zelf kijken welke console bij je past.. ga een keertje naar een game beurs.. of een game winkel en speel op de ps3 en op de xbox 360 dan heb je de controllers meteen vast.. kijk naar de games die uitkomen op beide consoles en bepaal aan de hand daarvan welke console het beste voor je is..

of als je een super pc hebt, Downloadt een emulator ofso ? of w8 op de pc versie van gta IV als je alleen daarvoor een console wilt kopen.

Can't wait for GTA IV

Groetjes...

Euh, de ps3 is heus wel beter dan de Xbox 360 hoor, en de meeste vinden dat de controllers van de 360 niet goed in de hand liggen en die van ps3 juist heel goed :puh:

Waarom denk je trouwens dat de ps3 duurder is dan de 360 ?? 0_0

Geplaatst: (bewerkt)
Ten eerste koop je best een ps3 want die is 10 keer beter dan de xbox 360 en aangezien dat Rockstar na GTA IV alleen voor de ps3 gaat produceren zou het dom zijn je nu een xbox 360 aan te schaffen zekr als je een echte GTA fan bent. (Zie artikel: http://www.psonly.nl/nieuws/14258/Rockstar...ief_na_GTA_IV/)

Veel succes :puh:

volgens mij klopt hier niets van, R* gaat na IV heus niet alleen voor de ps3 produceren geloof me maar. Er staan wel vaker van die rare dingen in zoon playstation blad zo willen ze mensen aansporen om er 1 te kopen

Damm mensen leer eens lezen!!!

Er staat een GERUCHT!!!!!!!

Niet dat ze het gaan doen... En het is helemaal geen playstation blad.

En hij vraagt toch ook niet welke hij moet kopen.. Maar hoe hij zijn moeder kan overtuigen maar als ik jou was zou ik een baan zoeken en geld van je ouders lenen ofzo?

Bewerkt: door Romal
Geplaatst:
Heb je ze allebij niet? En je wilt hem heel graag wa dan te doen?

Het ligt er aan, zijn er veel spellen van een van de consoles die je nog aanspreken? Als je een console wilt kopen alleen om GTA IV te spelen zou ik vooral wachten tot er wat duidelijk over een PC release. Bijna elke PC die een jaar of minder oud is moet GTA IV op delzelfde kwaliteit spelen als van een console.

Ten eerste koop je best een ps3 want die is 10 keer beter dan de xbox 360 en aangezien dat Rockstar na GTA IV alleen voor de ps3 gaat produceren zou het dom zijn je nu een xbox 360 aan te schaffen zekr als je een echte GTA fan bent. (Zie artikel: http://www.psonly.nl/nieuws/14258/Rockstar...ief_na_GTA_IV/)

Waarom zijn altijd de PS3 fanboys de iritantste?

Bewijs maar eens dat een PS3 echt 10x beter is dan een X360. Je kan schreeuwen maar zolang je het niet beargumenteerd ben je net zo erg als al die andere fanboys. Op sommige gebieden heeft de PS3 inderdaad beter hardware dan de X360 maar in vergelijking met die X360 is het geheugen rampzalig en lastig om op te bouwen. Ook is de BD laser heel langzaam met lezen waardoor spellen soms stukken angzamer zijn dan bij de X360.

Het feit is dat je een keuze moet maken op b asis van spelaanbod en dat elke console haar beperkingen heeft.

Heerlijk dat gegooi met dure termen ^_^

Blu Ray is waardeloos als je geen enorme master TV hebt van 5 ft. en die dingen zijn $2,000 en wat heb je dan?

Een "fantastische" resolutie van 1920x1080. Een monitor van die resolutie voor de pc is $300. HDMI is al net zo speciaal en is alleen een vooruitgang te noemen als je een SCART kabel gebruikte want bij DVI is geen verschil te zien.

Die exclusieve franchise voor de PS3 is nog altijd een gerucht en is al helemaal niet zeker dat het om GTA gaat want R( heeft nog enorm veel andere titels. En M$ zal er financieel alles aan doen om GTA naar de Xbox te brengen als je ziet hoeveel ze betaald hebben voor die DLC.

Hoe weet je dat de controller 10x lichter is? Heb je ze allebei geprobeerd? Heb je bronnen die dit bevestigen? En als hij inderdaad 10x zo licht is dan vrees ik dat je geneens merkt dat je dat ding vast hebt en dat het breekbaar aanvoelt en is.

Euh, de ps3 is heus wel beter dan de Xbox 360 hoor, en de meeste vinden dat de controllers van de 360 niet goed in de hand liggen en die van ps3 juist heel goed :puh:

Waarom denk je trouwens dat de ps3 duurder is dan de 360 ?? 0_0

Jij bewijst dat fanboy zijn een vak apart is, ik zou nooit van mijn leven me als idioot zonder respect gedragen om een bedrijf te beschermen dat niks om jou geeft alleen hun zakken van je willen vullen.

Alweer daag ik je uit om bewijs achter die stelling te geven. Is het wetenschappelijk vastgesleld dat de PS3 controller betger is dan die van de X360? NEE!

Het is maar net wat je voorkeur is en wat je gewend bent.

De PS3 is duurder dan de X360 vanwege hun Blu Ray speler en daar heb je niks zolang je geen peperdure tv koopt en dure films want spellen zullen komende tijd nog gewoon op DVD uitkomen zolang ze vor beide consoles zijn.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...