ASPHALT Geplaatst: 27 februari 2008 Rapport Geplaatst: 27 februari 2008 (bewerkt) Je bent zeker even vergeten dat Blu-Ray niet alleen te maken heeft met kwaliteit, maar ook met gegeugen? Bovendien geeft HDMI zeer zeker beter beeld als DVI. Zo zul je dus op een Full HD 1080 echt wel beter beeld krijgen dan op het normale maatje PC scherm. @ Hieronder: Zal wel aan mij liggen, maar ik bespeur toch een vleugje fanboy.. Bewerkt: 27 februari 2008 door ASPHALT
nationalist Geplaatst: 27 februari 2008 Rapport Geplaatst: 27 februari 2008 ......En toch vind de meerderheid dat de ps3 op de meeste vlakken "beter" is. Kun je niet gewoon toegeven dat de ps3 een grote voorsprong heeft op de xbox 360 en ik heb zelf een ps3 en vind hem beter dan de xbox 360 waarmee ik ook al gespeeld heb, maar dat wil helemaal niet zeggen dat ik een fanboy ben hoor. en wat je zegt over dat sony niks om fanboys geeft intereseert me niet het gaat erom dat je een goede console (ps3) in huis hebt, de rest is niet belangrijk, naar mijn mening is de xbox 360 voor mensen die te arm zijn voor een ps3 of voor mensen die te gierig om er een te kopen met alle respect voor de bezitters van één.
007 RoadRunner Geplaatst: 27 februari 2008 Rapport Geplaatst: 27 februari 2008 (bewerkt) Je bent zeker even vergeten dat Blu-Ray niet alleen te maken heeft met kwaliteit, maar ook met gegeugen? Bovendien geeft HDMI zeer zeker beter beeld als DVI. Zo zul je dus op een Full HD 1080 echt wel beter beeld krijgen dan op het normale maatje PC scherm.@ Hieronder: Zal wel aan mij liggen, maar ik bespeur toch een vleugje fanboy.. Blu Ray zal komende tijd nog weinig gebruikt worden omdat de X360 een DVD drive heeft en de spellen die op beide platforms uitkomen zullen dus gewoon de DVD gebruiken. Ik gebruik zelf HDMI op mijn monitor en ik kan niet zeggen dat ik enorm veel verschil zie hoor, het is inderdaad optimaler omdat het een mediapoort is maar kwalitatief zie ik nauwelijks verschil. @natianalist: Je kan heel mooi zeggen dat de meerderheid de PS3 beter vind maar waar is je bewijs? Heb je een onderzoek of poll dat deze beweringen ondersteunt? En als je een X360 in huis hebt wil dat dus zeggen dat je te arm bent om een PS3 te kopen? Is het nooit bij je opgekomen dat ze die msichien hebben gekocht om dat ze die fijner vinden of de titels ze meer aanspreekt? En succes met het geen fanboy zijn van Sony want voor een niet-fanboy ben je wel heel goed in het vereren van je edele PS3 en het onderuithalen van alle andere platformen. Bewerkt: 27 februari 2008 door 007 RoadRunner
nationalist Geplaatst: 27 februari 2008 Rapport Geplaatst: 27 februari 2008 (bewerkt) Geloof je dat nu zelf dat men een xbox 360 koopt omdat de titels hen meer aanspreken enz... Het kost gewoon de helft minder Hier een poll: Which system do you plan on buying no matter what? 43% (76) Xbox 360 60% (107) PS3 176 voters have answered this question. Bron: http://www.misterpoll.com/polls/212554/results ------------------------------------ Hier nog een stukje uit een artikel over ps3 en xbox 360: Wij vroegen de gamers onder u: welke spelcomputer overweegt u aan te schaffen? De race tussen de Xbox 360 en de Playstation 3 valt bij de lezers van ZDNet uit in het voordeel van: de Playstation. Deze kreeg 26 procent van de 1578 stemmen. De Xbox volgt op afstand met 16 procent van de stemmen. ------------------------------------ Hier nog een reactie gevonden op een poll van iemand die het met me eens is (wel in het engels): I most definitely prefer the Playstation 3, only because they have much more experience as far as gaming goes than Microsoft. Also, in the long run, the XBOX 360 costs more. Don't be fooled by the fact that the PS3 has a bigger price tag; keep in mind that the XBOX 360 does not give free HD-capability (unlike the PS3 which has the HD in it already), that costs over a hundred dollars. Also, XBOX Live costs $50 a year just to maintain it (unlike the PS3, where it is again, free). Tevreden 007 Roadrunner ?? Bewerkt: 27 februari 2008 door nationalist
Mania-92 Geplaatst: 27 februari 2008 Rapport Geplaatst: 27 februari 2008 Geloof je dat nu zelf dat men een xbox 360 koopt omdat de titels hen meer aanspreken enz...Het kost gewoon de helft minder Hier een poll: Which system do you plan on buying no matter what? 43% (76) Xbox 360 60% (107) PS3 176 voters have answered this question. Bron: http://www.misterpoll.com/polls/212554/results ------------------------------------ Hier nog een stukje uit een artikel over ps3 en xbox 360: Wij vroegen de gamers onder u: welke spelcomputer overweegt u aan te schaffen? De race tussen de Xbox 360 en de Playstation 3 valt bij de lezers van ZDNet uit in het voordeel van: de Playstation. Deze kreeg 26 procent van de 1578 stemmen. De Xbox volgt op afstand met 16 procent van de stemmen. ------------------------------------ Hier nog een reactie gevonden op een poll van iemand die het met me eens is (wel in het engels): I most definitely prefer the Playstation 3, only because they have much more experience as far as gaming goes than Microsoft. Also, in the long run, the XBOX 360 costs more. Don't be fooled by the fact that the PS3 has a bigger price tag; keep in mind that the XBOX 360 does not give free HD-capability (unlike the PS3 which has the HD in it already), that costs over a hundred dollars. Also, XBOX Live costs $50 a year just to maintain it (unlike the PS3, where it is again, free). Tevreden 007 Roadrunner ?? Tsjees.. Allemaal heel mooi hoor die polls maar verkoopcijfers liegen niet, de 360 is gewoon meer verkocht als de PS3.. Dat wil niet zeggen dat de 360 beter is want dat is hij niet, de PS3 evenmin.. Het zijn prachtige apparaten en het gaat er om waar jou persoonlijke voorkeur naar uit gaat en welke exclusives jou het meest aanspreken aangezien de cross-platform titels 99,99% hetzelfde zijn..
b4rtsimps0n Geplaatst: 27 februari 2008 Rapport Geplaatst: 27 februari 2008 Moet die console war met achterlijke meningen als argumenten nou echt?
Biocount Geplaatst: 27 februari 2008 Rapport Geplaatst: 27 februari 2008 Moet die console war met achterlijke meningen als argumenten nou echt? helemaal mee eens.. door dit soort onderwerpen worden forums minder gezellig soms
thagtaking Geplaatst: 27 februari 2008 Rapport Geplaatst: 27 februari 2008 ookal is dit topic 1 groot console gevecht geworden om welke nou de ''beste'' is. ik vind dat de x360 niet altijd afgezeken moet worden... hij is natuurlijk ouder ik heb hem nu langer als een jaar en nooit problemen mee gehad! ik heb wel gezien dat hij krasjes achterlaat maar dat maakt niet uit zolang het geen GROTE krassen zijn want dan loopt de game vast.... echt een gezeur om niks hoor ookal vind ik wel dat nicolai bellic en 007 roadrunner goede argumenten hebben tegen sommige xbbox 360 ''haters'' ik haat de ps3 niet, hij is natuurlijk wel iets beter maar dat ligt ook aan dat hij later is uitgekomen verder vind ik de online opties van de 360 waar voor je geld! xbox LIVE zit goed in elkaar en vind ik beter dan de ps3 dus kappe nu peace voor de ps3 owners maar heb dan ook peace voor de xbox360 owners en loop niet te zeiken wat nou beter is en wat niet
nationalist Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 ookal is dit topic 1 groot console gevecht geworden om welke nou de ''beste'' is.ik vind dat de x360 niet altijd afgezeken moet worden... hij is natuurlijk ouder ik heb hem nu langer als een jaar en nooit problemen mee gehad! ik heb wel gezien dat hij krasjes achterlaat maar dat maakt niet uit zolang het geen GROTE krassen zijn want dan loopt de game vast.... echt een gezeur om niks hoor ookal vind ik wel dat nicolai bellic en 007 roadrunner goede argumenten hebben tegen sommige xbbox 360 ''haters'' ik haat de ps3 niet, hij is natuurlijk wel iets beter maar dat ligt ook aan dat hij later is uitgekomen verder vind ik de online opties van de 360 waar voor je geld! xbox LIVE zit goed in elkaar en vind ik beter dan de ps3 dus kappe nu peace voor de ps3 owners maar heb dan ook peace voor de xbox360 owners en loop niet te zeiken wat nou beter is en wat niet Moet ik mij nu aagesproken voelen ? ik haat de xbox 360 niet hoor maar je kunt gewoon niet ontkennen dat de ps3 beter is dan de xbox 360 maar goed hier houd het op
007 RoadRunner Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 (bewerkt) @nationalist: Het was al gestopt bij thegtaking want het is een questie van SMAAK welke console beter is en dat kan maar niet bij jou doorgedrongen worden of wel? Om weer ontopic te gaan fbicrew, vertel eens de specs van jouw PC en dan kunnen we kijken of het voordeliger is om een console te kopen of te wachten tot een PC versie. Bewerkt: 28 februari 2008 door 007 RoadRunner
Hepburn High Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 360 heeft momenteel betere spellen en de PS3 de beste hardware. Ik kies voor spellen want daar koop je zo'n ding in de eerste plaats voor.
Kai-ShockWave Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 Zou toch maar voor ps3 gaan.. http://www.telegraaf.nl/digitaal/games/342...60__.html?p=2,1
Nicolai_Bellic Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 Euh, de ps3 is heus wel beter dan de Xbox 360 hoor, en de meeste vinden dat de controllers van de 360 niet goed in de hand liggen en die van ps3 juist heel goed Waarom denk je trouwens dat de ps3 duurder is dan de 360 ?? Ten eerste wat ik duidelijk in mijn zinnen aangaf over de controller is mijn eigen mening ! Ik heb niks gezegd dat de ps3 slechter is dan de xbox 360 ik heb alleen argumenten gegeven dat er wel degelijk minpunten zijn bij de ps3. De ps3 is duurder dan de Xbox 360 omdat de 360 al langer op de markt is... Als jij je economisch brein aanzet kon je dat zelf ook wel verzinnen.. Wat jouw antwoord ongetwijfeld zou zijn geweest is dat de ps3 beter zou zijn... wat dus volstrekte onzin is Want er is een ding dat altijd beter blijft. En dat is de Computer (Dan wel een dik game systeem) Nog maar een paar strakke feiten: Je profiteerd alleen maar optimaal van de ps3 als je een hdmi scherm hebt.. die ook nogeens extra groot is. Ik heb de ps3 aangesloten gehad op de tv waarmee ik nu op mijn 360 speel.. Samsung HD Tv Er zaten weinig verschillen, wat zeg ik, GEEN verschillen tussen de 360 en de ps3 als ik alleen op het grafische gedeelte focus. Ik kan nog wel een half uur door lullen maar STOP deze onnodige Console wars want de ps3 en xbox 360 zijn op DIT moment Gelijk aan elkaar... De toekomst Zal Laten zien of de ps3 daadwerkelijk de markt gaat overheersen.. Dus nu muil houwe want dit is een GTA IV Topic.. en geen Kraak Console's af Topic Bye..
IV trailer Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 Een kleine tussenconclusie. We kunnen geen console bij je op de stoep toveren dus je zal aan geld moeten zien te komen of wachten op een pc versie. Verder is mijn mening dat dit topic een niet te stoppen flamewar is geworden wat het beste gesloten kan worden. Maar dat is natuurlijk aan de mods.
Dutchy3010 Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 Een kleine tussenconclusie. We kunnen geen console bij je op de stoep toveren dus je zal aan geld moeten zien te komen of wachten op een pc versie. Verder is mijn mening dat dit topic een niet te stoppen flamewar is geworden wat het beste gesloten kan worden. Maar dat is natuurlijk aan de mods. Laat dat "tussen" van "tussenconclusie" maar weg, want het is een "eindconclusie" geworden. Dit topic gaat over eigen meningen, en veel leden hebben niet geleerd wat een eigen mening is heb ik het gevoel, aangezien ze hun eigen mening als feiten beschouwen. Xbox360 en PS3 zijn beide mooie apparaten, de één heeft dit wat beter, de ander dat. Dat geruzie is nergens voor nodig.
Recommended Posts