Jump to content

Gerucht: GT5 niet in 2008 voor Europa

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Het gerucht gaat dat Gran Turismo 5 niet in 2008 in de schappen zal staan maar in 2009.

GAME, een grote winkleketen in Engeland, heeft een e-mail gestruurd waarin staat dat Gran Turismo 5 in 2009 zal verschijnen.

E-mail:

The legendary "Real Driving Simulator" Gran Turismo 5 is heading to PlayStation 3 in 2009, utilising the uber-console's raw horsepower to generate an unrivalled level of realism.

Dit is nog niet bevestigd door Sony dus het is nog een gerucht.

De Prologue van Gran Turismo 5 is niet uitgesteld. Die zal op 28 maart in de winkels staan.

Bron: InsideGamer.nl

Bewerkt: door GTAGijsso
Geplaatst:

Ik vind het niet zo erg, want de game is en blijft gewoon het zelfde als de voorgaande delen. Dus sta ik er nou niet echt om te springen. Daarom zal ik hem denk ik ook niet aanschaffen.

Geplaatst:
Ik vind het niet zo erg, want de game is en blijft gewoon het zelfde als de voorgaande delen. Dus sta ik er nou niet echt om te springen. Daarom zal ik hem denk ik ook niet aanschaffen.

De gaphics worden beter, je kunt veel meer auto's en banen berijden en jij zegt dat het het zelfde blijft!! Het wordt net zoals IV echt volwassen met graphics en gameplay.

Geplaatst:

De gaphics worden beter, je kunt veel meer auto's en banen berijden en jij zegt dat het het zelfde blijft!! Het wordt net zoals IV echt volwassen met graphics en gameplay.

Meer veranderd er ook niet dan Auto's en banen. In de GTA delen veranderd er veel meer. Zo kon je in GTA Sa zwemmen. In GTA Vice City kon je bedrijven beheren. Enz. Dat zijn veel meer veranderingen dan alleen auto's, banen en graphics.

Geplaatst:

Meer veranderd er ook niet dan Auto's en banen. In de GTA delen veranderd er veel meer. Zo kon je in GTA Sa zwemmen. In GTA Vice City kon je bedrijven beheren. Enz. Dat zijn veel meer veranderingen dan alleen auto's, banen en graphics.

Wat verwacht je dan dat er verandert? dat je kan schieten?

Aan een racegame die qua gameplay heel goed is kan je alleen maar betere graphics en sound geven en nieuwe functies. Dat zal allemaal in GT 5 komen dus heel vernieuwend vind ik voor racegame.

Geplaatst:

Wat verwacht je dan dat er verandert? dat je kan schieten?

Aan een racegame die qua gameplay heel goed is kan je alleen maar betere graphics en sound geven en nieuwe functies. Dat zal allemaal in GT 5 komen dus heel vernieuwend vind ik voor racegame.

Kijk iedereen heeft zo zijn eigen smaak, maar ik vind het zonde van mijn centen, want eigenlijk betaal je voor wat banen sound en auto's. Meer niet. ;)

Geplaatst:
want eigenlijk betaal je voor wat banen sound en auto's. Meer niet. ;)

Je koopt het voor het racen. Als je van racen houdt dan is dit de must-have game.

Geplaatst: (bewerkt)
Het is jammer maar ik had het ook wel verwacht

Ondanks dat het een gerucht is zijn er nog genoeg andere games. Zoals GTAIV in April, Haze in mei en RFOM 2 die ergens in de zomer uit komt. Genoeg games om je te vermaken.

Bewerkt: door Rullez
Geplaatst:

Ondanks dat het een gerucht is zijn er nog genoeg andere games. Zoals GTAIV in April, Haze in mei en RFOM 2 die ergens in de zomer uit komt. Genoeg games om je te vermaken.

En dan zijn er natuurlijk nog Battlefield: Bad Company, Saints Row 2 en Just Cause 2 :D

Geplaatst:

En dan zijn er natuurlijk nog Battlefield: Bad Company, Saints Row 2 en Just Cause 2 :D

Battelfield bad company komt waarschijnlijk ook pas in 2009 en Saints row 2 en Just Cause 2 duren ook nog wel even.

Ik vind het echt heel jammer dat GT5 pas in 2009 komt want ik ben echt fan van deze games.

Maar geef toe jongens de meeste games worden steeds uitgesteld.

Geplaatst:

Battelfield bad company komt waarschijnlijk ook pas in 2009 en Saints row 2 en Just Cause 2 duren ook nog wel even.

Ik vind het echt heel jammer dat GT5 pas in 2009 komt want ik ben echt fan van deze games.

Tuurlijk, ze willen zo min mogleijk bugs hebben in hun game. En dan worden games soms uitgestelt.

Geplaatst:

Wedje leggen dat BF: BC, SR 2 en Just Cause 2 dit jaar nog gaan uitkomen? Battlefield gaat nog voor september uitkomen ^_^ Denk ik :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...