Sonny-The-Pilot Geplaatst: 27 februari 2008 Rapport Geplaatst: 27 februari 2008 Het is maar een gerucht, het komt gewoon in 2008 uit! Hier zijn wat vernieuwde dingen: Ferrari Nieuwe circuit's Mooiere graphic's Schade Nog meer auto's Reageren
Gijsso Geplaatst: 27 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 februari 2008 Wedje leggen dat BF: BC, SR 2 en Just Cause 2 dit jaar nog gaan uitkomen? Battlefield gaat nog voor september uitkomen Denk ik Iedereen dacht dat GTA:IV op 16 oktober uit zal komen maar dat is nu 29 april Reageren
philip14 Geplaatst: 27 februari 2008 Rapport Geplaatst: 27 februari 2008 Wedje leggen dat BF: BC, SR 2 en Just Cause 2 dit jaar nog gaan uitkomen? Battlefield gaat nog voor september uitkomen Denk ik Iedereen dacht dat GTA:IV op 16 oktober uit zal komen maar dat is nu 29 april Maakt niet uit. Die games komen dit jaar nog uit Ik zeg het Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.