Gta-killer Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 (bewerkt) Mooi gemaakt maar natuurlijk erg nep. Ten eerste dit eiland staat niet op de map. Ook zullen alle straatverhoudingen niet kloppen (misschien veel meer straten), want op de beginpagina van gta 4 site zie je dat er al minstens 7 verticale straten in zuid algonquin zitten en op kaar zijn er minder. Bewerkt: 24 februari 2008 door Gta-killer Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 Het is gewoon iemand van gtaforums.com die het voor zijn hobby doet, de helft van de map klopt nog geen eens. En of de rest klopt moeten we nog afwachten tot Rockstar de echte GTA IV map laat zien. Reageren
nationalist Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 Ik vind het gelijk wat klein, het lijkt meer op de eilanden van vice city hopelijk is de schaal anders Reageren
js007 Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 Ik vind het gelijk wat klein, het lijkt meer op de eilanden van vice city hopelijk is de schaal anders er gaan heel veel straten in zitten dus nog meer een teken ''nep'' Reageren
GTA_XP Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 Een geile map zeg! Maar waarom ruziemaken voor niks? Reageren
-IV- Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 De kaart mag dan wel nep zijn, het is nogtans prachtig gemaakt! Doe het maar eens na! Reageren
js007 Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 De kaart mag dan wel nep zijn, het is nogtans prachtig gemaakt!Doe het maar eens na! dat is waar Reageren
thagtaking Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 De kaart mag dan wel nep zijn, het is nogtans prachtig gemaakt!Doe het maar eens na! zeker hij mist alleen een eiland daan in het midde maar het is knap gemaakt hij doet dit zeker om een beetje tijd te doden omdat hij (net als ons allen) niet kan wachten op gta iv Reageren
Dwayne Forge Geplaatst: 18 maart 2008 Rapport Geplaatst: 18 maart 2008 Nep ik herken dingen die ik uit de map van San Andreas ook herken. Reageren
mad_ce Geplaatst: 18 maart 2008 Rapport Geplaatst: 18 maart 2008 Nep of niet, kan me niets schelen. Ik vind wel dat de kleurenschakering veel weg hebben van de map van GTA Vice City Reageren
mastala Geplaatst: 18 maart 2008 Rapport Geplaatst: 18 maart 2008 Vind het wel geinig gemaakt maar tis maar van hoe het KAN worden voor een kleine gedeelte natuurlijk.. EDIT: hoop dat ze de goeie map binnen kort op de officiele website laten zien met straten en details erin k hoop t niet.. k hoop dat ze geen info mee op de site zette.. k wil me late verassen Reageren
joppie Geplaatst: 18 maart 2008 Rapport Geplaatst: 18 maart 2008 Vind het wel geinig gemaakt maar tis maar van hoe het KAN worden voor een kleine gedeelte natuurlijk.. EDIT: hoop dat ze de goeie map binnen kort op de officiele website laten zien met straten en details erin k hoop t niet.. k hoop dat ze geen info mee op de site zette.. k wil me late verassen Ja idd, ze hebbe voor mij al te veel verklapt... ik wil er gewoon lkkr zelf achterkomen! Maja, screen mogen natuurlijk altijd! Reageren
mastala Geplaatst: 18 maart 2008 Rapport Geplaatst: 18 maart 2008 Vind het wel geinig gemaakt maar tis maar van hoe het KAN worden voor een kleine gedeelte natuurlijk.. EDIT: hoop dat ze de goeie map binnen kort op de officiele website laten zien met straten en details erin k hoop t niet.. k hoop dat ze geen info mee op de site zette.. k wil me late verassen Ja idd, ze hebbe voor mij al te veel verklapt... ik wil er gewoon lkkr zelf achterkomen! Maja, screen mogen natuurlijk altijd! ja pcies.. ze moete ook niet nu tot de release nix meer doen want dan vind k t ook weer saai.. Reageren
michaelfivez Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Vind het wel geinig gemaakt maar tis maar van hoe het KAN worden voor een kleine gedeelte natuurlijk.. EDIT: hoop dat ze de goeie map binnen kort op de officiele website laten zien met straten en details erin k hoop t niet.. k hoop dat ze geen info mee op de site zette.. k wil me late verassen Ja idd, ze hebbe voor mij al te veel verklapt... ik wil er gewoon lkkr zelf achterkomen! Maja, screen mogen natuurlijk altijd! ja pcies.. ze moete ook niet nu tot de release nix meer doen want dan vind k t ook weer saai.. Als ze de kaart vrijgeven weet je gewoon hoe groot het spel is, dat gaat je spelplezier toch niet bederven. Dan word je misschien van een grote teleurstelling bespaartd als je het spel koopt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.