Jump to content

SA crashed als ik ryders huis voor het eerst binnekom.

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo allemaal,

Ik ben net nieuw hier, ik heb hier al een paar dingen vandaan gehaald (hoe je moet downpatche enz).

ik heb gister gta gekocht. Had versie 2 dus heb hem net gepached naar 1.0. Daarna nog een patch naar 1.1 (of 1.01 kan ook). Nu is het probleem: Ik heb het fietsen gedaan enzo, moet nu naar ryder toe. Maar als ik het filmpje afkijk dan zie ik alleen net ryder nog zitten met ze joint en dan crashed me hele pc... Dus helemaal me pc uit :S Hoe kan dit ?? PLZ HELP :(

Geplaatst:

Als je de downgrader patch hebt gebruikt om naar versie 1.0 te gaan, moet je NIET de no-more-hot-coffee patch van Rockstar Games gaan gebruiken, deze schakelt het modden weer (gedeeltelijk) uit. Als je dat bedoelt tenminste ...

Wat je ook kunt proberen, is gewoon het filmpje skippen door op de spatiebalk of enter te duwen.

Geplaatst:
volgens mij kan je alleen maar van v2 naar v1 of van v2 naar v1.01 (enne ik weet welke je bedoelt met v1.01)

Ik had eerst 2.0. Toen heb ik 1.0 genomen. en nu heb ik 1.01...

Geplaatst:

1.01 is diegene die je krijgt nadat je de No-More-Hot-Coffee patch heb geïnstalleerd. (nomorehotcoffee.com).

...

7) You can verify that the update was successful by starting the game and looking at the lower right corner of the main menu screen where the version number "1.01" should now appear.

...

Geplaatst: (bewerkt)
1.01 is diegene die je krijgt nadat je de No-More-Hot-Coffee patch heb geïnstalleerd. (nomorehotcoffee.com).
...

7) You can verify that the update was successful by starting the game and looking at the lower right corner of the main menu screen where the version number "1.01" should now appear.

...

ja die heb ik dus, en daar krijg ik ok die crash mee :S

EDIT: bij alle tussenfilmpjes heb ik het... merk ik nu xD

Bewerkt: door jeroentjee

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...