salmonella Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 Hallo mensen Ik wil graag mods gebruiken maar ik snap er geen snars van! Kan iemand me instructies geven over het gebruiken van mods? Alvast bedankt Groet Salmonella Reageren
Rivel Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 Hey Salmonella! Ik wil nu geen moderator spelen. Maar als je even met de zoekfunctie kijkt kan je al veel vinden. En ookGooglekan je zeker helpen. Maar goed, misschien kan je even zeggen wat voor mods je wil. Er zijn nl. veel verschillende soorten mods: Automods, Mods die iets aan je spel wijzigen(zoals de taal), wapenmods... Hoe deze te installeren zijn, hangt van mod tot mod af. Voor carmods kan het zijn dat het programma SAMI(San Andreas Mod Installer)te gebruiken is, kijk even in de modding fora voor een tutorial hierover. Anders kan het zijn dat je je mod met de IMGtool moet installeren, wederom verwijd is je naar de modding fora hier op het forum. Daar zul je in de Master Tutorial List(die bovenaan een forum staat bij belangrijke topics. Veel tutorials kunnen vinden over het installeren. Als er nog vragen zijn moet je het even zeggen. Reageren
salmonella Geplaatst: 24 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 bedankt,ik dacht dat je helemaal niks nodig had om een mod te instaleren,wel dus.waar kan ik zo,n installer downloaden en hoe werkt het. Reageren
Rivel Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 Hoe zo'n installe werkt moet je zien in de: Master Tutorial List daar staat wel een tutorial over IMGtool en SAMI Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.