Ghost_Rider Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 Hallo, Ik zit met een probleem. Als ik muziek wil afspelen met Windows Media Player zie ik geen scherm, maar ik hoor wel de muziek. Ik zie ook niks op balk onderaan. Als ik andere muziek aanklik krijg ik ook geen scherm te zien. Kan iemand me helpen, want het is flink irritant als je muziek niet kan stoppen. PS: Ik heb Vista.. Reageren
K.O. Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 Ik heb soms dat als ik WMP afsluit, de muziek gewoon door blijft gaan. Bedoel je zoiets? Kijk dan eens bij Ctrl+Alt+Del > Tabblad Processen > wmplayer.exe > Taak beëindigen. Heb je anders een toetsenbord met speciale toetsen erop zitten? Ik heb bijvoorbeeld een Play/Pause knop op mijn toetsenbord zitten (boven de F-toetsen) waarmee ik de muziek kan pauseren als ik er geen zin meer in heb. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 24 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 Ik heb soms dat als ik WMP afsluit, de muziek gewoon door blijft gaan. Bedoel je zoiets?Kijk dan eens bij Ctrl+Alt+Del > Tabblad Processen > wmplayer.exe > Taak beëindigen. Heb je anders een toetsenbord met speciale toetsen erop zitten? Ik heb bijvoorbeeld een Play/Pause knop op mijn toetsenbord zitten (boven de F-toetsen) waarmee ik de muziek kan pauseren als ik er geen zin meer in heb. De muziek heb ik weg gekregen. Maar als ik weer muziek opzet krijg ik weer niks, alleen maar geluid. Bedankt voor een manier om het af te sluiten. Dat over die Play/Pauze knop; die heb ik niet, maar die zaten wel op m'n vorige toetsenbord. Reageren
Gangsta Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 Ik heb soms dat als ik WMP afsluit, de muziek gewoon door blijft gaan. Bedoel je zoiets?Kijk dan eens bij Ctrl+Alt+Del > Tabblad Processen > wmplayer.exe > Taak beëindigen. Heb je anders een toetsenbord met speciale toetsen erop zitten? Ik heb bijvoorbeeld een Play/Pause knop op mijn toetsenbord zitten (boven de F-toetsen) waarmee ik de muziek kan pauseren als ik er geen zin meer in heb. De muziek heb ik weg gekregen. Maar als ik weer muziek opzet krijg ik weer niks, alleen maar geluid. Bedankt voor een manier om het af te sluiten. Dat over die Play/Pauze knop; die heb ik niet, maar die zaten wel op m'n vorige toetsenbord. Misschien helpt het als je Windows Media Player opnieuw installeert. Verwijderen kan via: Start > Conf. Scherm > Software > Zoek Windows Media Player op en verwijder het. Wil je WMM 11, http://www.microsoft.com/windows/windowsme...11/default.aspx of wil je WMM 10? http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/nl/mp10/ Ik hoop dat het gaat lukken. Succes. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 25 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 (bewerkt) Ik heb soms dat als ik WMP afsluit, de muziek gewoon door blijft gaan. Bedoel je zoiets?Kijk dan eens bij Ctrl+Alt+Del > Tabblad Processen > wmplayer.exe > Taak beëindigen. Heb je anders een toetsenbord met speciale toetsen erop zitten? Ik heb bijvoorbeeld een Play/Pause knop op mijn toetsenbord zitten (boven de F-toetsen) waarmee ik de muziek kan pauseren als ik er geen zin meer in heb. De muziek heb ik weg gekregen. Maar als ik weer muziek opzet krijg ik weer niks, alleen maar geluid. Bedankt voor een manier om het af te sluiten. Dat over die Play/Pauze knop; die heb ik niet, maar die zaten wel op m'n vorige toetsenbord. Misschien helpt het als je Windows Media Player opnieuw installeert. Verwijderen kan via: Start > Conf. Scherm > Software > Zoek Windows Media Player op en verwijder het. Wil je WMM 11, http://www.microsoft.com/windows/windowsme...11/default.aspx of wil je WMM 10? http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/nl/mp10/ Ik hoop dat het gaat lukken. Succes. Nope, doet het nog steeds niet. Ik zal dadelijk eens een systeemherstel proberen en kijken of het dan werkt. EDIT: Het systeemherstel heeft geworken! Bedankt voor de bovenstaande tips! Bewerkt: 25 februari 2008 door ..::GhostRider::.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.