Jump to content

Texture,s zien er low uit?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo,

Sinds dat ik een nieuwe video kaart heb. is het mij opgevallen dat texture,s ingame er gewoon een beetje LOW uitzien :? Het kan natuurlijk ook aan mij liggen maar ik zouw wel willen weten of het nouw echt low is.

Mijn video kaart is een ATI HD2600 Pro 512 mb Gddr2 geheugen. en ik draai de resolutie van games op 1280x1024

hier een voorbeeld hoe mijn texture,s in Oblivion eruitziet. terwijl het op large staat. voorderest ziet het er bij mij wel heel erg mooi uit alleen z,n texture moet toch veel gedailleerder zijn of niet ?

oblivion20080224171645ux7.jpg

En in Gta sanandreas ziet het er van dichtbij ook vaag uit? want dit was volgens mij eerst mooier op mijn 7100 GS ??

gtasa20080224171958ns7.jpg

mss maakt mijn nieuwe video kaart het wel veel smoother ofso. ik heb bij ATI Catalyst bij detail map staat op z,n hoogst en Anti statsropische filering ofso staat op 16x

Hier een screen van Oblivion met hoge texture,s maar dat is ook met een dure kaart denk ik.

dus ik weet niet of hier iemand er verstand van heb. Maar het kan namelijk ook aan mij liggen of er moet wat ingesteld worden ofso?

Alvast bedankt voor de hulp _O_

Bewerkt: door nick11123
Geplaatst:

Waar moet ik dat dan doen in het spel of in CCC?? want in Oblivion kan ik de texture,s wel op medium zetten maar dan is het helemaal lelijk :Y

weet iemand misschien nog wat de oorzaak kan zijn ?? of hoort dit gewoon zo ?

• 1 maand later...
Geplaatst:

als je in dat balkje kijkt waar de tijd ook staat. dan zie je daar een pictogram van ATI. klik daar 2× op. aan de linkerkant zie je namen staan.

en daar tussen staat ook 3D klik daar op.dan kan je het daar instellen

Geplaatst:
Zet alles eens op gemiddeld, misschien is de anti-aliasing op textures wat iets te effectief :)

AA staat uit of heel laag bij GTA, kan je zien aan die blauwe rand bij die boom, als je hem op ze hoogst zet (3X dus), dan is die blauwe rand veel minder vaak te zien in het spel.

En bedenk wel, als je het beeld een hogere resolutie geeft, rek je de textures uit, dus zal het vervagen. Zet de textures instellingen eens op High (zal niet zo veel helpen denk ik). En probeer ook eens een lagere resolutie.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...