Jump to content

Nieuwe easter egg ( denk ik )

Recommended Posts

Geplaatst:

Als je bij sa naar die zombitech gaat en dan bij die kaart waar opstaat wat ze allemaal doen kijkt staat er welcome visitors maar als je er snel lang loop staat er windows vista

Geplaatst: (bewerkt)
Als je bij sa naar die zombitech gaat en dan bij die kaart waar opstaat wat ze allemaal doen kijkt staat er welcome visitors maar als je er snel lang loop staat er windows vista

Hmmm ik moet zeggen dat ik hier nog nooit van heb gehoord. :puh:

Maar ik snap het niet helemaal.

Wat en waar is zombitech?

En welke kaart bedoel je? of bedoelde je misschien de map? :*D

Bewerkt: door sjors12345
Geplaatst:

ik heb het geprobeerd ,gezichtsbedrog ik weet niet op rockstar het met opzet hebben gemaakt

Geplaatst:

De naam van Windows Vista was in 2002 en 2003 (toen GTA San Andreas werd gemaakt) nog niet bekend (pas later werd het bij publiek bekend onder naam Longhorn en pas een paar maanden voor de release als Vista). Het lijkt me dus zeer sterk dat deze naam in het spel voor komt.

Misschien is het ook handig om even met bewijs te komen. Zonder bewijs val je namelijk onder de easteregg verzinners waar we op dit forum niet heel blij mee zijn. :duh:

Geplaatst:

--Verplaatst naar GTA San Andreas easter egg forum--

Ik kan hier natuurlijk een heel betoog houden over hoe onlogisch de connectie Zombotech Research Center - Windows Vista is, maar ik houd het maar gewoon bij het volgende:

Releasedate GTA San Andreas: 26 oktober 2004

Aankondiging Windows Vista: 22 juli 2005

Geplaatst:

Ik heb even gekeken maar zie echt niet dat het woord veranderd ofzo.

Want dat zou in principe moeten gebeuren.

Maar het zou me niks verbazen als dit toch een Easter egg blijkt te zijn. :cab:

Pro-Gta-Gamer:

Als je even met bewijs komt dan zien we waar we moeten zijn en dan kunnen wij ook kijken.

Als je screens hebt dan zou ik wel even kijken ^_^

:cya:

Bewerkt: door Unmountable Tijmen

Dat is wel vaker zo, als je ergens snel langsloopt lijkt het zo maar is dat niet zo, als je gewoon stil staat staat dat er tocht niet? Nee, geen Easter Egg dus. Van mij mag er een :slotje: op.

EDIT: Plaats het de volgende keer in dit topic

>>> Door GTA-Sheep: Het topic is nota bene door een admin hier naar toe verplaatst, dus ik ga er stilletjes van uit dat ie hier wel goed staat. Daarnaast is het vragen om slotjes niet toegestaan.....<<<

Bewerkt: door GTA-Sheep

De naam van Windows Vista was in 2002 en 2003 (toen GTA San Andreas werd gemaakt) nog niet bekend (pas later werd het bij publiek bekend onder naam Longhorn en pas een paar maanden voor de release als Vista). Het lijkt me dus zeer sterk dat deze naam in het spel voor komt.

Misschien is het ook handig om even met bewijs te komen. Zonder bewijs val je namelijk onder de easteregg verzinners waar we op dit forum niet heel blij mee zijn. :duh:

Sorry voor de minibump hierop, maar Vista betekent uitzicht.

Ik weet niet of dat wat hiermee te maken heeft, maar het heeft dus niks te maken met windows

Bewerkt: door Harwood Butcher
ik heb het geprobeerd ,gezichtsbedrog ik weet niet op rockstar het met opzet hebben gemaakt

zou heel goed kunnen ik denk van niet het kan ook toeval zijn maar hij is goed gevonden

Bewerkt: door gaman

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...