Gta-Alien Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 (bewerkt) mijn mods doen het nu maar ik kan niet verder dan een bepaald stuk niet meer naar LV is dit al bekend en verhelp je dit ??? ik ga vliegen zodra je red county in beeld verschijnd begint het beeld stiltestaan dan kij kik bij taakbeheer saat san andreas exe reageerd niet Bewerkt: 24 februari 2008 door alithegunner Reageren
Donwell Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 Dan ligt ergens bij dat gebied de fout dus. Loop alle mods eventjes na die iets te maken hebben met Red County / Las Venturas etc, en verwijder de mods dan weer. Reageren
wilco2 Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 mijn mods doen het nu maar ik kan niet verder dan een bepaald stuk niet meer naar LV is dit al bekend en verhelp je dit ??? ik ga vliegen zodra je red county in beeld verschijnd begint het beeld stiltestaan dan kij kik bij taakbeheer saat san andreas exe reageerd niet Mijn pc loopt ook vast. Het beeldscherm bevriest gewoon. Ik wilde het ook eens gaan proberen om auto mods in het spel te zetten. Het lukt me nu wel, maar als ik dan in zo'n auto ga zitten loopt ie na een paar minuten vast, echt klote. Sommigen zeggen dat ik een crash patch moet downloaden. Geen idee wat het is en waar ik het kan downloaden. Ik kan het echt niet vinden. Anderen zeggen dat ik het spel opnieuw moet installeren maar ik heb de cd niet dus dat gaat niet. Ik betwijfel zoiezo of dat wel werkt. En ook zie ik vaak dat je versie 1 moet downloaden i.p.v versie 2. Dat heb ik nu dus maar gedaan maar hoef ik dan verder niets meer te doen??? Hij staat nu bij mijn ontvangen bestanden. Alvast bedankt, ik hoop echt dat dit probleem op een of andere manier opgelost kan worden. Ik ben niet zo goed met computers maar ik vind het zo vet om mooie auto's erin te zetten. Groetjes, Wilco Reageren
Donwell Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 Als je niet weet hoe je, in dit geval, car models moet installeren, lees dan deze handleiding even door. Bij stap 8 staan ook nog andere dingen die vaak vereist zijn voor het installeren van een wagen, lees dat ook goed door. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.