Venzio Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 Ik heb 3 bestandjes gedownload .mp3 alleen hij zegt dat het geen goed bestand is het gaat om de volgende 3 liedjes Forza Forza PSV en PSV wat ben je mooi en eens per jaar worden we weer kampion als ik deze goed schrijf als je die me kan geven als .mp3 bestandjes of hoe ik het op kanlosen en trouwens me andere .mp3 files doen het wel... bedankt alvast en ik heb het met LimeWire en FrostWire gebrobeert maar noppes:( Reageren
GTA_XP Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 Tsja, als je ze download, heb je kans dat je neppe bestanden hebt gedownload Limewire downloadt ilegale software, daar mogen we je niet helpen. Reageren
Venzio Geplaatst: 24 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 Weet jeze dan waar ik ze ergens anders kan downloaden? of kan iemand ze me geven? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.