Jump to content

Player.CanMove($PLAYER_CHAR)

Recommended Posts

Geplaatst:

:LOAD_1352
03C4: set_status_text $DRUNK type 0 GXT 'TDB01' 
fade 0 6000 
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = False
wait 5999 
09C7: change_player $PLAYER_CHAR model_to #WMOICE 
0394: play_music 1 
wait 1 
jump @LOAD_1451 

:LOAD_1451
fade 1 5000 
wait 5000 
088A: actor $PLAYER_ACTOR perform_animation "XPRESSSCRATCH" IFP_file "PED" 8.0 loopA 0 lockX 0 lockY 0 lockF 1 limT -1 unknown 0 unknown 1 
wait 5000 
00BC: show_text_highpriority GXT 'TDB15' time 6000 flag 2  
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True
wait 6000 
jump @LOAD_2356

:LOAD_2356
end_thread 

Weeral zoveelste keer tegen mijn zin ;] Maar goed, als ik dit stuk gebruik kan CJ niet bewegen terwijl ik toch "Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True" doe. Zie ik iets over het hoofd ?

Tom :cya:

Geplaatst:

:$

Blijft de animatie doorgaan? zoja,

Dan moet je de timelimit van de animatie veranderen van -1 naar bijvoorbeeld 5000

Dan duurt de animatie maar 5 seconden.

Zo nee, dan weet ik het ook niet meer. :{

Geplaatst:

Wat "Marioleo69" zegt, is zo gek nog niet hoor, Tom. ;) Jammer dat het bij hem puur gokken is...

Je moet je bij zo'n code voorstellen wát er gebeurd. Dus in dit geval: doe een animatie, wacht 5000 seconden, en daarna mag je weer bewegen. Wat klopt er hier niet aan? Je zegt niet dat de animatie moet stoppen! Dus je kan weer bewegen, maar dat kan niet, omdat de animatie nog bezig is en je niet kan lopen tijdens de animatie. Timelimit -1 is wilt zeggen dat de animatie voor onbepaalde tijd door moet gaan. Dan moet je dat dus, als je het wilt laten stoppen, een opcode plaatsen die zegt dat hij hier moet stoppen. Of natuurlijk het tijdlimiet aanpassen naar 5000 ms (even lang als de wait). Maar wat ik zou doen, is de volgende code toevoegen, na de wait:

0687: clear_actor $PLAYER_ACTOR task

Succes.

Geplaatst:

Raar, vorige keer dat ik ongeveer hetzelfde gebruik wat ook bij deze code hoort ergens ging het wel :S Toch bedankt ;]

Tom :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...