walwalgta Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 Hoi iedereen, Ik ben zojuist weer eventjes GTA SA gaan spelen, en een heeeele tijd geleden ben ik hier ooit (andere naam, weet ik niet meer) geregistreerd, en toen aardig wat posts verzameld, echter weer wat andere games gaan spelen en nooit meer teruggekomen, anyway... ik speel dus weer gta sa, maar ik zit met een probleempje; 1: Ik wil graag bij een vliegveld in een groot vliegtuig vliegen, maar dat lukt niet omdat ze niet op de landingsbaan staan, hoe kan ik er voor zorgen dat ze daar wel komen te staan? Kan ik ze verslepen ofzo? 2: Bij zo'n klein vliegtuigje, met zo'n propellor voorop; als ik eenmaal in de lucht kom, dus eerst de hele tijd naar voren, dan omhoog, maar hoe houd ik hem dan in de lucht? Want elke keer stort ie neer Alvast bedankt Reageren
cilic Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 (bewerkt) gebruik q / e eens dat zijn de flappen van je staart daarmee kan je het vliegtuig draaien als je vliegtuig naar beneden zakt hou hem dan even recht waarschijnkijk valt je moetr (propeller uit) heb ik ook soms meestal niet te veel laten zakken dit kun je voorkomen door niet te steil op te trekken Bewerkt: 24 februari 2008 door cilic Reageren
js007 Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 Hoi iedereen,Ik ben zojuist weer eventjes GTA SA gaan spelen, en een heeeele tijd geleden ben ik hier ooit (andere naam, weet ik niet meer) geregistreerd, en toen aardig wat posts verzameld, echter weer wat andere games gaan spelen en nooit meer teruggekomen, anyway... ik speel dus weer gta sa, maar ik zit met een probleempje; 1: Ik wil graag bij een vliegveld in een groot vliegtuig vliegen, maar dat lukt niet omdat ze niet op de landingsbaan staan, hoe kan ik er voor zorgen dat ze daar wel komen te staan? Kan ik ze verslepen ofzo? 2: Bij zo'n klein vliegtuigje, met zo'n propellor voorop; als ik eenmaal in de lucht kom, dus eerst de hele tijd naar voren, dan omhoog, maar hoe houd ik hem dan in de lucht? Want elke keer stort ie neer Alvast bedankt een vliegtuig kun je niet verslepen is dat klein vliegtuigje een dodo of een rustler Reageren
game~skater Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 Hoi iedereen,Ik ben zojuist weer eventjes GTA SA gaan spelen, en een heeeele tijd geleden ben ik hier ooit (andere naam, weet ik niet meer) geregistreerd, en toen aardig wat posts verzameld, echter weer wat andere games gaan spelen en nooit meer teruggekomen, anyway... ik speel dus weer gta sa, maar ik zit met een probleempje; 1: Ik wil graag bij een vliegveld in een groot vliegtuig vliegen, maar dat lukt niet omdat ze niet op de landingsbaan staan, hoe kan ik er voor zorgen dat ze daar wel komen te staan? Kan ik ze verslepen ofzo? 2: Bij zo'n klein vliegtuigje, met zo'n propellor voorop; als ik eenmaal in de lucht kom, dus eerst de hele tijd naar voren, dan omhoog, maar hoe houd ik hem dan in de lucht? Want elke keer stort ie neer Alvast bedankt als het een rustler is moet je de wielen inklappen, bij een dodo gaat dat niet, dan moet je gewoon veel vaart maken Reageren
Donwell Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 Zodra je in het vliegtuig zit, kun je het vliegtuig geheel besturen. Je kunt hem ook over de grond laten rijden, door middel van de 'WASD' knoppen, en met 'Q' en 'E' kun je het vliegtuig dan draaien. Met Q draai je naar links, met E naar rechts. Eenmaal in beweging, kun je het vliegtuig laten stijgen met het pijltje naar beneden en laten dalen met het pijltje naar boven. Als je alles niet meer weet, dan kun je ook nog weer eens de Flying School doornemen, om alle basissen weer onder de knie te krijgen. Reageren
gta_gang Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 Zodra je in het vliegtuig zit, kun je het vliegtuig geheel besturen. Je kunt hem ook over de grond laten rijden, door middel van de 'WASD' knoppen, en met 'Q' en 'E' kun je het vliegtuig dan draaien. Met Q draai je naar links, met E naar rechts.Eenmaal in beweging, kun je het vliegtuig laten stijgen met het pijltje naar beneden en laten dalen met het pijltje naar boven. Als je alles niet meer weet, dan kun je ook nog weer eens de Flying School doornemen, om alle basissen weer onder de knie te krijgen. Hmmm... wel handig om te weten, dit wist ik nog niet Reageren
walwalgta Geplaatst: 24 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 Ah dankjewel! Ik ga meteen aan de slag Reageren
ikt Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 Toevoeging om handig te kunnen vliegen : Houd een zwak vliegtuig altijd zo horizontaal mogelijk, of in ieder gevalniet meer dan rond de 60 graden als je wilt stijgen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.