Jump to content

Finale Idols


Jesperkaj

Wie wint er in de finale  

12 leden hebben gestemd

  1. 1. Wie wint?

    • Nikki
      6
    • Nathalie
      4


Recommended Posts

Van mij mogen ze een bom onder die Idols studio planten, het is zo'n makkelijke manier om geld te verdienen. Ze laten wekelijks half Nederland bellen naar dat nummer van 60 cent per gesprek, me ouders kijken naar Idols dit keer omdat Gordon erin zit. Ik zelf denk dat Nikki met vriendjespolitiek wint als ik de berichten zo van mensen hoort op school.

Link to comment
Delen op andere websites

@DaH: Ik denk dat het een beetje vreemd is om berichten van je vrienden op school eerder te vertrouwen als een gewaardeerd bedrijf als RTL :N , ze hebben in mijn ogen al vaak genoeg bewezen dat het gewoon eerlijk verloopt en in deze serie is het in mijn ogen alleen maar duidelijker als je alleen al naar de reacties van Gordon kijkt.

Om op de oorspronkelijke topic doel te reageren denk ik dat Nikki met de titel er vandoor gaat, maar het is ook heel goed mogelijk dat Natalie hem wint. De kansverhouding ligt in mijn ogen 50-50.

Link to comment
Delen op andere websites

Van mij mogen ze een bom onder die Idols studio planten, het is zo'n makkelijke manier om geld te verdienen. Ze laten wekelijks half Nederland bellen naar dat nummer van 60 cent per gesprek[..]

RTL is niet voor niets commercieel :7

Ik denk dat Nathalie wint, die heeft toch echt altijd de beste performance.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik volg het helemaal niet en het bomt me echt niks wie er wint maar ik denk dat Nikki wint. Ik vind het ook zo dom dat je vanaf 20.00 tot 23.00 kunt kijken naar Idols. Eerst Idols, dan Idols Backstage en dan Idols de uitslag. Het slaat helemaal nergens op.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...