Venzio Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 Type: PSV MOD Stijl: PSV uit Grootte: 128x128 Afbeelding: Tekst: / Rand: / Kleuren: Blauw rood en wat in de afbeelding zit Render (optioneel): / Extra (optioneel): Dit is voor een Uit PSV spelerbus en ik wil dat logo en die achtergrond graag zodat ik kan gebruiken voor de randen het is voor een camper doe je best bedankt alvast
Drunkendonkey Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 Ik snap totaal niet wat je bedoeld of wat je wil. Miss ligt het aan mij. Als je een betere beschrijving maakt zou ik iets kunnen betekenen. Mvg, Drunkendonkey
Venzio Geplaatst: 25 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 Nou dat logo en de achtergrond niet die lijnen maar dat blauw en het logo wil ik graag in 128x128 voor mijn mod nu beter?
Drunkendonkey Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 Nou dat logo en de achtergrond niet die lijnen maar dat blauw en het logo wil ik graag in 128x128 voor mijn mod nu beter? Half welk van de 2 blauwe kleuren en welke strepen? de kleiner pixel strepen of de strepen blauw
Venzio Geplaatst: 25 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 Het hoeft niet meer ik heb de car gemod alleen hij is niet zoals ik verwacht had maar ik ga hem wel realesen
Recommended Posts