Jump to content

Het Grote Taekwondo Topic

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Dit is Het Grote,Taekwondo topic Post hier alles Over Taekwondo Welk Onderdeel je het Leukst vind waar je traint en wat voor band je hebt hier mijn Gegevens:

Het Leukste Onderdeel: Sparren

Waar train ik: Ooms Tilburg Reeshof

Band: Gele Slip

Tijd(en): 18:00 t/m 19:00

Dag(en): Maandag, en Woensdag.

Bewerkt: door GTA Haas
Geplaatst:

Heey, hier zal ik mij gegevens ff geven:

Band: Geel

Leukste onderdeel: Vrije Sparring

Waar: HTA Teakando Acedemy Mudoschool Kim (geloof ik:P)

Geplaatst:

Ik wil ook wel even posten. :Y

Leukste onderdeel: Sparring

Waar ik train:Olympic Taekwondo Luigi Melis Maastricht

Band: Rood/zwart.

Dan ben jij al heel goed! :Y Ik heb Gele Band mijn vriend Blauwe en mijn vriendin Zwarte Band _O_

Ik zal er nog wat aan toevoegen de tijden waneer je er naartoe gaat :Y

Geplaatst:

Okeey, ik zal ook ff mijhne door geven: Dindag van 18:00 tot 19:00 en zaterdag vanaf 9:30 tot 10:30

• 3 weken later...
Geplaatst:
Over een paar maandjes Gele Slip :dans::dans:

Teakwondo is niet met slips, maar met banden :puh: Of, jullie doen het anders maar origineel teakwondo is met banden. Gefeliciteerd trouwens met je gele band ;) of slip :puh:

Teakwondo is niet met slips, maar met banden :puh: Of, jullie doen het anders maar origineel teakwondo is met banden. Gefeliciteerd trouwens met je gele band ;) of slip :puh:

Ja, dat is waar maar dan krijgen we op het eerste Examen een stukje gele band en die moet je weer op de witte doen en dan heb je gele slip ^_^ en dan moet je weer op Exame en dan krijg je een gele band :Y zo doen wij het :Y

Geplaatst:

Ja Dat is waar maar dan krijgen we op het eerste Examen een stukje gele band en die moet je weer op de witte doen en dan heb je gele slip ^_^ en dan moet je weer op Exame en dan krijg je een gele band :Y zo doen wij het :Y

raar.. Niet de originele manier :N Welke basis-oefeningen ken jij? Ik ken:

1

2

3

4

5

8

1.16

2.16

3.16

Ik had eergisteren nagevraagd en het blijkt dat jullie gelijk hebben :Y Want ik heb het eerst verkeerd begrepen... :$ Waardoor ik in de war kwam en deze keer heb ik goed geluisterd dus jullie hebben gelijk! :Y

Geplaatst:
Ik Had eergisteren nagevraagd en het blijkt dat jullie gelijk hebben :Y Want ik heb het eerst verkeerd begrepen :$ waardoor ik in de war kwam en deze keer heb ik goed geluisterd dus jullie hebben gelijk :Y

:D zie je wel! Ik dacht al, huh!? slips??? met Teakondo? raar... maar nu snap ik het :puh:

Geplaatst:

waar: friesland

leukste onderdeel: De kickflip over de kop met een dubbele triple twist.

band: bont en blauw

nee hoor, ik doe niet aan taekwando, maar we proberen het altijd na te doen in de klas (voor de gek)

waar is in friesland zo'n school?

Volgens mij heb je in Friesland geen Taekwondo Vereniging :N Helaas dan voor jou Bierbuikje

Bewerkt: door gta player10
Geplaatst:

Ik zou ook graag es posten

Leukste onderdeel: 3 steps, 2 Steps, Taeguks of Poomseys

Waar ik train bij Baek Ho, Sporthal in Bilzen

Band: Groen (normaal gezien al groen-blauw maar k was gezakt voro men examen wegens te korte tijd aan training, k zou eigenlijk nog eens men examen moeten proberen want ik zat vast bij men 4e Taeguk of Poomsey)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...