GTA Haas Geplaatst: 30 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Ik zou ook graag es postenLeukste onderdeel: 3 steps, 2 Steps, Taeguks of Poomseys Waar ik train bij Baek Ho, Sporthal in Bilzen Band: Groen (normaal gezien al groen-blauw maar k was gezakt voro men examen wegens te korte tijd aan training, k zou eigenlijk nog eens men examen moeten proberen want ik zat vast bij men 4e Taeguk of Poomsey) Bedankt voor je reactie Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Ik zou ook graag es postenLeukste onderdeel: 3 steps, 2 Steps, Taeguks of Poomseys Waar ik train bij Baek Ho, Sporthal in Bilzen Band: Groen (normaal gezien al groen-blauw maar k was gezakt voro men examen wegens te korte tijd aan training, k zou eigenlijk nog eens men examen moeten proberen want ik zat vast bij men 4e Taeguk of Poomsey) Bedankt voor je reactie Welke basis-oefeningen ken je?? ik ken: 1 2 3 4 5 8 1.16 2.16 3.16 ... Reageren
GTA Haas Geplaatst: 31 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 (bewerkt) Ik ken hetzelfde Maar ik ben toenet naar Taekwondo geweest ik ging een half uur aan de kant zitten want ik heb geen kracht meer in mijn armen. En nu ga ik eten Bewerkt: 2 december 2008 door GTA Haas Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Ik ken hetzelfde Maar ik ben toenet naar Taekwondo geweest ik ging een hal uur aan de kant zitten want ik heb geen kracht meer in mijn armen.en nu ga ik eten Hoezo heb je geen kracht in je armen?? Oja, ik ken nu óók 1.4 Reageren
GTA Haas Geplaatst: 4 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 april 2008 Ik ken hetzelfde Maar ik ben toenet naar Taekwondo geweest ik ging een hal uur aan de kant zitten want ik heb geen kracht meer in mijn armen.en nu ga ik eten Hoezo heb je geen kracht in je armen?? Oja, ik ken nu óók 1.4 Nee man omdat ik maar 7uurtjes heb geslapen en ik had echt geen kracht maar ik ken nu mijn 2e Taeguk Reageren
GTA Haas Geplaatst: 7 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 Heb binnenkort Examens, ga voor gele band op. Zijn er meer mensen die op Examens gaan? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.