Bierbuikje Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 hey, ik wil graag een video online zetten van youtube en zo moeilijk is dat niet. maar als ik naar youtube.com ga komt dit er telkens: -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- De wachttijd voor de verbinding is verstreken De server op youtube.com doet er te lang over om te antwoorden. * Misschien is de website tijdelijk niet beschikbaar of overbelast. Probeer over enkele ogenblikken opnieuw. * Controleer uw netwerkverbinding indien u geen enkele pagina kunt laden. * Verzeker u ervan dat Firefox toegang heeft tot het web als uw computer of netwerk beveiligd is door een firewall of proxyserver. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ vanmiddag kon ik er gewoon nog op en ik heb dit al een uur of 1. hebben andere mensen dit ook? zo nee kan ik instructies geven voor een filmpje dat ik graag wil online zetten. alvast bedankt. Reageren
joppie Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 ja, dit heb ik ook... Reageren
TheGuardian Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 M'n is momenteel bezig met onderhoud waardoor video's uploaden even niet mogelijk is. Het kan zijn dat dit elk moment weer lukt. Ik zou zeggen probeer straks nog eens. Het ligt niet aan jouw of je PC maar aan Youtube zelf. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 24 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 oja, bij een van mijn mods is er ook een bericht binnen gekomen dat ik auteursrechten zou schenden. vanwege het afspelen van het liedje: Mika - Big Girls (you are beautifull) dit vind ik maar onzin want: a iedereen doet het, dan zijn ze nog wel even bezig b het liedje wordt niet volledig afgespeelt. iemand weet wat je hiertegen moet doen? Reageren
GTAgangsta Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 ik wou gister een filmpje bekijken op youtube,, lag de server plat ofzo volgens mij hebben ze wat problems daar Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 Van wat ik begrepen heb heeft Youtube wat ruzie met de arabische wereld vanwege de aanstaande Geert Wilders film. Een aantal landen heeft een blokkering tussen hun land en Youtube aangebracht en dat schijnt de server niet geheel te trekken. Of zoiets..... Reageren
GTAgangsta Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 (bewerkt) Van wat ik begrepen heb heeft Youtube wat ruzie met de arabische wereld vanwege de aanstaande Geert Wilders film. Een aantal landen heeft een blokkering tussen hun land en Youtube aangebracht en dat schijnt de server niet geheel te trekken. Of zoiets..... Ik heb op de radio gehoord dat YouTube door Pakistan wordt geblokkeerd, door filmpjes over de Koranfilm van Geert Wilders. Pas als YouTube die filmpjes verwijderd heeft, is de blokkering, heft Pakistan de blokkering weer op. *EDIT: blokkering is opgeheffen Bewerkt: 25 februari 2008 door GTAgangsta Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.