ricky90 Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 ik heb alles van pleasure_mid gebuirkt. Dus alles wat bij het gebouw uit SF hoord. Echter als ik deze plaats zie ik niet de damens hoe krijg ik deze er wel bij ? Ik heb de club neer gezet met een Map Editor. Reageren
K.O. Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 ik heb alles van pleasure_mid gebuirkt. Dus alles wat bij het gebouw uit SF hoord. Echter als ik deze plaats zie ik niet de damens hoe krijg ik deze er wel bij ? Ik heb de club neer gezet met een Map Editor.De 'dames' zijn geen standaard modellen die daar staan. Dit zijn gescripte personages (geloof ik). Je zult dus mensen in jouw club kunnen krijgen met een bepaalde SCM mod, waarin je personages creëert en ze een bepaalde animatie uit laat voeren of een bepaalde route laat lopen. Kijk bij diverse SCM tutorials in de MTL. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.