Tim14 Geplaatst: 29 januari 2005 Rapport Geplaatst: 29 januari 2005 Cristian chivu Ooh, die ken ik nog wel! Ik vindhem zeker bij 1 van de beste verdedigers horen die Ajax heeft gehad. Jammer dat hij bij Roma zit want die presteren helemaal niks. waarom halen ze hem dan niet terug, kopen dan, ze kunnen nog profijt van hem halen, ik denk ook wel dat chivu open staat voor een terugkeer Ja, maar ik denk niet dat ik de volgenden keer dat ik Koeman zie dat ik dat even zeg. :lol: Bovendien heeft Ajax eigenlijk al te veel verdedigers. Heitinga, de Jong, Escude, Maxwell, Grygera enz. Reageren
ripper3510 Geplaatst: 30 januari 2005 Rapport Geplaatst: 30 januari 2005 dees is wel mijn: Keeper : Cassilias Verdediging : kompany, Roberto Carlos,stam Middenveld : Rivaldo, C. Ronaldo, Henry,beckham Aanval : Ronaldo, Ronaldinho, Nistelrooy Reageren
Tim14 Geplaatst: 30 januari 2005 Rapport Geplaatst: 30 januari 2005 Henry en Rivaldo op het middenveld? Ik zou toch even Henry bij de spitsen zetten en Rivaldo als centrale aanvaller. Reageren
Thabit Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Geplaatst: 2 februari 2005 Mag je er ook nog een 2e team bijzetten? En B team ofziets? Reageren
Tim14 Geplaatst: 4 februari 2005 Rapport Geplaatst: 4 februari 2005 Ja, dat maakt toch niet zoveel uit. Ik heb trouwens wel 100 spelers op te noemen die goed kunnen voetballen. Reageren
The Outlaw Geplaatst: 5 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2005 Henry en Rivaldo op het middenveld?Ik zou toch even Henry bij de spitsen zetten en Rivaldo als centrale aanvaller. hij speelt een slecht systeem tim, laat hem maar dan valt hij toch zo te verlaan ik zou rivaldo rechtsmidden zetten en henry centrum spits Reageren
TubS Geplaatst: 5 februari 2005 Rapport Geplaatst: 5 februari 2005 mijn dream team speelt 4-3-3 in de goal Lantyz dan verdedgers van links naar rechts TubS, BrokenTable , Mazzeltje en El Guarda middeveld van links naar rechts Eclipse , Marius en Tim14 spits van links naar rechts: Joriz, TheGodfather en RTS Reageren
Maev Geplaatst: 6 februari 2005 Rapport Geplaatst: 6 februari 2005 Doel: Cech Verdediging: Carvalho - Terry - Kompany - Maxwell Middenveld: Maniche - Zidane - Ronaldinho - Deco Aanval: Adriano - Robinho Reageren
Thabit Geplaatst: 7 februari 2005 Rapport Geplaatst: 7 februari 2005 (bewerkt) Ripper, jij hebt een team van 10 spelers! :lol: Alweer Davids geschorst? Mijn B Team: Keeper: Barthez Verderdigers: Ooijer, Paauwe, Roberto Carlos Middelvelders: Zidane, Deco, Sneijder Rivaldo Aanvallers: Makaay, Shevchenko, Kalou Bank Keeper: V.D. Sar Verdedigers: Chivu, Stam Middenvelders: Toti, Giggs Aanvallers: Rooney, Vennegoor of Hesselink Mijn C Team Keeper: Lobont Verdediging: Hansson, de Cler, Kromkamp, Seip Middenveld: Hestad, Radomski, van Galen Aanval: Yildrim, Huntelaar, Samaras Bank: Keeper: Timmer Verdediging: Rodriguez Middenveld: Lindenbergh Aanval: Huysegems GTAGames team: Keeper: Hayate Verdediging: Romero, Tim14, Pete-R, Timovich Middenveld: Melchior, Geniuz, RTS Aanval: BrokenTable, Mitch, Lantyz Bewerkt: 8 februari 2005 door Mitch Reageren
The Outlaw Geplaatst: 9 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2005 Gtagames dream team Doel: Lantyz(ouwe ik moest je ergens zetten) Verdedeging: Joriz, El guarda, Melchior Middenveld: Rts, Timovich, Pete-R, The godfather Aanval: Romero, Brokentable, Tubs de Bank: Tim14, Mitch Reageren
Tim14 Geplaatst: 10 februari 2005 Rapport Geplaatst: 10 februari 2005 de Bank: Tim14, Mitch Waar slaat dat op? zet me dan er helemaal niet in! Ik hoop dat je dit als grapje bedoelt want je hebt me enorm beledigt. Reageren
Thabit Geplaatst: 10 februari 2005 Rapport Geplaatst: 10 februari 2005 de Bank: Tim14, Mitch Waar slaat dat op? zet me dan er helemaal niet in! Ik hoop dat je dit als grapje bedoelt want je hebt me enorm beledigt. Wat is daar zo kwaad aan? Zo erg is het toch niet dat jij niet in het veld staat! :blink: Reageren
Tim14 Geplaatst: 10 februari 2005 Rapport Geplaatst: 10 februari 2005 de Bank: Tim14, Mitch Waar slaat dat op? zet me dan er helemaal niet in! Ik hoop dat je dit als grapje bedoelt want je hebt me enorm beledigt. Wat is daar zo kwaad aan? Zo erg is het toch niet dat jij niet in het veld staat! :blink: Hij bedoelde dit al treiteren, ik weet dat Romero de pest aan mij heeft en ik nu ook aan hem. Wat denk jezelf nou Mitch, waarom zet hij ons persee op de bank? Ik vond het respectvoller geweest als hij mij er helemaal niet in had gezet. Reageren
Thabit Geplaatst: 10 februari 2005 Rapport Geplaatst: 10 februari 2005 de Bank: Tim14, Mitch Waar slaat dat op? zet me dan er helemaal niet in! Ik hoop dat je dit als grapje bedoelt want je hebt me enorm beledigt. Wat is daar zo kwaad aan? Zo erg is het toch niet dat jij niet in het veld staat! :blink: Hij bedoelde dit al treiteren, ik weet dat Romero de pest aan mij heeft en ik nu ook aan hem. Wat denk jezelf nou Mitch, waarom zet hij ons persee op de bank? Ik vond het respectvoller geweest als hij mij er helemaal niet in had gezet. Hij heeft niet de pest aan mij in iedergeval! Het is natuurlijk jammer dat we op de bank zitten, Romero zit een beetje in de dip, zei hij in een topic, dus dan moet je het niet erger maken! <_< Reageren
Tim14 Geplaatst: 10 februari 2005 Rapport Geplaatst: 10 februari 2005 de Bank: Tim14, Mitch Waar slaat dat op? zet me dan er helemaal niet in! Ik hoop dat je dit als grapje bedoelt want je hebt me enorm beledigt. Wat is daar zo kwaad aan? Zo erg is het toch niet dat jij niet in het veld staat! :blink: Hij bedoelde dit al treiteren, ik weet dat Romero de pest aan mij heeft en ik nu ook aan hem. Wat denk jezelf nou Mitch, waarom zet hij ons persee op de bank? Ik vond het respectvoller geweest als hij mij er helemaal niet in had gezet. Hij heeft niet de pest aan mij in iedergeval! Het is natuurlijk jammer dat we op de bank zitten, Romero zit een beetje in de dip, zei hij in een topic, dus dan moet je het niet erger maken! <_< Sorry, Mitch, ik zal maar luisteren na een 11 jarige... Maarja zal wel weer komen omdat ik een mening heb. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.