Thabit Geplaatst: 16 november 2005 Rapport Geplaatst: 16 november 2005 Ik haal dit topic maar weer eens omhoog, voor de nieuwelingen onder ons. Alle teams uit het verleden zijn geschrapt , je kan nu nieuwe teams aanmaken. Mijn GTAForum team (van links naar rechts) Coach: PatrickW Keeper: Big Smoke Verdediging: Froop, Crifox, Dizzee, Lantyz Middenveld: .Levi., Thabit ( ) , Cool Hand Aanval: Silverwing, DaddyPimp, Jaivy Bank: Kortman_8, GTASpeler, Bassie_94 Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 16 november 2005 Rapport Geplaatst: 16 november 2005 (bewerkt) Coach:GTA-Sheep Keeper:AmsterdamBoy Verdigers:Joriz Dizzee Tim14 RTS Middenvelders:NandroDavids Thabit PatrickW Aanvallers:DaddyPimp NeedMySpeed Wauzie Bank:Eclipse Maze Geschorst:Se7en DMX The Outlaw Bewerkt: 16 november 2005 door AmsterdamBoy Reageren
Thabit Geplaatst: 16 november 2005 Rapport Geplaatst: 16 november 2005 Verdigers:Joriz Dizzee Tim14 The Outlaw*Geschorst:RTS Mazzeltje M.Toreno Bradley H The Outlaw kan niet, die is gebanned. En hoezo zijn RTS, Mazzeltje en Bradley H. geschorst dan? Die zijn nog gewoon op het forum, daar zou The Outlaw moeten staan.. Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 16 november 2005 Rapport Geplaatst: 16 november 2005 (bewerkt) Oh lmao ik d8 dat het gwn voor lol was. maar goed effe editen edit:Bewerkt:) Bewerkt: 16 november 2005 door AmsterdamBoy Reageren
NandroDavids Geplaatst: 17 november 2005 Rapport Geplaatst: 17 november 2005 Ik heb een team gemaakt met echte voetballers: Keeper: Edwin van der Sar Verdedigers: Cafú, Jaap Stam, Paolo Maldini, Roberto Carlos Middenvelders: Frank Lampard, Michaël Ballack, Kaká, Edgar Davids (die mag natuurlijk niet ontbreken) Aanvallers: Zlatan Ibrahimovic, Ronaldo Coach: Guus Hiddink Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 17 november 2005 Rapport Geplaatst: 17 november 2005 Keeper: Toldo Verdedigers: Nesta , Ron Vlaar, Paolo Maldini, Urby Emanuelson Middenvelders: Ronaldinho , Rafael Van Der Vaart, Wesley Sneijder Aanvallers: Arjen Robben , Adriano , Mateja Kezman Coach: Frank Rijkaard Wissel:Edwin van der Sar , Davids Backham , Zinedine Zidane , Andrey Shevchenko , Kaka , Pirlo , Babel en Johnny Heitinga Reageren
Thabit Geplaatst: 18 november 2005 Rapport Geplaatst: 18 november 2005 Keeper: Cech Verdediging: Riise, Stam, Alex, Ooijer Middenveld: Kaká, Lampard, Gerrard Aanval: Robben, Shevchenko, Drogba Coach: Mourinho Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 18 november 2005 Rapport Geplaatst: 18 november 2005 Keeper: CechVerdediging: Riise Coach: Mourinho Riise verdedeging hij is toch middelvelder? Reageren
Silverwing Geplaatst: 18 november 2005 Rapport Geplaatst: 18 november 2005 Coach: Euhhh.. Jowx Keeper: Big Smoke Verdediging: Dizzee, Renne, Dri3s Middenveld: Thabit, Slimm, Levi Aanval: Lantyz, GTA-Sheep ( Go go go Sheep! ), PatrickW Geschorst: DMX Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 18 november 2005 Rapport Geplaatst: 18 november 2005 Coach: Euhhh.. Jowx Keeper: Big Smoke Verdediging: Dizzee, Renne, Dri3s Middenveld: Thabit, Slimm, Levi Aanval: Lantyz, GTA-Sheep ( Go go go Sheep! ), PatrickW Geschorst: DMX GTA-Sheep en PatrickW gaan hun Carriere zo eindigen lol Reageren
Cedar Block Piru Blood Geplaatst: 18 november 2005 Rapport Geplaatst: 18 november 2005 Keeper : Buffon , Valdez . Verdediging : Maldini , Nesta , Zambrotta , Terry , Thuram . Middenveld : Lampard , Musampa , Ronaldinho . Spitsen : Ibrahimovic , Robben , Toni . Reserve : Toldo , Vieri , Del Piero , Zakayeta en nog andere . Trainer : Ik . Reageren
Thabit Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 (bewerkt) Sinds wanneer heeft een team 13 spelers, ik bedoel, 2 keepers en dan ook nog een 5 - 3 - 3 opstelling Oh ja, en Riise is een linksback bij Liverpool Bewerkt: 19 november 2005 door Thabit Reageren
SamShine Geplaatst: 25 november 2005 Rapport Geplaatst: 25 november 2005 (bewerkt) Team: The Loser's Doel: v.d Sar Verdediging:Song, Nesta en Carlos. Middenveld:Ono, Robben, C.Ronaldo en Giggs. Aanval: Kuyt en Ronaldinho. Bewerkt: 25 november 2005 door Big-Loser Reageren
Thabit Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 Heeft jouw team maar tien spelers? Dan zullen zeker losers zijn.. Reageren
SamShine Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 De trainer doet mee, daarom! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.