Jump to content

server maken ok maar hoe?

Recommended Posts

Geplaatst:

ik was op het internet aan het zoeken naar een turotiul ofso om een server te maken. maar... die was voor sa-mp 0.2.1 of voor 1 beta maar ik heb 0.2.2 en daar kon ik er geeneen vinden in het nederlands dus vraag ik aan jullie hebben jullie er een in het nederlands voor versie 0.2.2 alvast bedankt

P.S. ik heb proberen 0.2.1 te downloaden maar die kon ik niet vinden

ik :cya:

jackass.jpg

Geplaatst:
ik was op het internet aan het zoeken naar een turotiul ofso om een server te maken. maar... die was voor sa-mp 0.2.1 of voor 1 beta maar ik heb 0.2.2 en daar kon ik er geeneen vinden in het nederlands dus vraag ik aan jullie hebben jullie er een in het nederlands voor versie 0.2.2 alvast bedankt

P.S. ik heb proberen 0.2.1 te downloaden maar die kon ik niet vinden

*plaatje*

Er bestaat ook een zoek functie. En je kan ook de titels van de topic een beetje door lezen.>>KLIK<<

Geplaatst:

ja ik weet het die heb ik al een keer doorgelezen maar die is voor versie 0.2.1 maar ik heb 0.2.2 en als ik zon windows server download staan er niet al die bestanden in die ik nodig heb

*plaatje*

Geplaatst:
ja ik weet het die heb ik al een keer doorgelezen maar die is voor versie 0.2.1 maar ik heb 0.2.2 en als ik zon windows server download staan er niet al die bestanden in die ik nodig heb

*plaatje*

Die tutorial is wel voor 0.2.2

Het verschil tussen 0.2.1 en 0.2.2 zijn alleen wat bug-fixes en wat kleine toevoegingen aan de client-side.

Voor het scripten maakt het geen verschil ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...