r.deroos Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 ik was op het internet aan het zoeken naar een turotiul ofso om een server te maken. maar... die was voor sa-mp 0.2.1 of voor 1 beta maar ik heb 0.2.2 en daar kon ik er geeneen vinden in het nederlands dus vraag ik aan jullie hebben jullie er een in het nederlands voor versie 0.2.2 alvast bedankt P.S. ik heb proberen 0.2.1 te downloaden maar die kon ik niet vinden ik Reageren
Remcconen Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 ik was op het internet aan het zoeken naar een turotiul ofso om een server te maken. maar... die was voor sa-mp 0.2.1 of voor 1 beta maar ik heb 0.2.2 en daar kon ik er geeneen vinden in het nederlands dus vraag ik aan jullie hebben jullie er een in het nederlands voor versie 0.2.2 alvast bedanktP.S. ik heb proberen 0.2.1 te downloaden maar die kon ik niet vinden ik *plaatje* Er bestaat ook een zoek functie. En je kan ook de titels van de topic een beetje door lezen.>>KLIK<< Reageren
r.deroos Geplaatst: 25 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 ja ik weet het die heb ik al een keer doorgelezen maar die is voor versie 0.2.1 maar ik heb 0.2.2 en als ik zon windows server download staan er niet al die bestanden in die ik nodig heb ik *plaatje* Reageren
WackoX Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 (bewerkt) Hoezo? in 0.2.2 zijn er zelfs meer bestanden + de bestanden van 0.2.1 hoor.. Klik! Bewerkt: 25 februari 2008 door WackoX Reageren
Sandra Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 ja ik weet het die heb ik al een keer doorgelezen maar die is voor versie 0.2.1 maar ik heb 0.2.2 en als ik zon windows server download staan er niet al die bestanden in die ik nodig hebik *plaatje* Die tutorial is wel voor 0.2.2 Het verschil tussen 0.2.1 en 0.2.2 zijn alleen wat bug-fixes en wat kleine toevoegingen aan de client-side. Voor het scripten maakt het geen verschil Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.