Warrior Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 IK heb een sony ericsson een tijdje geleden gekocht...nu heb ik mijn usb kabel in de laptop gestoken en in mijn telefoon want ik wil er wat muziek opzette maar ik krijg steeds van dit is een onbekend progamma... Reageren
xgaming Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 Installeer de Software-Suite die je erbij kreeg. Heb je die niet, ga naar deze computer en kijk of je een verwisselbare schijf ziet. Ik heb zelf ook een SE + software geinstalleerd. Software is er nu af (had pc opnieuw geinstalleerd) en hij ziet hem gewoon als een schijf. De software is niet echt noodzakelijk (kan namelijk niet lopen onder Vista zonder patches). Succes Reageren
Warrior Geplaatst: 25 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 jamaar als ik de erbij gekregen cd er in doe dan gaat hij niks installeren...maar ik vind het zo raar want vorige keer kon ik er gewoon muziek enzo opzetten maar nou niet meer...bij deze comp staat ook niks Reageren
Thundercover Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 Je hebt dus wel een cd? Stop hem erin, ga naar Windows Verkenner en verken de cd. Zoek daar een bestandje als setup.exe, install.exe of iets dergelijks. Dubbelklik erop en dan zal het waarschijnlijk alsnog geïnstalleerd worden. Reageren
Warrior Geplaatst: 25 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 dat staat er niet tussen Reageren
js007 Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 ik heb zo' n gelijksoortig probleem met een lg , bij mij heb ik de software geinstaleers maar hij herkent het toestel niet , vooor liedjes heb ik een mp3 Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 dat staat er niet tussen Je kan >>hier<< ook de software zonder een CD downloaden. Kies je telefoon en download de software voor de desbetreffende telefoon. Reageren
Warrior Geplaatst: 17 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 Waar kan ik dat op de site vinden dan...ik heb een w200i Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 >>hier<< vind je alle software voor de W200i.. Reageren
Warrior Geplaatst: 18 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 maart 2008 Ik heb die PC Suite gedownload en alles geinstalleerd maar nu doetie het nog steeds niet...ik snap er niks van Reageren
Galiorix Geplaatst: 18 maart 2008 Rapport Geplaatst: 18 maart 2008 Ik heb die PC Suite gedownload en alles geinstalleerd maar nu doetie het nog steeds niet...ik snap er niks van De PC Suite is een algemeen programma en dat zijn NIET de drivers voor je telefoon zelf (M.T.B. de USB verbinding). Heeft er een CD bij je telefoon gezeten of zit die er nog bij? Want dat zouden de drivers moeten zijn om USB verbinding te kunnen maken. Overigens is het verstandig als je de telefoon via USB aansluit als je de drivers installeert, dat verkleind de kans dat er iets mis gaat Greetz Reageren
DJRobin Geplaatst: 18 maart 2008 Rapport Geplaatst: 18 maart 2008 ik heb zo' n gelijksoortig probleem met een lg , bij mij heb ik de software geinstaleers maar hij herkent het toestel niet , vooor liedjes heb ik een mp3 Welke LG heb je ik kan je misschien helpen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.