Jump to content

Verschillende PS2-versies?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

hey ik had ook een vraagje.

ik heb sa op de ps2 en ik had laatst een mijn savegame gecopieerd en op hem memorycard gezet, toen hij hem thuis wilden spelen kon hij hem niet afspelen. we hadden het al op internet opgezocht en daar stond dat je 2 versies hebt.

hij had het spel gekocht toen het net uit was en ik paar maanden geleden, kan het zijn dat het een ander spel is, of iets te maken hebt met e hot coffee mod ofzo

groetjes guusje :cya:

Bewerkt: door Bling
Topic afgesplitst en verplaatst naar 'SA: General'.
Geplaatst:

ik heb sa op de ps2 en ik had laatst een mijn savegame gecopieerd en op hem memorycard gezet, toen hij hem thuis wilden spelen kon hij hem niet afspelen. we hadden het al op internet opgezocht en daar stond dat je 2 versies hebt.

hij had het spel gekocht toen het net uit was en ik paar maanden geleden, kan het zijn dat het een ander spel is, of iets te maken hebt met e hot coffee mod ofzo

Ten eerste is het handig om voor je eigen probleem een nieuw topic aan te maken, dat houden de verschillende problemen overzichtelijk. Edit: Dank je, moderators :tu:

Ten tweede, als de savegame komt van een spel die vrijwel direct na de release is gekocht dan is dat zeker versie 1. Als jij je spel kort geleden hebt gekocht dan is dat bijna zeker versie 2. Dus ja, het probleem zit hem in de verschillende versies.

Geplaatst:

Ten eerste is het handig om voor je eigen probleem een nieuw topic aan te maken, dat houden de verschillende problemen overzichtelijk. Edit: Dank je, moderators :tu:

Ten tweede, als de savegame komt van een spel die vrijwel direct na de release is gekocht dan is dat zeker versie 1. Als jij je spel kort geleden hebt gekocht dan is dat bijna zeker versie 2. Dus ja, het probleem zit hem in de verschillende versies.

oke bedankt, maar ik had hem gepost in een bestaand onderwerp, omdat je anders allemaal 'onnodige' topics aanmaakt, maar hartstikke bedankt groetjes guusje

Geplaatst: (bewerkt)

je hebt dus de platium versie van gta sa.

inderdaad de savegames zijn verschillend dan je kunt je savegame

niet kopieren naar een gewone oudere versie en omgekeert

dan kan de gewone versie niet kopieren naar een platium versie.

Bewerkt: door thug
Geplaatst:

hey,

onder andere de gewone en platinum versie, zijn 2 verschillende versies (stond hierboven al vermeld)

Maar ook de PAL en NTSC zijn 2 verschillende versies. Hier moet je je nu niet veel van aantrekken aangezien in Europa enkel de PAL versies verhandeld worden, maar als je er 1 importeert, opgespast!

Greetz :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...