Jump to content

Cheat Disc

Recommended Posts

Geplaatst:

ik ben misschien van plan om een cheat disc aan te schaffen zoals ARmax, maar wat is er handig aan?

zoals ik begrepen heb krijg je beschikking tot cheats die je anders nooit uit zou kunnen voeren. is dit waar en waarom zou ik hem miscchien moeten kopen?

iemand tips? :o

Geplaatst:

Ik heb gelezen dat je er de Andromada en meerdere dingen mee kan krijgen die je nooit anders kan krijgen.

Veel weet ik er eigenlijk niet over. :rolleyes: :)

Geplaatst:
is dit waar en waarom zou ik hem miscchien moeten kopen?

Je MOET niets kopen :-)

Het is zeer waarschijnlijk dat je met de cehatsdiscs meer kunt dan alleen met button cheats. Je kunt namelijk ieder voertuig (ruim 200) laten spawnen waar je wilt. Ik denk niet dat voor ieder voertuig een button-cheat is.

Er zijn een aantal button-codes waarmee je bepaalde voertuigen kunt laten spawen (bijv. de quad). Met de cehatdisch kun je dan instellen dat ipv. de quad een ander voertuig komt.

Daarnaast kun je iedere missie spelen die je wilt. Er zijn cheats om bijv. de Vigilante missies te vervangen door iedere missie die in het spel zit. Dus in een politie autostappen, R3 drukken en bijv. de Black Project spelen.

Geplaatst:

oh, das wel handig ;) ik keek laatst op de site van een bepaalde winkel (zal de naam niet noemen :puh: ) en daar zag ik dat die ARmax disc alleen voor de ps2 was, ik wil SA graag voor de xbox als hij uit is, kan ik dan die disc gebruiken of moet ik als die er al is of komt een speciale xbox ARmax disc hebben?

Geplaatst:

het is een heel handige cheatdisc ik heb hem zelf ook en ik maak nu heel veel fotos van de andromada

Geplaatst:
het is een heel handige cheatdisc ik heb hem zelf ook en ik maak nu heel veel fotos van de andromada

Spawn er een keer 1 boven op Mnt Chilliad en dan de berg afrijden... het is mij gelukt om door te vliegen

Geplaatst:
hey

er is ook een cheat cd voor acht euro in verscillende winkels ligt i

weet iemand of het wat is en wat je er mee kan

:huh: :huh: :huh: :huh:

nope. maar die 8 euro`s in winkels :huh: .

maar brokentable ik wist het nog niet van de r3 missie vervangen wel cool kan je bvb ook die missie doen van are you coing to sf? dat je dan die camper toch kan pakken al heb je hem al gespeelt? je weet wel wat ik bedoel ;) .

Geplaatst:
Het is zeer waarschijnlijk dat je met de cehatsdiscs meer kunt dan alleen met button cheats. Je kunt namelijk ieder voertuig (ruim 200) laten spawnen waar je wilt. Ik denk niet dat voor ieder voertuig een button-cheat is.

Er zijn een aantal button-codes waarmee je bepaalde voertuigen kunt laten spawen (bijv. de quad). Met de cehatdisch kun je dan instellen dat ipv. de quad een ander voertuig komt.

Daarnaast kun je iedere missie spelen die je wilt. Er zijn cheats om bijv. de Vigilante missies te vervangen door iedere missie die in het spel zit. Dus in een politie autostappen, R3 drukken en bijv. de Black Project spelen.

Kan je de auto die je gespawnt hebt overal plaatsen waar je wilt?? ;) :o

Geplaatst:

ar max cheat disc san andreas = alleen cheats voor san andreas ar max full = cheats voor alle games . ze kunne alle twee geupdated worden via het internet :lol:

Geplaatst: (bewerkt)

die van 8 euro kan niet geupdate worden via internet en die is heel slecht dus niet kopen :D

Kan je de auto die je gespawnt hebt overal plaatsen waar je wilt??

ja je kan hem voor je neus spawnen net als de hotring racer enzo

Bewerkt: door dudedude
Geplaatst: (bewerkt)

zoals ik het hoor is het wel handig, miss. kan ik als ik hem zou hebben dan ook die madd dogg missie vervangen door een andere missie, of kan dat niet?

Bewerkt: door Insane
Geplaatst:
Kan je de auto die je gespawnt hebt overal plaatsen waar je wilt?? ;) :o

Het valt me de laatste tijd op dat ik kennelijk alles 2x moet typen voordat het begrpen wordt. Typ ik echt zo onduidelijk? Oke, er zit wel een s een typefoutje in, maar toch...

Ja, je kunt ALLE voertuigen spawnen waar je wilt. Met de standaard codes van Codejunkies kun je alle voertuigen alleen spawnen in CJ's garage. Grotere voertuigen komen dan op dak te staan en je kunt er niets mee.

dat je dan die camper toch kan pakken al heb je hem al gespeelt? je weet wel wat ik bedoel

Je kunt IEDERE missie spelen, dus ook Are You Going To (het is een missie en iedere missie kan).

zoals ik het hoor is het wel handig, miss. kan ik als ik hem zou hebben dan ook die madd dogg missie vervangen door een andere missie, of kan dat niet?

Of je missies zelf kunt vervangen weet ik niet. Je kunt misschien spelen ipv. R3 missies.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...