Jump to content

Cheat Disc


Insane

Recommended Posts

ik heb die cheatdisc van armax voor €8 en ik kan er helemaal niets bij toe voegen

ok niet als ik die code's toevoeg enzo

echt zonde :(:( van me geld

dan zit je met de zelfde probleem net als ik je hebt een master code nodig maar waar kan je die van af halen :huh: . en nog wat kan er niet een op slot want er lopen nu 2 van deze topics het is maar een ideetje ;) .

Link to comment
Delen op andere websites

deze was er eerder :puh:, maar er zitten neem ik aan toch al veel codes op, dan hoef je ook niet echt toe te voegen lijkt mij, misschien kan je een mailtje sturen naar iemand van Codejunkiesvoor die mastercode, geen idee of dat helpt en wat hun adres is maar je kan het proberen

Link to comment
Delen op andere websites

ey goednieuws denk ik. als je met de cheatdisc bvb max muscle aan zet, staat er bij stats nisk over dat je gecheat hebt, als je met je controler cheats in voert dan zie je times cheated 1. dus 100% kan met de cheatdics gewoon gehaalt worden toch? ziet er wel naar uit ;) :lol: :D lekker handig zo.

Link to comment
Delen op andere websites

Jow ik wil die cheatdisc heel graag ik ben echt overal algeweest voor dat ding <_<

Maar waar kun je hem nou echt kopen ?? B)

ey ik raat je echt aan om naar bol.com te gaan!! en daar bestellen, lekker vlug in huis, heb hem daar ook vandaan ;) .

Link to comment
Delen op andere websites

hee nog bedankt voor het antwoord  :D

Maare op bol.com kan ik hem neity vinde  :blink:

ARmax hebben ze zover ik weet niet bij FRS, daar hebben ze wel de SAC.

ik keek laatst nog op bol.com een daar kon ik de ARmax disc ook niet vinden, daar alleen SAC

Bewerkt: door Insane
Link to comment
Delen op andere websites

hee nog bedankt voor het antwoord  :D

Maare op bol.com kan ik hem neity vinde  :blink:

ARmax hebben ze zover ik weet niet bij FRS, daar hebben ze wel de SAC.

ik keek laatst nog op bol.com een daar kon ik de ARmax disc ook niet vinden, daar alleen SAC

hu :huh: weten jullie dat zeker? zoek is goed typ bij zoeken dit action replay max in en je komt hem echt tegen :blink: .

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 years later...

Welkom op GTAForum.nl hamster323569 :cya:

Let in het vervolg eerst even op de datum voordat je gaat posten! Een bump na 5 jaar en als enige toevoeging kom je met wat neigt naar warez. Je hebt je gisteren geregistreerd, neem even de tijd om de regels van dit forum door te lezen: klik.

*Ploeterend door 5 jaar stof, op zoek naar een plek voor het hangslot.*

(Misschien toch maar een zwartwerkende interieurverzorgster in dienst nemen.) :7

Ah! Gevonden ... :slotje:

PS: Mijn collega had overigens niet voor niets je vorige post, met dezelfde inhoud, verwijderd. Plaats 'm dan niet opnieuw! :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...