jojogta3 Geplaatst: 26 januari 2005 Rapport Geplaatst: 26 januari 2005 ik heb die cheatdisc van armax voor €8 en ik kan er helemaal niets bij toe voegen ok niet als ik die code's toevoeg enzo echt zonde van me geld
Spike Geplaatst: 26 januari 2005 Rapport Geplaatst: 26 januari 2005 ik heb die cheatdisc van armax voor €8 en ik kan er helemaal niets bij toe voegenok niet als ik die code's toevoeg enzo echt zonde van me geld dan zit je met de zelfde probleem net als ik je hebt een master code nodig maar waar kan je die van af halen :huh: . en nog wat kan er niet een op slot want er lopen nu 2 van deze topics het is maar een ideetje .
Insane Geplaatst: 27 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2005 deze was er eerder , maar er zitten neem ik aan toch al veel codes op, dan hoef je ook niet echt toe te voegen lijkt mij, misschien kan je een mailtje sturen naar iemand van Codejunkiesvoor die mastercode, geen idee of dat helpt en wat hun adres is maar je kan het proberen
BrokenTable Geplaatst: 27 januari 2005 Rapport Geplaatst: 27 januari 2005 Bij de ARMAX is het zo dat de mastercvode altijd aktief is, anders werken de cheats niet. Ik neem aan dat dit bij de cheatdisc ook is.
Insane Geplaatst: 27 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2005 waar haal je die dingen? welke dingen? cheat discs? die kan je krijgen bij F.R.S. mag de naam denk ik niet noemen?!? :o
Spike Geplaatst: 27 januari 2005 Rapport Geplaatst: 27 januari 2005 ey goednieuws denk ik. als je met de cheatdisc bvb max muscle aan zet, staat er bij stats nisk over dat je gecheat hebt, als je met je controler cheats in voert dan zie je times cheated 1. dus 100% kan met de cheatdics gewoon gehaalt worden toch? ziet er wel naar uit :lol: lekker handig zo.
Ice Colt Killer Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Geplaatst: 2 februari 2005 Jow ik wil die cheatdisc heel graag ik ben echt overal algeweest voor dat ding <_< Maar waar kun je hem nou echt kopen ?? B)
Insane Geplaatst: 2 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 februari 2005 hier kan je er alles over vinden, en ook hoe het werkt
Spike Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Geplaatst: 2 februari 2005 Jow ik wil die cheatdisc heel graag ik ben echt overal algeweest voor dat ding <_< Maar waar kun je hem nou echt kopen ?? B) ey ik raat je echt aan om naar bol.com te gaan!! en daar bestellen, lekker vlug in huis, heb hem daar ook vandaan .
Ice Colt Killer Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Geplaatst: 2 februari 2005 hee nog bedankt voor het antwoord Maare op bol.com kan ik hem neity vinde :blink:
Insane Geplaatst: 2 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 februari 2005 (bewerkt) hee nog bedankt voor het antwoord Maare op bol.com kan ik hem neity vinde :blink: ARmax hebben ze zover ik weet niet bij FRS, daar hebben ze wel de SAC. ik keek laatst nog op bol.com een daar kon ik de ARmax disc ook niet vinden, daar alleen SAC Bewerkt: 2 februari 2005 door Insane
Spike Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Geplaatst: 2 februari 2005 hee nog bedankt voor het antwoord Maare op bol.com kan ik hem neity vinde :blink: ARmax hebben ze zover ik weet niet bij FRS, daar hebben ze wel de SAC. ik keek laatst nog op bol.com een daar kon ik de ARmax disc ook niet vinden, daar alleen SAC hu :huh: weten jullie dat zeker? zoek is goed typ bij zoeken dit action replay max in en je komt hem echt tegen :blink: .
hamster323569 Geplaatst: 7 maart 2010 Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 kan je da nie gewoon downloaden en branden
_KoE_Mzungu Geplaatst: 7 maart 2010 Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 Welkom op GTAForum.nl hamster323569 Let in het vervolg eerst even op de datum voordat je gaat posten! Een bump na 5 jaar en als enige toevoeging kom je met wat neigt naar warez. Je hebt je gisteren geregistreerd, neem even de tijd om de regels van dit forum door te lezen: klik. *Ploeterend door 5 jaar stof, op zoek naar een plek voor het hangslot.* (Misschien toch maar een zwartwerkende interieurverzorgster in dienst nemen.) Ah! Gevonden ... PS: Mijn collega had overigens niet voor niets je vorige post, met dezelfde inhoud, verwijderd. Plaats 'm dan niet opnieuw!
Recommended Posts