Jump to content

Hoe zet ik een gemod gebouw in me gta sa

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi

ik heb een probleem ik heb de "russianwintermod" gedownload en ik heb IMG tool alles gaat goed ik heb alle TXD bestanden vervangen en ik heb het archief gerebuild en dan start ik me gta sa op alles gaat goed de game laad gewoon en als de mod gelukt was was de montain chillad helemaal onder de sneeuw maar het is de de gewone chillad :schater: kan iemand mij helpe ^_^

grtz ricbun :cya:

Geplaatst:

Het kan zijn dat het bestandje Main.scm vervangen is, dan zou je een newgame moeten starten. Want dit bestandje is erg gevoelig met Savegames, het kan ook zijn dat je versie 2 hebt van GTA San Andreas. Met >>>deze<<< patch kun je GTA San Andreas naar versie 1 downgraden, je Savegame zal dan niet meer werken. Je kunt op het vliegveld een vliegtuig pakken en naar de Mount Chiliad vliegen, succes. ;)

Geplaatst:
Met >>>deze<<< patch kun je GTA San Andreas naar versie 1 downgraden, je Savegame zal dan niet meer werken.

Je savegame werkt dan nog wel hoor... De patch zorgt er alleen maar voor dat je .exe aangepast wordt, zodat er gemod kan worden. De main.scm en de script.img zorgen er wél voor dat je savegame onbruikbaar wordt. Bovendien is die patch niet nodig, aangezien zijn spel niet crasht, dus hij heeft gewoon V1, lijkt me.. Daarnaast, in de readme zie ik niets van een main.scm vervangen.

Je hoeft overigens niet eens een nieuw spel te starten bij texture en model mods die je vervangd met de IMGTool, en aan een andere main.scm ligt het ook niet. De main.scm zorgt er dus niet voor dat models niet worden vervangen..

@ricbun: Heb je de juiste bestanden veranderd?

Geplaatst:

nou ik heb de juiste models vervangen ik kan wel uitleggen wat ik in IMG tool heb gedaan als je dat wilt

grtz ricbun

Geplaatst:

^_^ HET IS GELUKT dank jullie allemaal ik heb nu een sneeuw berg :D het was volgens mij een nieuwe game starte ^_^ dankje :tu:

grtz ricbun :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...