digrosso93 Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 vinden jullie dat cheatdevice gta leuker maakt en waarom ????:P Reageren
L Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 ik vind dat gta cheatdevice leuker maakt. Reageren
Wexje Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 Wat is een Cheatdevice eigelijk:)? Greetz Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Cheatdevice in een trainer voor op je psp waarmee je op gta LCS en gta VCS het spel wat makkelijker kan maken. en het brengt ook nog wat exteratjes. je kan het gebruiken om elk voertuig op elke plaats te spawnen. onstervelijkheid en dat soort dingen. En on topic. Ik denk niet dat het veek verschil maakt. ik heb het zelf nog nooit gebruikt en ik ben nu al blij genoeg. Reageren
Gino99 Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Ik heb nog nooit cheadevice gedaan,maar het lijkt me wel leuk Reageren
gijsisok Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Lijkt me wel leuk om eens mee te spelen, maar niet om de game uit te spelen of om missies te doen. Reageren
Big Playahh Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 vinden jullie dat cheatdevice gta leuker maakt en waarom ????:P ik zou het niet weten moet ik eerst een gedowngrade psp hebben heb namelijk te hoge firmware! Reageren
thaspraya Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 vinden jullie dat cheatdevice gta leuker maakt en waarom ????:P ik zou het niet weten moet ik eerst een gedowngrade psp hebben heb namelijk te hoge firmware! Welke Firmware heb je? En een slim of een fat? Reageren
Big Playahh Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 vinden jullie dat cheatdevice gta leuker maakt en waarom ????:P ik zou het niet weten moet ik eerst een gedowngrade psp hebben heb namelijk te hoge firmware! Welke Firmware heb je? En een slim of een fat? een fat met firmware 3.71 Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 is downgraden met risico's of niet. Je moet (heb ik gehoord) naar 1.5 maar kan ik dan nog internetten of niet? Reageren
thaspraya Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 een fat met firmware 3.71 Dan kan het nog wel, als je een fat met costum firmware van iemand kan lenen:p **** En nee goldwing, als je zorgt dat je batterij 100% vol is als je begint is er 0% gevaar. Het enige gevaar is dat de batterij op is (Of je de lader/batterij uit de psp haalt xD) >>> Door ASPHALT: Links naar warez is verboden, bij deze dus verwijderd. Zie ook de Regels, onder het kopje "Grondregels"<<< Reageren
Big Playahh Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 een fat met firmware 3.71 Dan kan het nog wel, als je een fat met costum firmware van iemand kan lenen:p **** En nee goldwing, als je zorgt dat je batterij 100% vol is als je begint is er 0% gevaar. Het enige gevaar is dat de batterij op is (Of je de lader/batterij uit de psp haalt xD) haha wat grappig! Reageren
Honkbalpet Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 ik denk dat het cheat device het leuker kan maken op sommige plaatsen in het spel. als je bijvoorbeeld een missie hebt waar je maar niet langs komt is hij wel handig, maar voor simpele dingen moet je gewoon op de eerlijke manier spelen. je neemt ook wel een risico want je kan je PSP mollen als je het verknalt met het downgraden of de custom firmware. ik zou zeggen... als je al een custom firmware hebt of je wilt het er nog opzetten, gewoon proberen, als het niet leuk genoeg is haal je hem er weer af. maar ik zou niet je PSP ombouwen voor alleen de cheat device, alleen als je ook nog andere dingen ermee wilt doen, anders vind ik dat je een te groot risico neemt. Reageren
rjravi1 Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 vinden jullie dat cheatdevice gta leuker maakt en waarom ????:P vind ik niet ik had er wat problemen mee gehad Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.