Ice Banana Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 (bewerkt) Ik wist even geen titel ... Maar goed. Dit is mijn laatste design sinds ongeveer midden '07. I hope you like it Rate's and Comments? >.< Geen border, sorry Bewerkt: 25 februari 2008 door Ice Banana Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 Ik wist even geen titel ...Maar goed. Dit is mijn laatste design sinds ongeveer midden '07. I hope you like it Rate's and Comments? >.< Geen border, sorry Het is nice hoor! (Leuke meisje ook nog ). OTTO Reageren
TomHagen Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 (bewerkt) Op zich wel strak. Minpuntjes zijn dat het aan de onderkant nogal donker en leeg is, en de tekst is slecht te zien (mede omdat het op z'n kant staat). Lettertype is wel goed, en er zit weinig kleur in, maar de 'angel' zelf komt wel goed naar voren. Een 7,6 Ohja, hoe heb je het gemaakt? Bewerkt: 25 februari 2008 door TomHagen Reageren
Ice Banana Geplaatst: 25 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 Lijkt me duidelijk met Photoshop. . Maar hoe qua effecten? Stock genomen en Thijmens natuur tut gevolgd en er een donkere overlay op zetten. Dan wat gebrushed in het midden en opgensmeerd met de Blur tool. Vervolgens heb ik dan een Lensflare erin gedraaid en wat open geblured. Een cloud erin en dan weer overlay gedaan. Dan komt de Render , ingeblend . Die heb ik wat geresized en een Hue/Saturation erop gegooid.Dan heb ik de onderkant nog wat gebrushed en op Overlay gezet , dan een C4D erin. die dan ook op z'n beurt een Hue kreeg(zwart wit) en "normal" op ongeveer 30%. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.