Twinsen Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 Weet iemand een goed coordinates programma voor het maken van properties? alvast bedankt, Twinie Reageren
Donwell Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 Probeer San Andreas Place Manager (kortweg SAPM) eens, hiermee kun je makkelijk coördinaten in-game opnemen. Je kunt het programma hier downloaden. Je plaats de bestandjes simpelweg in een map, runt het programma en neemt de coördinaten op. Voor alle gemak kun je ook nog de coörds opslaan. Reageren
.Timothy Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 Probeer San Andreas Place Manager (kortweg SAPM) eens, hiermee kun je makkelijk coördinaten in-game opnemen. Je kunt het programma hier downloaden. Je plaats de bestandjes simpelweg in een map, runt het programma en neemt de coördinaten op. Voor alle gemak kun je ook nog de coörds opslaan. Simpeler is gewoon de coördinaten-opslagmethode (nog zo'n lekker woord Flying ) van SA-mp. Door middel van /save sla je je coördinaten van waar je je op dat moment bevindt op in het bestand 'savedpositions.txt'. Dat bestand kan je vinden in je GTA San Andreas map (standaard 'C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas', dit kan dus enigszins afwijken). De coördinaten zullen in de code-manier worden opgeslagen, dus bijvoorbeeld AddStaticVehicle(vehicleid, xcoord, ycoord, zcoord, rotatie, kleur1, kleur2); voor een voertuig. Veel plezier verder met scripten Reageren
Twinsen Geplaatst: 25 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 Donwell & VWO-er badankt ik ga er meteen mee aan de slag(zodra ik thuis ben) Probeer San Andreas Place Manager (kortweg SAPM) eens, hiermee kun je makkelijk coördinaten in-game opnemen. Je kunt het programma hier downloaden. Je plaats de bestandjes simpelweg in een map, runt het programma en neemt de coördinaten op. Voor alle gemak kun je ook nog de coörds opslaan. Simpeler is gewoon de coördinaten-opslagmethode (nog zo'n lekker woord Flying ) van SA-mp. Door middel van /save sla je je coördinaten van waar je je op dat moment bevindt op in het bestand 'savedpositions.txt'. Dat bestand kan je vinden in je GTA San Andreas map (standaard 'C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas', dit kan dus enigszins afwijken). De coördinaten zullen in de code-manier worden opgeslagen, dus bijvoorbeeld AddStaticVehicle(vehicleid, xcoord, ycoord, zcoord, rotatie, kleur1, kleur2); voor een voertuig. Veel plezier verder met scripten Reageren
Sandra Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 Je zou ook =>deze<= tool kunnen gebruiken die ik een tijdje geleden gemaakt heb. Daarmee kun je op meerdere manieren coordinaten opslaan. Ook kan je kant-en-klare teleport commando's maken. Reageren
Twinsen Geplaatst: 25 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 Dank je wel sandra daar zocht ik naar maar zonder suc6 (ps. hoe is het met jou server?) Je zou ook =>deze<= tool kunnen gebruiken die ik een tijdje geleden gemaakt heb.Daarmee kun je op meerdere manieren coordinaten opslaan. Ook kan je kant-en-klare teleport commando's maken. Reageren
Sandra Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 (bewerkt) Dank je wel sandra daar zocht ik naar maar zonder suc6 (ps. hoe is het met jou server?) Daar ben ik mee gestopt. Maar het is niet de bedoeling dat persoons-gerichte vragen op het forum gesteld worden, volgende keer via pm Bewerkt: 25 februari 2008 door =>Sandra<= Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.