Jump to content

EA Games Gta 4?

Recommended Posts

Geplaatst:

Toen ik aan het zoeken was naar mods ging ik naar thegtaplace.com. Daar staat dat dat EA games take2games gaat over nemen en dat als ik het goed gelezen had gaat EA verder met de gta's die nu gaan komen ik weet het niet zeker maar misschien ook met gta 4 Ea gaat take 2 games over nemen voor kerstmis

• Reacties 208
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Kai-ShockWave

20

• studio dewolf

15

• nationalist

13

• Fbi-Crew

12

Geplaatst: (bewerkt)
Lezen blijft een vak.

Electronic Arts heeft ongevraagd een bod gedaan op Take Two Interactive van 26 dollar per aandeel. Echter Take Two is niet op dit ongevraagde aanbod ingegaan.

Zie: http://ir.take2games.com/ReleaseDetail.cfm?ReleaseID=295739

Lezen is een vak zeg je??? Volgens mij zit jij op een totaal andere site dan de topicstarter :duh:

Op thegtaplace.com staat duidelijk dat EA verschillende boden heeft gedaan op Take Two, maar dat ze er nog niet op in zijn gegaan. Take Two heeft aangegeven dat het bedrijf niet te koop is, maar EA geeft tevens aan dat ook zij nog niet genoegen nemen met dat andwoord.

Bewerkt: door Pennywise-The-Clown
Geplaatst:

Ik denk dat Joriz met zijn opmerking bedoelt dat TheGTAPlace niet goed leest en klakkeloos een item overneemt (en van eigen interpretatie voorziet) van een bericht op Take2Gamers. En voor alle duidelijkheid plaatst hij het originele bericht nog eventjes.....

Geplaatst:

Als EA het overneemt dan gaan toch alle mensen de GTA maken weg en dan komt toch het EA team??

NEE dan is de GTA reeks gelijk kapot want als EA komt die weten niet hoe je een GTA moet maken.

Geplaatst:
Als EA het overneemt dan gaan toch alle mensen de GTA maken weg en dan komt toch het EA team??

NEE dan is de GTA reeks gelijk kapot want als EA komt die weten niet hoe je een GTA moet maken.

T2 is de uitgever niet de maker.. rockstars zijn de makers

Geplaatst:

Wat EA wil is het bedrijf overnemen, dus inclusief de studio's die de bekende titels maken. Mocht het zover komen dat EA TakeTwo overneemt, dan zal EA dus gewoon eigenaar worden van Rockstar games, net als TakeTwo dat nu is.

Het is dan niet aannemelijk dat een van de bestaande EA studio's plotseling de volgende GTA gaat maken.

Dat kan je wel zeggen.. Als je alle GTA look a likes op een rij zet van EA dan komen al die games samen niet eens in de buurt van een echte GTA :? Laat EA maar lekker oprotten met die nepgames van ze.. :D

Bewerkt: door Klokkie89
Geplaatst:

Dat kan je wel zeggen.. Als je alle GTA look a likes op een rij zet van EA dan komen al die games samen niet eens in de buurt van een echte GTA :? Laat EA maar lekker oprotten met die nepgames van ze.. :D

EA heeft over het algemeen mooie games hoor. Over EA Sports ben ik totaal 'niet' te spreken, maar als je bijvoorbeeld kijkt naar games zoals Black, Medal of Honor, Need for Speed, Command & Conquer, The Sims, enzovoorts, zouden ze van GTA ook wel degelijk iets moois kunnen maken.

Geplaatst:

EA heeft over het algemeen mooie games hoor. Over EA Sports ben ik totaal 'niet' te spreken, maar als je bijvoorbeeld kijkt naar games zoals Black, Medal of Honor, Need for Speed, Command & Conquer, The Sims, enzovoorts, zouden ze van GTA ook wel degelijk iets moois kunnen maken.

ik ben er niet tespreken over ea games moet gewoon van take two en gta afblijven.

anders krijg je binnenkort the sims gta dat je persee moet eten en slapen in gta en dat wil ik niet

dus ik zeg rot op met ea games/

blijf van gta

Nee ik weet al wat EA gaat doen ze gaan er een kindvriendelijk product van maken. :Y

Bewerkt: door Online.
Geplaatst:

Als ze dat doen dan zit er straks meer actie in The Sims!

EA is een bedrijf dat veelste veel geld wil verdienen met games maken en daadoor eigenlijk alles gaat namaken wat een beetje succes heeft. Alleen maken ze er een zooitje van en lijkt die game dan helemaal nergens op.. (tuurlijk, alle bedrijfen zijn uit op geld, dat is waar je een bedrijf voor opzet) maar doe dat dan wel op een originele manier..

Geplaatst:
Nee ik weet al wat EA gaat doen ze gaan er een kindvriendelijk product van maken. :Y

Tuurlijk niet joh Ea heeft toch ook daf jam gemaakt is die kindvriendelijk d8 het nietals als je de mannetjes van the sims 2 in gta4 zet dan lijke ze best veel op elkaar

Geplaatst:

Ok maar laten we maar hopen dat Take 2 geen hebberig bedrijfje is en dat Gta mooi orgineel blijft van Take 2 Rockstar.

Geplaatst:

Als EA Take Two overneemt, wat niet aannemelijk is omdat Take Two het aanbod al heeft afgeslagen, dan vermoed ik dat er niet zo heel veel veranderd. Rockstar blijft de maker, alleen is er altijd een baas boven baas. En of dat nou EA Games is of niet, ik denk dat het niet uitmaakt voor het spel zelf. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...