Jump to content

EA Games Gta 4?


Fbi-Crew

Recommended Posts

  • Reacties 208
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Kai-ShockWave

    20

  • studio dewolf

    15

  • nationalist

    13

  • Fbi-Crew

    12

Nou EA neemt zowat zeker TT over. Ze brengen het bod nu direct naar de aandeelhouders om erover te beslissen..en ik denk dat die wel staan te springen.

http://www.gamespot.com/xbox360/action/gra...tml?sid=6187712

Zou niet mooi zijn want er gaat een gerucht dat EA in 2010 met een eigen console komt

en dan heb je best is een hele grote kans dat al die EA games alleen op hun console zal komen :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Nou EA neemt zowat zeker TT over. Ze brengen het bod nu direct naar de aandeelhouders om erover te beslissen..en ik denk dat die wel staan te springen.

http://www.gamespot.com/xbox360/action/gra...tml?sid=6187712

Zou niet mooi zijn want er gaat een gerucht dat EA in 2010 met een eigen console komt

en dan heb je best is een hele grote kans dat al die EA games alleen op hun console zal komen :duh:

WTF :N, Dat mag ik hopen van niet.., kan ik straks nog een nieuwe console kopen om de nieuwe GTA te kunnen spelen..

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind het laf van EA dat ze TT wille overnemen ze kunnen niet van TT winnen met hun RIP-off gta 's :duh:

maar zo is het leven als ze dit doen KOOP ik waarschijn lijk geen EA's GAMES MEER

GREETZ

Bewerkt: door maikel jonson
Link to comment
Delen op andere websites

ik vind het laf van EA dat ze TT wille overnemen ze kunnen niet van TT winnen met hun RIP-off gta 's :duh:

maar zo is het leven als ze dit doen KOOP ik waarschijn lijk geen EA's GAMES MEER

GREETZ

Ook niet als GTA 5 straks een EA-logotje heeft? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

grand theft auto gaat dus dood!!!godverdomme :cry:

Wie zegt dat nou weer dan?

dat is zo want ze hebben de need for speed serie ook compleet verneukt!

o ja en medal of honor dan? hebben ze die niet verneukt?

Bewerkt: door Big Playahh
Link to comment
Delen op andere websites

grand theft auto gaat dus dood!!!godverdomme :cry:

Wie zegt dat nou weer dan?

dat is zo want ze hebben de need for speed serie ook compleet verneukt!

o ja en medal of honor dan? hebben ze die niet verneukt?

Dat zijn hun eigen games. En denk je dat EA alle medewerkers van R* gaat ontslaan? lijkt mij niet

Link to comment
Delen op andere websites

grand theft auto gaat dus dood!!!godverdomme :cry:

Wie zegt dat nou weer dan?

dat is zo want ze hebben de need for speed serie ook compleet verneukt!

o ja en medal of honor dan? hebben ze die niet verneukt?

Dat zijn hun eigen games. En denk je dat EA alle medewerkers van R* gaat ontslaan? lijkt mij niet

heb ik dat gezegt dan? het zit zo ze willen geld zien dus elk jaar een nieuwe gta elk jaar nieuwe gta op elke consoles betekent verneuking! al eens 3d freeroaming spel op de ds gezien? nee, ja jackass the game nou die was leuk om te spelen!niet dus!

Link to comment
Delen op andere websites

Ach, als ze THQ maar niet overnemen. Gewoon Saints Row spelen. De nieuwe wordt VET.

Zoiets zeg je niet tegen GTA fans :ch:

Tuurlijk kan hij dat zeggen, het is zijn eigen mening. Al vind ik het knap dat hij al van te voren kan weten of het vet wordt terwijl er nog helemaal bijna van bekend is.

Ik zit zelf erg uit te kijken op Mafia II, zelfs meer dan op GTA IV en toch zit ik op dit forum.

Link to comment
Delen op andere websites

heb ik dat gezegt dan? het zit zo ze willen geld zien dus elk jaar een nieuwe gta elk jaar nieuwe gta op elke consoles betekent verneuking! al eens 3d freeroaming spel op de ds gezien? nee, ja jackass the game nou die was leuk om te spelen!niet dus!

BigPlayyah nu zit je gewoon vet te overdrijven.

zelfs als ea tt overneemt dan zullen ze het huis niet zo erg uitbuiten.

Bewerkt: door powerpats
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...