Jump to content

EA Games Gta 4?


Fbi-Crew

Recommended Posts

  • Reacties 208
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Kai-ShockWave

    20

  • studio dewolf

    15

  • nationalist

    13

  • Fbi-Crew

    12

Echt slecht is het niet. Maar ik sta ook niet te juigen als EA Rockstar overneemt. Want Take Two gaf Rockstar immers de vrijheid en wellicht zal dat bij EA wat anders gaan wat weer in het nadeel zal gaan werken.

Echter zeker weten doe ik dit niet maar toch.

Link to comment
Delen op andere websites

Take 2 wil niet wachten tot na 29 april maar heeft een direct bod aan de aandeelhouders geaan. De 2 grootste aandeelhouders zouden samen tusen de 20 en 30 % van de aandelen al verkocht hebben.

Op 11 april geloof ik(kan ook 10 april zijn) is de aandeelhoudersvergadering van T2 waar er vermoedelijk een nieuw bestuur gekozen gaat woren omdat de aandeelhouders niet blij zijn met het huidige bestuur en aandeelhouders mogen stemmen wie in de directie komt.

Als dat gaat gebeuren die dag zal het kunnen dat er een bestuur komt dat het bod van EA wel accepteerd, als het oude bestuur chter blijft zitten dan zullen waarschijnlijk veel aandeelhouders hun aandelen langs de directie om aan EA verkopen.

Met een nieuw bestuur zou die overname nog uit te rekken zijn maar als het oude blijft zitten is de deal met EA heel snel rond vermoed ik.

To be continued...

Link to comment
Delen op andere websites

De wagens van EA NFS ProStituee zien er erg mooi uit qua details.

Maar de vrijheid...voor géén ene gestolen meter :duh:

GTA IV ziet er nu mooi uit en gedetaileerd! Tsja, kan EA beter de koffers, logeerdingen

en slaapzakken inpakken en naar hun eigen gebouw scharrelen ^_^

Ikzelf ben zéér gewend aan Rockstar en de Rockstar logo.

Bewerkt: door GTA_XP
Link to comment
Delen op andere websites

De wagens van EA NFS ProStituee zien er erg mooi uit qua details.

Maar de vrijheid...voor géén ene gestolen meter :duh:

GTA IV ziet er nu mooi uit en gedetaileerd! Tsja, kan EA beter de koffers, logeerdingen

en slaapzakken inpakken en naar hun eigen gebouw scharrelen ^_^

Ikzelf ben zéér gewend aan Rockstar en de Rockstar logo.

Rockstar gaat niet weg maar Take Two.

Link to comment
Delen op andere websites

volgens mij snappen sommigen dan niet wat er gebeurt...

TakeTwo wordt dan gekocht door EA, gaat dus weg, RockStar blijft nog wel, allen is EA de baas, dus waarschijnlijk zullen de spellen anders zijn...

Link to comment
Delen op andere websites

volgens mij snappen sommigen dan niet wat er gebeurt...

TakeTwo wordt dan gekocht door EA, gaat dus weg, RockStar blijft nog wel, allen is EA de baas, dus waarschijnlijk zullen de spellen anders zijn...

neee, take two is de uitgever.. rockstar is een bedrijf dat op zich zelf werkt geloof k .. alleen t2 pomp er geld in..

Link to comment
Delen op andere websites

volgens mij snappen sommigen dan niet wat er gebeurt...

TakeTwo wordt dan gekocht door EA, gaat dus weg, RockStar blijft nog wel, allen is EA de baas, dus waarschijnlijk zullen de spellen anders zijn...

neee, take two is de uitgever.. rockstar is een bedrijf dat op zich zelf werkt geloof k .. alleen t2 pomp er geld in..

Ze moeten wel naar Take Two luisteren, ze pompen er niet zomaar geld in hoor :puh: Als EA zich ermee wilt gaan bemoeien dan kunnen ze dat wel maken. Maar ik geloof dat het contract van Rockstar met T2 dit jaar nog afloopt, dus als ze worden overgenomen kan Rockstar altijd nog besluiten een andere producer te zoeken.

Link to comment
Delen op andere websites

volgens mij snappen sommigen dan niet wat er gebeurt...

TakeTwo wordt dan gekocht door EA, gaat dus weg, RockStar blijft nog wel, allen is EA de baas, dus waarschijnlijk zullen de spellen anders zijn...

neee, take two is de uitgever.. rockstar is een bedrijf dat op zich zelf werkt geloof k .. alleen t2 pomp er geld in..

Ze moeten wel naar Take Two luisteren, ze pompen er niet zomaar geld in hoor :puh: Als EA zich ermee wilt gaan bemoeien dan kunnen ze dat wel maken. Maar ik geloof dat het contract van Rockstar met T2 dit jaar nog afloopt, dus als ze worden overgenomen kan Rockstar altijd nog besluiten een andere producer te zoeken.

oke weer wat geleerd;p

Link to comment
Delen op andere websites

volgens mij snappen sommigen dan niet wat er gebeurt...

TakeTwo wordt dan gekocht door EA, gaat dus weg, RockStar blijft nog wel, allen is EA de baas, dus waarschijnlijk zullen de spellen anders zijn...

neee, take two is de uitgever.. rockstar is een bedrijf dat op zich zelf werkt geloof k .. alleen t2 pomp er geld in..

Ze moeten wel naar Take Two luisteren, ze pompen er niet zomaar geld in hoor :puh: Als EA zich ermee wilt gaan bemoeien dan kunnen ze dat wel maken. Maar ik geloof dat het contract van Rockstar met T2 dit jaar nog afloopt, dus als ze worden overgenomen kan Rockstar altijd nog besluiten een andere producer te zoeken.

Het contract loopt volgend jaar af en dan zou R* kunnen beslissen om het niet te verlengen MAAR de rechten van GTA liggen bij Take 2.

Dus als R* volgend jaar beslist het contract niet te verlengen kan je er eigenlijk van uit gaan dat GTA niet meer zal bestaan zoals wij die nu kennen.

T2 zou nog voor de verkoop aan EA de rechten van GTA aan R* kunnen verkopen maar als ze dat doen komen ze er veel minder goed vanaf en kan het zijn dat ze daarmee als het ware zelfmoord plegen.

EA is niet gek al denken sommige hier daar anders over. Ze willen GTA zo graag hebben omdat het enorm veel geld maakt. Ze hebben geprobeerd er een eigen versie van te maken met The Godfather wat mislukt is. Ze weten dus zelf ook wel dat GTA werkt op de manier dat R* er mee omgaat en daar gaan ze dus niet veel in veranderen en het risico oplopen dat niemand het meer koopt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...