Jump to content

EA Games Gta 4?


Fbi-Crew

Recommended Posts

The Godfather was niet mislukt want het is wel leuk spel,hoor.

Ik hou er persoonlijk niet van als er van een film een spel gemaakt word, of anders om.

Maar het is niet mislukt idd. maar wel triest dat ze mee willen surfen op het succes van The Godfather.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 208
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Kai-ShockWave

    20

  • studio dewolf

    15

  • nationalist

    13

  • Fbi-Crew

    12

jonge weet je wat t is ea die weten gewoon dat take2 zoveel cash gaat vangen met gtaIV dat ze er iets van mee willen plukken :eten:

maar take2 denk ooooook na en zeggen dat ze gaan overhandelen pas na de release van the almighty GTAIV _O_

Link to comment
Delen op andere websites

EA Games neemt miss GTAFORUMS.COM over voor $3,4 miljoen dollar!

Real or Fake?

(ik vind het zelf nogal ongeloofwaardig :puh:, nep dus..)

Logo EA in Gtaforums.com logo: (EDIT: Logo eruit gehaald)

lhs_top.gif

Brief aan gtaforums.com:

letterea.jpg

Website bron

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Link to comment
Delen op andere websites

nevvvvvvaaaaaaaaaa

Wat ben jij een spammer man, tig topics met nutteloze replies zoals "oke". Gaat het jou echt alleen om je digitale piemeltje? Zoveel mogelijk posts :duh: Ik zie een hele rij staan met als laatste reactie jou naam erachter. En al die reacties slaan totaal nergens op.

Link to comment
Delen op andere websites

Nieuwe artikel!!!

Take-Two neemt geen genoegen met EA's bod

Het is niet bepaald stilletjes voorbij gegaan dat EA interesse heeft in een overname van Take-Two. Eerder meldden we al dat EA een bod van 2 miljard dollar deed op het bedrijf. Geen gehoor krijgende ging EA verder om nu rechtstreeks de aandeelhouders te benaderen en zo te proberen Take-Two indirect uit te kopen. Vandaag is een officiële verklaring verschenen van Take-Two met hun reactie op de situatie.

Hierin meldt Take-Two dat ze het bod van EA simpelweg niet voldoende vinden om er op in te gaan. Het ondermijnt op meerdere vlakken het bedrijf en is in geen geval in het voordeel van de aandeelhouders. Het voorstel zou "het bedrijf en zijn waardevolle franchises wezenlijk onderwaarderen".

"Our Board, after careful review, has unanimously determined that Electronic Arts' offer continues to provide insufficient value and remains opportunistically timed to capture the value of the upcoming Grand Theft Auto IV launch at the expense of our stockholders." -- voorzitter Strauss Zelnick

Take-Two adviseert aandeelhouders met klem om hun huidige aandelen te behouden. Het bedrijf heeft wel verklaard dat het, na de release van GTA IV, graag alle opties zal bekijken en dat er nog steeds genoeg mogelijkheid is voor "strategische samenwerking met andere bedrijven, ook met EA".

http://www.gamersnet.nl/nieuws/200803/take...n_met_ea_s_bod/

Link to comment
Delen op andere websites

Gatverdamme, als EA het koopt krijgen we alleen maar commerciele troep terug voor in de plaats. Uitmelkerij, reclame erin, etc.

Krijgen we dan ook GTA IV: Huisdieren, GTA IV: Op Reis en GTA IV: Studentenleven? En dan uiteraard ook GTA IV: C&A (zoals ze bij Sims 2 H&M hebben gedaan). Zullen we dan ook maar gelijk GTA IV: The Movie vastleggen? En dan om de zes maanden nieuwe GTA's die vol zitten met fouten en niet werkende functies.

Nee gatverdamme, waarom iets willen verbeteren wat al goed is? Take2 levert goed werk, en dat wil ik zo houden ook, onder leiding van R*.

ben ik volledig mee eens :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Gatverdamme, als EA het koopt krijgen we alleen maar commerciele troep terug voor in de plaats. Uitmelkerij, reclame erin, etc.

Krijgen we dan ook GTA IV: Huisdieren, GTA IV: Op Reis en GTA IV: Studentenleven? En dan uiteraard ook GTA IV: C&A (zoals ze bij Sims 2 H&M hebben gedaan). Zullen we dan ook maar gelijk GTA IV: The Movie vastleggen? En dan om de zes maanden nieuwe GTA's die vol zitten met fouten en niet werkende functies.

Nee gatverdamme, waarom iets willen verbeteren wat al goed is? Take2 levert goed werk, en dat wil ik zo houden ook, onder leiding van R*.

ben ik volledig mee eens :tu:

Laten we niet vergeten dat EA ook een boel goede games levert en niet telkens het uitmelkzooitje genaamd The Sims.

Want het is ook zo als de verkoop van al die uitbreidingen niet hoog was... zouden er niet zoveel zijn.

Dus er is tenslotte nog altijd vraag naar.

En dat het iets negatiefs is met echte reclame klinkt mij niet helder.

Want reclame maken in games komt het realisme alleen maar ten goede.

Dat betekent echter niet dat gelijk al de humoristische reclame van nepbedrijven zal verdwijnen.

Daarbij ALS EA Take2 overneemt. Het zelfstandig zal blijven opereren alleen dan onder de naam van EA.

Link to comment
Delen op andere websites

Gatverdamme, als EA het koopt krijgen we alleen maar commerciele troep terug voor in de plaats. Uitmelkerij, reclame erin, etc.

Krijgen we dan ook GTA IV: Huisdieren, GTA IV: Op Reis en GTA IV: Studentenleven? En dan uiteraard ook GTA IV: C&A (zoals ze bij Sims 2 H&M hebben gedaan). Zullen we dan ook maar gelijk GTA IV: The Movie vastleggen? En dan om de zes maanden nieuwe GTA's die vol zitten met fouten en niet werkende functies.

Nee gatverdamme, waarom iets willen verbeteren wat al goed is? Take2 levert goed werk, en dat wil ik zo houden ook, onder leiding van R*.

ben ik volledig mee eens :tu:

Laten we niet vergeten dat EA ook een boel goede games levert en niet telkens het uitmelkzooitje genaamd The Sims.

Want het is ook zo als de verkoop van al die uitbreidingen niet hoog was... zouden er niet zoveel zijn.

Dus er is tenslotte nog altijd vraag naar.

En dat het iets negatiefs is met echte reclame klinkt mij niet helder.

Want reclame maken in games komt het realisme alleen maar ten goede.

Dat betekent echter niet dat gelijk al de humoristische reclame van nepbedrijven zal verdwijnen.

Daarbij ALS EA Take2 overneemt. Het zelfstandig zal blijven opereren alleen dan onder de naam van EA.

The Sims is best leuk hoor, en laten we niet vergeten dat Ea ook goede spellen maar zoals burnout,fifa,en nog andere dus Ea niet niet zo slecht

Link to comment
Delen op andere websites

Juist, ook medal of honor, battlefield 2, simcity 4,...

EDIT: nieuwe artikel!

Electronic Arts verlengt bod op Take-Two met een week

Het is jullie vast niet ontgaan dat Electronic Arts een bod van twee miljard dollar op Grand Theft Auto IV ontwikkelaar Take-Two heeft gedaan. Take-Two accepteerde dit bod echter niet, waarna EA de aandeelhouders benanderde om Take-Two op die manier uit te kopen. Electronic Arts biedt zesentwintig dollar per aandeel; momenteel staan de aandelen van Take-Two op 25.53 dollar.

Electronic Arts maakte gisteren bekend dat ze haar aanbod met een week verlengt, wat de deadline van elf naar achttien april verschuift. Dat is vlak na de jaarlijkse aandelenvergadering. Owen Mahoney van Electronic Arts vindt dat het aanbod Take-Two waardig is en voor beide partijen een win-win situatie vormt.

"We continue to believe that our $26 per share offer price is full and fair, and that a transaction between Take-Two and EA is the most compelling combination financially, strategically and operationally for all parties."

Het is nu weer wachten op Take-Two's reactie.

http://www.gamersnet.nl/nieuws/200803/elec...o_met_een_week/

Bewerkt: door studio dewolf
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...