Jump to content

EA Games Gta 4?

Recommended Posts

Geplaatst:

's Werelds grootste producent van videogames Electronic Arts (EA) heeft zijn overnamebod op zijn kleinere sectorgenoot Take-Two verlengd. EA biedt wel nog slechts 25,74 dollar per aandeel, in plaats van 26 dollar, omdat Take-Two nieuwe aandelen heeft uitgegeven. De waarde van het bod ligt rond de 2 miljard dollar of 1,3 miljard euro.

Het nieuwe bod geldt tot 16 mei. Het management wees het bod al af. Er zijn meerdere kandidaten voor Take-Two. De gamesproducent is vooral bekend van zijn succes met het controversiële 'Grand Theft Auto'. (belga/bdr)

http://www.hln.be/hln/nl/958/Multimedia/ar...-Take-Two.dhtml

• Reacties 208
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Kai-ShockWave

20

• studio dewolf

15

• nationalist

13

• Fbi-Crew

12

Geplaatst: (bewerkt)

Nou ik denk dat EA het toch niet gaat lukken om Rockstar over te nemen.

Persoonlijk vind ik ook dat Rockstar lekker opzichzelf moet blijven. EA vind ik op een paar Battlefield releases na dan echt een gezellig familie spelletjes onderneming...

Ze willen gewoon door alles op te kopen. Een Monopoly positie voor zich creeeren en dat is niet goed voor de Games industrie.. :N

En mocht het toch zover komen. Dan ben ik benieuwd of er nog wel een nieuwe release in de toekomst komt van GTA die nog controversieler is dan GTA IV. vanwege het nette imago van EA..

Bewerkt: door Alchemy
Geplaatst:

Niks kan GTA IV meer in de weg lopen. Zelfs EA niet.

Hup Hoera Take Two & Rockstargames!

Niet Hup Hoera EA :*D

Ciao :cya:

Geplaatst:
Haha jahoor GTA IV voor de wii :puh:

Kan dat ding nooit aan.

Daar zorgt EA wel voor :duh: en anders komt het op 30 schijfjes :puh:

Geplaatst:
Haha jahoor GTA IV voor de wii :puh:

Kan dat ding nooit aan.

Daar zorgt EA wel voor :duh: en anders komt het op 30 schijfjes :puh:

Kan ook op een schifje maar dan zijn wel veel auto enzo weg

Geplaatst:
Straks krijgen we GTA IV voor de Wii :schater:

hahaha ps1

Ha Ha Ha (Dusniet..)

^_^

PlayStation1 kan dat ding never nooit aan. Ik neem aan dat iedereen weet dat de post van FBICREW dikke onzin was. Want de kans dat GTA IV op de PS1 komt is 0%. Dat snapt iedereen hier wel.

Maar.. Toch droge humor van je.

Geplaatst:

hahaha ps1

Ha Ha Ha (Dusniet..)

^_^

PlayStation1 kan dat ding never nooit aan. Ik neem aan dat iedereen weet dat de post van FBICREW dikke onzin was. Want de kans dat GTA IV op de PS1 komt is 0%. Dat snapt iedereen hier wel.

:duh: Nee maar even seruis gta 4 op de ps1 is mogelijk alleen heel veel dingen moeten er uit

Geplaatst:

hahaha ps1

Ha Ha Ha (Dusniet..)

^_^

Ik weet zkr dat hij op de ps1 komt! :7

PS one is de bom! xD :7

Geplaatst:

hahaha ps1

Ha Ha Ha (Dusniet..)

^_^

:duh: Nee maar even seruis gta 4 op de ps1 is mogelijk alleen heel veel dingen moeten er uit

is mogelijk? word eens wakker? die engine draait nóóít op de ps1. daar is ie veel te zwaar voor.

Geplaatst:

Dan moet je er wel even top-down view erin doen en het 3D gedeelte eruit halen... Dan kan de PS1 het wel aan! For sure!!!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...