Jump to content

EA Games Gta 4?

Recommended Posts

• Reacties 208
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Kai-ShockWave

20

• studio dewolf

15

• nationalist

13

• Fbi-Crew

12

Geplaatst: (bewerkt)
Als EA Take Two overneemt, wat niet aannemelijk is omdat Take Two het aanbod al heeft afgeslagen, dan vermoed ik dat er niet zo heel veel veranderd. Rockstar blijft de maker, alleen is er altijd een baas boven baas. En of dat nou EA Games is of niet, ik denk dat het niet uitmaakt voor het spel zelf. :)

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: Ik haat EA..

Waarom moeten zij altijd een bedrijf overnemen. Ze kunnen echt niks zelf verzinnen en ik hoop dat Taketwo ''Nee'' zal gaan zeggen.

http://www.insidegamer.nl/bedrijf/uitgever...namebod-EA.html

mensen op forums lezen echt niet tegen woordig inderdaad :duh: :duh:

Bewerkt: door Biocount
Geplaatst:
Volgens EA zou Take Two er goed aan doen om zich bij EA te voegen. EA zou Take Two onder andere betere financiële middelen kunnen bieden, evenals extra personeel en een betere distributie en advertentie van de games van Take Two. Bovendien vind EA dat Take Two naast Grand Theft Auto niet veel andere spellen te bieden heeft die een grote impact geven.

Jahoor, wrm zou je dan als bedrijf een ander bedrijf kopen die niet veel spellen te bieden hebben en geen grote impact geven!. Man, ze doen gwn alles voor gta, ze zeggen het zelf, ze kopen de hele zooi alleen maar voor gta. Alsof ze niet genoeg verdienen.

Geplaatst:

Misschien gaan er ook andere bedrijven nu een bod uitbrengen op take2, waaronder misschien sony of activision (hoorde ik van iemand).

Als sony het gaat over kopen dan klopt het gerucht van tijdje geleden dat gta ps exclusief wordt, maar het is natuurlijk maar kleine kans dat sony het gaat overkopen.

Geplaatst:
Misschien gaan er ook andere bedrijven nu een bod uitbrengen op take2, waaronder misschien sony of activision (hoorde ik van iemand).

Als sony het gaat over kopen dan klopt het gerucht van tijdje geleden dat gta ps exclusief wordt, maar het is natuurlijk maar kleine kans dat sony het gaat overkopen.

Sony mag het wel overkopen :D

Geplaatst:
Volgens EA zou Take Two er goed aan doen om zich bij EA te voegen. EA zou Take Two onder andere betere financiële middelen kunnen bieden, evenals extra personeel en een betere distributie en advertentie van de games van Take Two. Bovendien vind EA dat Take Two naast Grand Theft Auto niet veel andere spellen te bieden heeft die een grote impact geven.

Jahoor, wrm zou je dan als bedrijf een ander bedrijf kopen die niet veel spellen te bieden hebben en geen grote impact geven!. Man, ze doen gwn alles voor gta, ze zeggen het zelf, ze kopen de hele zooi alleen maar voor gta. Alsof ze niet genoeg verdienen.

*Kuch*Midnightclub*Kuch*Maxpayne*Kuch*Manhunt*Kuch

Geplaatst:

*Kuch*Midnightclub*Kuch*Maxpayne*Kuch*Manhunt*Kuch

Jah dat zijn grote games, jah maar volgens EA niet:p

Bovendien vind EA dat Take Two naast Grand Theft Auto niet veel andere spellen te bieden heeft die een grote impact geven.
Geplaatst:

EA moet gewoon van taketwo afblijven, bijna alle "kleine" uitgevers zijn al opgekocht, dalijk zitten we nog maar met 2/3 grote uitgevers (EA, Activision Blizzard en Ubisoft) dat kan nooit goed zijn, concurrentie is altijd beter dan een monopoly positie, althans voor de consument..

Daarnaast zet ik nog steeds grote vraagtekens bij het beleid dat EA voert volgens mij als het aan EA ligt, ligt er in september al weer een nieuw GTA deel in de schappen, GTA IV 2.0, een slap aftreksel van het orgineel..

ChrisVM hierboven, dat zijn echt de minst aantrekkelijke games van Take Two die je daar op noemt, Bioshock (inmiddels ook al van EA geloof ik), Mafia (zeker een grote titel), Duke Nukem (als die uitkomt verkoopt die aan de lopende band) en Dungeon Siege zijn gewoon veel grotere titels dan bijv Midnight Club..

Geplaatst:

Ach het zal allemaal wel meevallen. Bij EA zijn ze echt niet op hun achterhoofd gevallen waardoor ze OPEENS niet meer weten hoe een game goed verkoopt. Dat is namelijk als het kwalitatief goed is, en niet te snel komt met opvolgers. De Stories zijn slappe aftreksels. Waarom zou EA het in één keer heel slecht gaan managen?

En als Rockstar GTA blijft maken, dan is er al helemaal niets aan de hand.

Overigens denk ik dat het nooit zo ver komt dat er nog maar 2/3 grote uitgevers zijn en voor de rest niks. De Gameindustrie is namelijk groeiende, en er zal de komende jaren genoeg ruimte overblijven voor kleine originele uitgevers :Y

Geplaatst:

EA Games doet dit met het voornaamste doel in de vorm van GTA. TakeTwo heeft dit echter door, en de discussies gaan verder na de release van GTA IV. Ik hoop echt dat het hen niet lukt, ik heb nog liever dat Viacom TakeTwo overneemt. En Activision en Blizzard gaan waarschijnlijk ook onder één kap werken.

Geplaatst:

IDD ik ben 100 % SONY fan :puh:

EA Games haat ik ook :S

Het slaat nergens op, dat ze het willen overnemen :S

Ze moeten er gewoon van afblijven en niet met Take2 bemoeien !!

Take2 is de beste :D

Geplaatst:

IDD ik ben 100 % SONY fan :puh:

EA Games haat ik ook :S

Het slaat nergens op, dat ze het willen overnemen :S

Ze moeten er gewoon van afblijven en niet met Take2 bemoeien !!

Take2 is de beste :D

idd, en je bent Rockstar Games vergeten :puh:

Geplaatst:
Als EA het overneemt dan gaan toch alle mensen de GTA maken weg en dan komt toch het EA team??

NEE dan is de GTA reeks gelijk kapot want als EA komt die weten niet hoe je een GTA moet maken.

Dat kan je wel zeggen.. Als je alle GTA look a likes op een rij zet van EA dan komen al die games samen niet eens in de buurt van een echte GTA :? Laat EA maar lekker oprotten met die nepgames van ze.. :D

EA heeft over het algemeen mooie games hoor. Over EA Sports ben ik totaal 'niet' te spreken, maar als je bijvoorbeeld kijkt naar games zoals Black, Medal of Honor, Need for Speed, Command & Conquer, The Sims, enzovoorts, zouden ze van GTA ook wel degelijk iets moois kunnen maken.

ik ben er niet tespreken over ea games moet gewoon van take two en gta afblijven.

anders krijg je binnenkort the sims gta dat je persee moet eten en slapen in gta en dat wil ik niet

dus ik zeg rot op met ea games/

blijf van gta

Take two is eigenaar van Rockstar games, maar bemoeit zich er niet mee. Dus als EA take two overneemt worden zij eigenaars maar dat betekend niet dat ze de nieuwe gta gaan ontwikkelen. Ze geven hem gewoon uit. Daarbij komt dan nog dat EA rockstar games mleer financiele middelen kan geven.-

Geplaatst:

Ik heb werkelijk nooit van EA gehouden!

R* Games is mijn favorietste gameproducer van de hele wereld!

Hoe dan ook, EA moet van zijn vuile poten afblijven!!!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...