Jump to content

EA Games Gta 4?

Recommended Posts

• Reacties 208
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Kai-ShockWave

20

• studio dewolf

15

• nationalist

13

• Fbi-Crew

12

Geplaatst:
waarom zou ea samen met rockstar geen goede game kunnen maken ?

ik ben fan van bijden

ik denk wel dat ze een goede game zouden maken

aleen zouden ze dan niet de namen mogen veranderen van t2 en r*

Geplaatst: (bewerkt)

Gatverdamme, als EA het koopt krijgen we alleen maar commerciele troep terug voor in de plaats. Uitmelkerij, reclame erin, etc.

Krijgen we dan ook GTA IV: Huisdieren, GTA IV: Op Reis en GTA IV: Studentenleven? En dan uiteraard ook GTA IV: C&A (zoals ze bij Sims 2 H&M hebben gedaan). Zullen we dan ook maar gelijk GTA IV: The Movie vastleggen? En dan om de zes maanden nieuwe GTA's die vol zitten met fouten en niet werkende functies.

Nee gatverdamme, waarom iets willen verbeteren wat al goed is? Take2 levert goed werk, en dat wil ik zo houden ook, onder leiding van R*.

Bewerkt: door Blaatschaap
Geplaatst:
Gatverdamme, als EA het koopt krijgen we alleen maar commerciele troep terug voor in de plaats. Uitmelkerij, reclame erin, etc.

Krijgen we dan ook GTA IV: Huisdieren, GTA IV: Op Reis en GTA IV: Studentenleven? En dan uiteraard ook GTA IV: C&A (zoals ze bij Sims 2 H&M hebben gedaan). Zullen we dan ook maar gelijk GTA IV: The Movie vastleggen? En dan om de zes maanden nieuwe GTA's die vol zitten met fouten en niet werkende functies.

Nee gatverdamme, waarom iets willen verbeteren wat al goed is? Take2 levert goed werk, en dat wil ik zo houden ook, onder leiding van R*.

vind ik ook EA heeft vaak alleen maar reclame en dat soort shit in hun games. :N dat wil ik ook niet in GTA IV

Geplaatst:

Nou take two heeft dus een bod van 2 miljard afgeslagen...maar wil wel vanaf 30 april in discussie gaan met EA. Ik hoop echt dat ze take two niet zo ver krijgen.

Volgens mij bedoel je het omgekeerde, dat R* goed werk levert onder leiding van take2.

Waar ik ook bang voor ben is dat EA net als in alle andere ea games er reclame in gaat stoppen en half afgemaakte games gaat uitbrengen.

EA zou hta 4 namelijk 29 oktober al uit laten komen, maar take2/R* maken het spel tenminste af, ookal moet het uitgesteld worden.

Ook zal er denk ik als het aan EA ligt begin 2009 al een gta 5 uitkomen, of hij goed af is of niet.

Bewerkt: door Gta-killer
Geplaatst:

Volgens mij bedoel je het omgekeerde, dat R* goed werk levert onder leiding van take2.

Waar ik ook bang voor ben is dat EA net als in alle andere ea games er reclame in gaat stoppen en half afgemaakte games gaat uitbrengen.

EA zou hta 4 namelijk 29 oktober al uit laten komen, maar take2/R* maken het spel tenminste af, ookal moet het uitgesteld worden.

Ook zal er denk ik als het aan EA ligt begin 2009 al een gta 5 uitkomen, of hij goed af is of niet.

idd, gaat alleen maar om het geld. aargh, wat begin ik EA nu te haten xd

Nadat Electronic Arts afgelopen weekend een bod uitbracht op Take-Two van $26 per aandeel, zijn de aandelen vandaag met 47 procent in waarde gestegen. De aandelen van het bedrijf eindigden vrijdag op $17,36 en openden vandaag op $25,75, wat dus ongeveer dezelfde prijs is als wat EA heeft geboden ervoor.

Het lijkt erop dat de beurshandelaren verwachten dat de deal doorgaat, gezien de enorme run die is geweest op aandelen van Take-Two sinds de bekendmaking van het bod. Al 12,5 miljoen aandelen zijn van eigenaar veranderd, waarschijnlijk in de hoop $0,25 winst per aandeel te maken wanneer de deal met EA daadwerkelijk plaats gaat vinden.

1203956231.jpg

Bron: http://www.insidegamer.nl/bedrijf/uitgever...-in-waarde.html

Bewerkt: door nationalist
Geplaatst:

Het maakt mij eerlijk gezegt niks uit, als mijn favoriete Game Serie er maar niet slechter op wordt, want EA is idd veel van het uitmelken, reclame en herhaling.

:cya:

Geplaatst:

Beter dat EA en Take ofzo apart anders wordt GTA verslechterd. EA doet sommige spel goed soms slecht.

Geplaatst:

het lijkt mij wel vaag als er ineens EA games op het hoesje van GTA gaat staan :?

had EA niet zelf een game die een beetje op GTA leek?

of was alleen THQ dat? (van saints row)

Jullie weten nog niet eens wat er gaat gebeuren en schreeuwen al dat EA niks mag overkopen! :N Wat nou als EA alles intact houd? Misschien pompt EA er wel alleen flink wat geld in, zodat Take2 en Rockstar meer en beter kunnen presteren, zodat ze daarna pas geld kunnen vangen.

Jullie doen net alsof EA alleen maar slechte games maakt, en dat alles wat ze aanraken bagger wordt. Dat is echt onzin. Niet elke game van EA is half afgemaakt en onorigineel. Kijk naar The Sims 2. Dat is een prima vervolg op The Sims 1. Ze hebben ook een hoop geld en tijd daar in gestopt. En ga nou niet zeuren dat de uitbreidings paketten alleen maar uitmelkerij zijn. The Sims is gewoon een spel om uit te breiden, GTA niet (hoewel Rockstar/Take2 nog wel contents uitbrengt voor veel geld, maar dat vergeten jullie zeker even).

Ik denk dat EA echt niet Take2 overkoopt om de boel eens helemaal om te draaien. Het blijft denk ik gewoon zoals het is, behalve het icoontje van de uitgever.

Bewerkt: door TomHagen
Geplaatst:

Nou ik hoop wel een klein beetje dat het overgenomen word want dan krijgen we weer een gta waarschijnlijk en nu is het nog niet zeker of we ernog 1 krijge na GTA IV

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...