GTA_XP Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 (bewerkt) Ik kan me haast niet voorstellen dat zoiets gebeurt EA, ik geef toe dat ze mooie graphics hebben, maar wat heb je er aan als je geen volledige vrijheid hebt? GTA IV wordt mooier ok maar ik zie het niet zitten als de volgende GTA een boxart met een EA logo krijgt. Als die uitkomt. Bewerkt: 25 februari 2008 door GTA_XP Reageren
1974 Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 (bewerkt) Lezen blijft een vak. Electronic Arts heeft ongevraagd een bod gedaan op Take Two Interactive van 26 dollar per aandeel. Echter Take Two is niet op dit ongevraagde aanbod ingegaan. Zie: http://ir.take2games.com/ReleaseDetail.cfm?ReleaseID=295739 Lezen is een vak zeg je??? Volgens mij zit jij op een totaal andere site dan de topicstarter Op thegtaplace.com staat duidelijk dat EA verschillende boden heeft gedaan op Take Two, maar dat ze er nog niet op in zijn gegaan. Take Two heeft aangegeven dat het bedrijf niet te koop is, maar EA geeft tevens aan dat ook zij nog niet genoegen nemen met dat andwoord. nog even en ze gaan het A-team inschakelen om EA games uit te schakelen.Maar EA moet begrijpen dat take two niet te koop is en dan moeten ze gewoon maar ophouden.simpel maar aangezien sommige mensen nooit van opgeven gehoord hebben. Bewerkt: 25 februari 2008 door 1973 Reageren
GTA_XP Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 Hahaha, goed idee 1973! Laten we de A-team inhuren! Reageren
2fast{0} Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 Ik kan me haast niet voorstellen dat zoiets gebeurt EA, ik geef toe dat ze mooie graphics hebben, maar wat heb je er aan als je geen volledige vrijheid hebt? GTA IV wordt mooier ok maar ik zie het niet zitten als de volgende GTA een boxart met een EA logo krijgt. Als die uitkomt. Gewoon verschrikkelijk. Zelf gemaakt voor alle duidelijkheid. Niet dat mensen gaan denken dat deze echt is. ( Je hebt soms van die mensen he ) Reageren
martijnn Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 Arhg dat EA logo moet nooit op een GTA box komen, dat vloekt. EA geeft toe aan de fluffyoverheid, kijk nou naar burnout paradise. Geen bestuurders in de auto's, kom op zeg overdrijven is ook een vak apart. Nee laat GTA maar lekker in de handen hoe het nou is. Reageren
Gangsta Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 EA probeert in de plaats van Take2 te komen door hun 2 miljard te betalen. Dit betekent niet dat Rockstargames dood gaat, maar dat het EA & R* logo op de boxart van GTA IV verschijnt. 5% van de hele boxart is dan verpest door EA. [/font] Reageren
martijnn Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 Het hele punt is dat EA die monopoly positie wil, geld geld geld...... Ze zouden naar kwaliteit moeten kijken ipv game na game uitbrengen. En daar gaat EA de mist in. Ze geven kleinere bedrijven simpelweg geen kans, ze willen alles opkopen. Reageren
battle1970 Geplaatst: 26 februari 2008 Rapport Geplaatst: 26 februari 2008 (bewerkt) was de contract tussen r* en take two volgend jaar niet verlopen of zo? als de deal door gaat kunnen ze dan niet snel weg ? en die boxard ... ik kreeg koude rillingen toen ik hem zag met die..logo er op.. Bewerkt: 26 februari 2008 door battle1970 Reageren
007 RoadRunner Geplaatst: 26 februari 2008 Rapport Geplaatst: 26 februari 2008 was de contract tussen r* en take two volgend jaar niet verlopen of zo? als de deal door gaat kunnen ze dan niet snel weg ? en die boxard ... ik kreeg koude rillingen toen ik hem zag met die..logo er op.. Als R* inderdaad weg gaat bij Take 2 dan zullen ze de GTA reeks achter zich moeten laten omdat die van T2 is. Dus als EA T2 gaat overnemen mag je hopen dat R* vooral het contract verlengt omdat anders GTA vernietigd zal worden door EA. De kans dat EA T2 gaat overnemen is ontdanks de aanwijzing zeker aanwezig. Financieel gezien gaat het niet super met T2 en de $26/share is stukken hoger dan de beursnotering van T2. EA heeft dit aanbod ook bewust openlijk gepubliceerd zodat de aandeelhouders ervan te horen krijgen. Aandeelhouders willen winst maken maar T2 heeft de laatste tijd nauwelijks winst bezorgt voor hun aandeelhouders dus die zouden hun aandelen voor die $26/share kunnen verkopen omdat ze dan simpelweg met winst van hun aandelen afkomwen en als genoeg aandeelhouders dat gaan doen krijgt EA controle over T2 ook al heeft de directie hun bod afgewezen. En T2 heeft ook gezegt dat onderhandelingen over een overname open zijn vanaf 30 april, de dag na de release van GTA IV. Dit is mede gedaan voor de aandeelhouders dat ze niet simpelweg hun aandelen gaan verkopen omdat ze na de release van GTA IV mischien meer geld voor hun aandelen krijgen. De afwijzing van de directie is opzich een goed teken maar helaas geen zekerheid dat EA niet toch T2 in handen krijgt, vanaf 30 april komen we er achter hoe de toekomst van T2 en GTA eruit gaat zien. Reageren
Dwayne Forge Geplaatst: 26 februari 2008 Rapport Geplaatst: 26 februari 2008 was de contract tussen r* en take two volgend jaar niet verlopen of zo? als de deal door gaat kunnen ze dan niet snel weg ? en die boxard ... ik kreeg koude rillingen toen ik hem zag met die..logo er op.. Als R* inderdaad weg gaat bij Take 2 dan zullen ze de GTA reeks achter zich moeten laten omdat die van T2 is. Dus als EA T2 gaat overnemen mag je hopen dat R* vooral het contract verlengt omdat anders GTA vernietigd zal worden door EA. De kans dat EA T2 gaat overnemen is ontdanks de aanwijzing zeker aanwezig. Financieel gezien gaat het niet super met T2 en de $26/share is stukken hoger dan de beursnotering van T2. EA heeft dit aanbod ook bewust openlijk gepubliceerd zodat de aandeelhouders ervan te horen krijgen. Aandeelhouders willen winst maken maar T2 heeft de laatste tijd nauwelijks winst bezorgt voor hun aandeelhouders dus die zouden hun aandelen voor die $26/share kunnen verkopen omdat ze dan simpelweg met winst van hun aandelen afkomwen en als genoeg aandeelhouders dat gaan doen krijgt EA controle over T2 ook al heeft de directie hun bod afgewezen. En T2 heeft ook gezegt dat onderhandelingen over een overname open zijn vanaf 30 april, de dag na de release van GTA IV. Dit is mede gedaan voor de aandeelhouders dat ze niet simpelweg hun aandelen gaan verkopen omdat ze na de release van GTA IV mischien meer geld voor hun aandelen krijgen. De afwijzing van de directie is opzich een goed teken maar helaas geen zekerheid dat EA niet toch T2 in handen krijgt, vanaf 30 april komen we er achter hoe de toekomst van T2 en GTA eruit gaat zien. Ja maar na de release van GTA 4 zijn ze natuurlijk weer super rijk denk het. Reageren
Biocount Geplaatst: 26 februari 2008 Rapport Geplaatst: 26 februari 2008 Het hele punt is dat EA die monopoly positie wil, geld geld geld...... Ze zouden naar kwaliteit moeten kijken ipv game na game uitbrengen. En daar gaat EA de mist in. Ze geven kleinere bedrijven simpelweg geen kans, ze willen alles opkopen. ja klopt.. maar ze zijn niet zo blij met de tegen vallende verkoop cijfers in het algemeen van elke EA game spel (op fifa na dan) dus mischien worden ze wakker en zien ze nu meer in dat mensen graag kwaliteit willen voor hun geld. Reageren
Swiggers Geplaatst: 26 februari 2008 Rapport Geplaatst: 26 februari 2008 Misschien gaan er ook andere bedrijven nu een bod uitbrengen op take2, waaronder misschien sony of activision (hoorde ik van iemand).Als sony het gaat over kopen dan klopt het gerucht van tijdje geleden dat gta ps exclusief wordt, maar het is natuurlijk maar kleine kans dat sony het gaat overkopen. Sony mag het wel overkopen IDD ik ben 100 % SONY fan EA Games haat ik ook :S Het slaat nergens op, dat ze het willen overnemen :S Ze moeten er gewoon van afblijven en niet met Take2 bemoeien !! Take2 is de beste idd, en je bent Rockstar Games vergeten Dat is natuurlijk nog beter hé Reageren
Swiggers Geplaatst: 26 februari 2008 Rapport Geplaatst: 26 februari 2008 (bewerkt) Ik kan me haast niet voorstellen dat zoiets gebeurt EA, ik geef toe dat ze mooie graphics hebben, maar wat heb je er aan als je geen volledige vrijheid hebt? GTA IV wordt mooier ok maar ik zie het niet zitten als de volgende GTA een boxart met een EA logo krijgt. Als die uitkomt. Gewoon verschrikkelijk. Zelf gemaakt voor alle duidelijkheid. Niet dat mensen gaan denken dat deze echt is. ( Je hebt soms van die mensen he ) Euuhh ff voor alle duidelijkheid, als EA take2 over neemt blijft het R* logo nog wel op het hoesje van het spel zelf hoor. Omdat take2 de uitgever is van het spel ( wat dan miss EA wordt ) Maar RockstarGames maakt het spel zelf.. dus blijft het logo'tje wel op de voorkant /hoesje/Posters.Swiggers Bewerkt: 26 februari 2008 door swiggers Reageren
Fbi-Crew Geplaatst: 26 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 februari 2008 (bewerkt) Ik kan me haast niet voorstellen dat zoiets gebeurt EA, ik geef toe dat ze mooie graphics hebben, maar wat heb je er aan als je geen volledige vrijheid hebt? GTA IV wordt mooier ok maar ik zie het niet zitten als de volgende GTA een boxart met een EA logo krijgt. Als die uitkomt. Gewoon verschrikkelijk. Zelf gemaakt voor alle duidelijkheid. Niet dat mensen gaan denken dat deze echt is. ( Je hebt soms van die mensen he ) Euuhh ff voor alle duidelijkheid, als EA take2 over neemt blijft het R* logo nog wel op het hoesje van het spel zelf hoor. Omdat take2 de uitgever is van het spel ( wat dan miss EA wordt ) Maar RockstarGames maakt het spel zelf.. dus blijft het logo'tje wel op de voorkant /hoesje/Posters.Swiggers Maar er staat toch bij de gta's zoals san andreas VC enzo geen take2games of het hoesje of wordt ik blind Bewerkt: 26 februari 2008 door Fbi-Crew Reageren
martijnn Geplaatst: 26 februari 2008 Rapport Geplaatst: 26 februari 2008 Het gaat om het idee FBI crew Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.