Jump to content

EA Games Gta 4?


Fbi-Crew

Recommended Posts

@ nationalist,

Je staat zelf ook te postboosten :duh:

Maar ontopic, vind het echt zéér jammer van de medewerkers! :cry:

Ze hebben echt zéér goed werk op geleverd maar roch worden ze ontslagen :cry:

GTA blijft mijn enigste favorietste game van de geschiedenis!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 208
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Kai-ShockWave

    20

  • studio dewolf

    15

  • nationalist

    13

  • Fbi-Crew

    12

jahoor, tuurlijk, na extra content, 500 punten gaan ze nu nog de prijs verlagen ook..

...allemaal voor gta iv.

http://gamed.nl/view/38322

Dat is al een tijdje bekend en ik heb eerlijk gezegt geen idee wat het met een mogelijke overname van EA te maken heeft. :?

Zijn allebei irritante bedrijven xD

Om eerlijk te zijn hoop ik dat EA het overneemt. Bij T2 zijn ze niet al te goed in zaken doen en met wat geluk kotm er dan meteen een PC versie uit zodat ik niet telkens 6/8 maanden moet wachten.

En M$ is idd een bmisleidend, liegend en manilpulerend bedrijf dat misbruik maakt van alles wat ze tegenkomen. Maar M$ heeft hier nu niks mee te maken dus ga ik verder niet op in. Hadden die trouwens niet ook gebprobeert T2 over te nemen? Staat me zoiets bij.

Link to comment
Delen op andere websites

jahoor, tuurlijk, na extra content, 500 punten gaan ze nu nog de prijs verlagen ook..

...allemaal voor gta iv.

http://gamed.nl/view/38322

Dat is al een tijdje bekend en ik heb eerlijk gezegt geen idee wat het met een mogelijke overname van EA te maken heeft. :?

Zijn allebei irritante bedrijven xD

Om eerlijk te zijn hoop ik dat EA het overneemt. Bij T2 zijn ze niet al te goed in zaken doen en met wat geluk kotm er dan meteen een PC versie uit zodat ik niet telkens 6/8 maanden moet wachten.

En M$ is idd een bmisleidend, liegend en manilpulerend bedrijf dat misbruik maakt van alles wat ze tegenkomen. Maar M$ heeft hier nu niks mee te maken dus ga ik verder niet op in. Hadden die trouwens niet ook gebprobeert T2 over te nemen? Staat me zoiets bij.

Ok als dat gebeurd word ik gek :puh: dan wordt GTA exclusief op xbox :S

Link to comment
Delen op andere websites

jahoor, tuurlijk, na extra content, 500 punten gaan ze nu nog de prijs verlagen ook..

...allemaal voor gta iv.

http://gamed.nl/view/38322

Dat is al een tijdje bekend en ik heb eerlijk gezegt geen idee wat het met een mogelijke overname van EA te maken heeft. :?

Zijn allebei irritante bedrijven xD

Om eerlijk te zijn hoop ik dat EA het overneemt. Bij T2 zijn ze niet al te goed in zaken doen en met wat geluk kotm er dan meteen een PC versie uit zodat ik niet telkens 6/8 maanden moet wachten.

En M$ is idd een bmisleidend, liegend en manilpulerend bedrijf dat misbruik maakt van alles wat ze tegenkomen. Maar M$ heeft hier nu niks mee te maken dus ga ik verder niet op in. Hadden die trouwens niet ook gebprobeert T2 over te nemen? Staat me zoiets bij.

Ok als dat gebeurd word ik gek :puh: dan wordt GTA exclusief op xbox :S

Gebeurt niet hoor ;) Er ging ook al een gerucht dat Sony TT ging over nemen en er ging ook een gerucht dat R* na GTA IV PS3 exclusive zal gaan :)

Link to comment
Delen op andere websites

jahoor, tuurlijk, na extra content, 500 punten gaan ze nu nog de prijs verlagen ook..

...allemaal voor gta iv.

http://gamed.nl/view/38322

Dat is al een tijdje bekend en ik heb eerlijk gezegt geen idee wat het met een mogelijke overname van EA te maken heeft. :?

Zijn allebei irritante bedrijven xD

Om eerlijk te zijn hoop ik dat EA het overneemt. Bij T2 zijn ze niet al te goed in zaken doen en met wat geluk kotm er dan meteen een PC versie uit zodat ik niet telkens 6/8 maanden moet wachten.

En M$ is idd een bmisleidend, liegend en manilpulerend bedrijf dat misbruik maakt van alles wat ze tegenkomen. Maar M$ heeft hier nu niks mee te maken dus ga ik verder niet op in. Hadden die trouwens niet ook gebprobeert T2 over te nemen? Staat me zoiets bij.

Ok als dat gebeurd word ik gek :puh: dan wordt GTA exclusief op xbox :S

Gebeurt niet hoor ;) Er ging ook al een gerucht dat Sony TT ging over nemen en er ging ook een gerucht dat R* na GTA IV PS3 exclusive zal gaan :)

waarom zou ea dat doen r* overnemen , ze hebben dan wel een hele grote concurent weg maar als de hele game industrie in de handen van ea valt zie ik het niet meer zitten op een spelletje te kopen

Link to comment
Delen op andere websites

waarom zou ea dat doen r* overnemen , ze hebben dan wel een hele grote concurent weg maar als de hele game industrie in de handen van ea valt zie ik het niet meer zitten op een spelletje te kopen

Jha en daarom maak ik me zorgen.

Rockstar is denk ik niet zo stom om onze nachtmerrie uit te laten komen.

anders,,,

GTA 2009, GTA 2010, GTA 2011, GTA 2012.

dan wordt het "Medal of Theft by the fifa of EA"

Hahaha, lets hope NOT!

Link to comment
Delen op andere websites

waarom zou ea dat doen r* overnemen , ze hebben dan wel een hele grote concurent weg maar als de hele game industrie in de handen van ea valt zie ik het niet meer zitten op een spelletje te kopen

Jha en daarom maak ik me zorgen.

Rockstar is denk ik niet zo stom om onze nachtmerrie uit te laten komen.

anders,,,

GTA 2009, GTA 2010, GTA 2011, GTA 2012.

dan wordt het "Medal of Theft by the fifa of EA"

Hahaha, lets hope NOT!

Ik denk dat Rockstar zelf niks te zeggen heeft. Als de overname erg gunstig is voor de aandeelhouders, is de kans groot dat Take Two verdwijnt.

Link to comment
Delen op andere websites

waarom zou ea dat doen r* overnemen , ze hebben dan wel een hele grote concurent weg maar als de hele game industrie in de handen van ea valt zie ik het niet meer zitten op een spelletje te kopen

Jha en daarom maak ik me zorgen.

Rockstar is denk ik niet zo stom om onze nachtmerrie uit te laten komen.

anders,,,

GTA 2009, GTA 2010, GTA 2011, GTA 2012.

dan wordt het "Medal of Theft by the fifa of EA"

Hahaha, lets hope NOT!

Ik denk dat Rockstar zelf niks te zeggen heeft. Als de overname erg gunstig is voor de aandeelhouders, is de kans groot dat Take Two verdwijnt.

dat klopt maar denk dat r* genoeg cashes heeft om zich vrij te kopen..

Anders, Rockstar heeft een contract maar tot eind 2009 met T2.

zo niet, daarvoor heeft rockstar als een nieuwe francaise aangekondigt.

Maar EA gaat Rockstar niet verneuken, daar geloof ik in. ;)

Denk iedereen wel.

Maar luitjes ik ga slapen man! morgen weer een systeem voor me klant bouwen. Kut php..

Quote,,, GTA!

Link to comment
Delen op andere websites

aan de ene kant best wel goed want hun kunnen er meer geld in pompen en de werknemers gwn hun gang laten gaan en als de game om het jaar uit komt boeit mij ook niet zoveel als hij maar goed blijft zonder foutje bugs en all die zooi opleuren heel snel ea [/font]

Link to comment
Delen op andere websites

Medewerkers Take Two Interactive gerustgesteld

De laatste tijd gonst het van de geruchten dat EA tot overname van Take Two Interactive wil gaan. Take Two Interactive ontkent dit in alle toonaarden. Maar vaak ontstaan zulke geruchten niet zomaar en is het logisch dat je je als werknemer toch gaat afvragen wat hier nu van waar is en wat voor gevolgen dit voor je kan hebben.

Om de medewerkers gerust te stellen, heeft het management een e-mail verzonden naar deze mensen. Het belangrijkste deel van deze e-mail kun je hieronder lezen.

Quote:

'

Our "Change in Control Employee Severance Plan" provides for minimum levels of compensation for all employees in the event that an employee's position is terminated as a result of a change in control of the Company. These types of plans are fairly common for publicly traded companies. In fact, both Electronic Arts and THQ have change in control severance plans. If you have any questions about our plan, please speak with your manager, local HR director or Courtney Kelley.

We hope that this benefit will alleviate some of the concerns you may have, and allow you to remain fully focused on your responsibilities. You are critical to the success of Take Two. The most important contribution each of us can make during this period is doing our jobs with the same focus, skill and creativity we always have.'

De managers van Take Two Interactive geven aan dat de werknemers niet hoeven te vrezen voor eventuele problemen of verlies van hun baan. Daarnaast wordt gezegd dat hun werk van groot belang is voor het succes van Take Two Interactive.

Ook wordt er niets vermeld over een eventuele overname door EA. Toch kunnen werknemers altijd terecht voor vragen wanneer zoiets zou gebeuren. Houdt Take Two Interactive dan toch een slag om de arm door dit te zeggen?

Link to comment
Delen op andere websites

Take 2's grootste aandeelhouders hebben hun hoeveelheid aandelen flink vermindert. Er ligt een shareholder lawsuit dat aandeelhouders tijdens jaarlijkse bijeenkomsten managers mogen kiezen.

The publisher's largest shareholder Oppenheimer Funds has halved its stake in the company from 23 per cent to 11.5 per cent, or 8.8 million shares, reports Reuters.

FMR LLC, the Grand Theft Auto publisher's second largest owner of stock, has also slashed its stake from 14 per cent to 2.75 per cent, in a move that could undermine Take-Two's assertion that Electronic Arts' USD 2 billion acquisition offer for the company was too low.

Als meer aandeelhouders volgen zal EA zeker een meerderheidsbelang in T2 krijgen.

De aandeelhouders hebben T2 aangeklaagd voor Schending van de fiduciaire plicht en vinden dat ze het recht moeten hebben om Zelnick te ontslaan en er een ander voor in de plaats te zetten.

In 2T is dus een splitsing ontstaan tussen aandeelhouders en directie en dat leidt in 90% van de gevallen tot een overname en directieontslag.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...