X-TX Geplaatst: 18 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2005 Willen jullie al die berichten niet quoten a.u.b. dat kost veel ruimte in deze topic en al die ruimte kun je vullen met nutte berichten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 18 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2005 (bewerkt) niet super duidelijk maar toch best wel duidelijk. hier is ie dan succes Bewerkt: 19 maart 2005 door kraay Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 18 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2005 De Avispa Country club in San fierro :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-TX Geplaatst: 18 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2005 (bewerkt) De Avispa Country club in San fierro :rolleyes: Kijk, nou doe je het weer srry ik ben geen moderator maar mijn advies is toch belanrijk, nogmaals wil je die berichten met zo veel inhoud niet quoten. Dat kost veel ruimte en dat kan ook worden vervangen door post van iemand anders. Voorbeeld: Van plaats een heel groot foto te quote zeg dan gewoon dit: @pitje het is Avispa Country Van plaats hele foto mee te nemen. Bewerkt: 18 maart 2005 door X-TX14-2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 18 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2005 Dat is correct :o en u bent de gelukkige winner om een nieuwe foto teplaatsen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 19 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2005 Dat is correct :o en u bent de gelukkige winner om een nieuwe foto teplaatsen Hier is de nieuwe: Als je een tijdje goed kijkt weet je het direct @X-TX14-2:Sorry dat ik altijd quote,ik zal het niet meer doen :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 19 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2005 heb je misschien een tip want ik zie er niks in :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 19 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2005 heb je misschien een tip want ik zie er niks in :huh: Als goed kijkt zie je achterraan die brug en die brug is in het zuiden van de Desert. En het ligt dicht bij een dorpje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-TX Geplaatst: 19 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2005 Las Payasodas? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 19 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2005 Las Payasodas? Dat is toch meer het noorden van de Desert Las Payasadas :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-TX Geplaatst: 19 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2005 (bewerkt) Lil' Probe Inn? Bewerkt: 19 maart 2005 door X-TX14-2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 19 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2005 red county :question: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-TX Geplaatst: 19 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2005 (bewerkt) red county :question: Nee het is Lil' Probe Inn kijk daar achter zie je een brug en rechts zie je een stuk weg die ik de hele tijd zocht op het kaart en die weg loopt naar het café daar. Edit: dat vlekje rechts boven is van een boom een die foto is gemaakt onder de paal met UFO ding er boven op. Als het Lil' Probe Inn niet is dat weet ik het ook niet meer. Bewerkt: 19 maart 2005 door X-TX14-2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 19 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2005 (bewerkt) Nee het is Lil' Probe Inn kijk daar achter zie je een brug en rechts zie je een stuk weg die ik de hele tijd zocht op het kaart en die weg loopt naar het café daar.Edit: dat vlekje rechts boven is van een boom een die foto is gemaakt onder de paal met UFO ding er boven op. Als het Lil' Probe Inn niet is dat weet ik het ook niet meer. ja, je hebt gelijk mijn auto moest toch naar de piant(ben er erg gehecht aan ) dus was ik daar maar ff heen gereden en het lijkt er echt heel veel op ja goed gezien :thumbsup: Edit: maar lopen daar eigenlijk de grove's rond? Bewerkt: 19 maart 2005 door kraay Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-TX Geplaatst: 19 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2005 ja, je hebt gelijk mijn auto moest toch naar de piant(ben er erg gehecht aan ) dus was ik daar maar ff heen gereden en het lijkt er echt heel veel op ja goed gezien :thumbsup: Mijn Hunter bracht me naar toe Nu nog wachten tot dat ik mag. Straks had ik het niet goed :o :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.