Kraay Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2005 is dat niet bij flint intersection.... nee :o is die nou zo moeilijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2005 rechts van beacon hill....niet zo slim ik heb die screen zelf gemaakt namelijk :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2005 (bewerkt) rechts van beacon hill....niet zo slim ik heb die screen zelf gemaakt namelijk :lol: dan heb je zelf toch ook fout bij mij licht het teminste ergens anders Edit: waar licht beacon hill?? Bewerkt: 20 maart 2005 door kraay Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2005 (bewerkt) dat stukkie heeft geen plaats naam check zelf maar... dus thijs heeft het goed... <_< wow dat is klein nou dan maar de link de master kaart Bewerkt: 20 maart 2005 door the straight people killer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2005 dan ben jij fout hoor....heb die missie zelf gedaan. kijk maar naar de in game radar.... http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...ion&name=bl_b2d Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2005 (bewerkt) dat stukkie heeft geen plaats naam check zelf maar... dus thijs heeft het goed... <_< ehhm... die kaart is iets te klein en bij mij heet het toch nog steeds flint county Edit: als ik deze missie gehaald heb zal ik ff gaan kijken!! Bewerkt: 20 maart 2005 door kraay Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2005 ik heb je toch de link gegeven hier nog een keer kaart je kan hem uit vergroten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2005 (bewerkt) zo dan [/url][/img] :rolleyes: :rolleyes: PS: als er nog geluid bijzat hoorde je dat liedje van I'm the Godfather Bewerkt: 20 maart 2005 door kraay Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2005 he dat is flint county nu heb ik hem goed he.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2005 he dat is flint county nu heb ik hem goed he.... ja jij bent de volgende en aan de godfather: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2005 (bewerkt) de kwaliteit is bagger maar we doen er mee ]bagger[/url] Bewerkt: 20 maart 2005 door the straight people killer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-TX Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2005 (bewerkt) de kwaliteit is bagger maar we doen er mee ]bagger[/url] De kwaliteit is idd erg bagger want ik kom op een site die niks met GTA te maken heeft. Edit: Voor de mensen thuis: Hier is zijn foto. En hier voor de mensen die niet willen klikken: Bewerkt: 20 maart 2005 door X-TX14-2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2005 (bewerkt) De kwaliteit is zo bagger dat ik het echt haast niet kan zien. Ik zie alleen maar een huisje. En daar kan ik niet de plaats van af zien. :unsure: . De foto is gewoon te slecht denk ik om te zeggen waar die is gemaakt. Maar ik heb een vermoeden dat deze foto in een dorp is gemaakt. Bewerkt: 20 maart 2005 door Mazzeltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-TX Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2005 (bewerkt) De kwaliteit is zo bagger dat ik het echt haast niet kan zien.Ik zie alleen maar een huisje. En daar kan ik niet de plaats van af zien. :unsure: . De foto is gewoon te slecht denk ik om te zeggen waar die is gemaakt. Ik heb die foto kleine opknap beurt gegeven, misschien zie je het nu wat beter. Edit: Die foto is gemaakt in Ganton en daar links kan je door een poortje en kom je bij klein basketbal veld en dan als je lanks de hek op het weg komt heb je links de huis van CJ's moeder, *Denk ik* Bewerkt: 20 maart 2005 door X-TX14-2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2005 mull holland? :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.