X-Zero Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2005 damm ik dacht dat ie moeilijk, was maar sorry voor de kwaliteit maar x-tx14-2 heeft het goed... :o :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-TX Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2005 damm ik dacht dat ie moeilijk, was maar sorry voor de kwaliteit maar x-tx14-2 heeft het goed... :o :o Ik heb al 3× gewonnen wat leuk zeg. Ewoud mag van mij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2005 Ik heb al 3× gewonnen wat leuk zeg.Ewoud mag van mij. stuur hem dan maar een pm want zo ziet hij het volgens mij niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-TX Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2005 stuur hem dan maar een pm want zo ziet hij het volgens mij niet Ik heb al gestuurd, nu nog wachten. Als ik nog een keer win dan mag jij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2005 stuur hem dan maar een pm want zo ziet hij het volgens mij niet Ik heb al gestuurd, nu nog wachten. Als ik nog een keer win dan mag jij. nou voor mij is het best moeilijk om foto's te maken. want ik zit net na die missie riot en dan is het overal oorlog en zo best irritant <_< :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2005 Zal niet al te moeilijk zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2005 (bewerkt) verdan bluffs maar iemand anders mag weel een foto voor mij der op zetten(als ie teminste goed is <_< Bewerkt: 20 maart 2005 door kraay Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2005 (bewerkt) hij is goed. Had geen zin om een moeilijke te zoeken. Deze misschien beter Bewerkt: 20 maart 2005 door ewoud Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2005 (bewerkt) ik dacht het is in aldea malvada dus ik daar vanaf sf heengereden is het daar niet <_< dan rijdt ik maar door naar whetstone met een omweggetje :lol: Bewerkt: 20 maart 2005 door kraay Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2005 Nope fout Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2005 Nope fout is het wel in de desert of ook niet :questionmark: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2005 misschien een tip? :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2005 misschien bone county?? maar ik geef het op veel te moeilijk zonder tips <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-TX Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2005 (bewerkt) @kraay, wil jij niet 3× achter elkaar posten. Je hebt ook nog de Edit knop rechts boven van jou bericht. Bewerkt: 20 maart 2005 door X-TX14-2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2005 Gebruik de edit knop anders krijg je dadelijk een warn van de admins. Hint: In het velengde van de garver bridge Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.