Kraay Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2005 Gebruik de edit knop anders krijg je dadelijk een warn van de admins.Hint: In het velengde van de garver bridge eindelijk gevonden, in las barrancas dan het oosten van dat dorp iets hoger bij de ruine(of hoe je dat dan ook schrijft <_< ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2005 jaw en neem een normale handtekening Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2005 (bewerkt) hier is ie dan Bewerkt: 21 maart 2005 door kraay Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cisse Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2005 Dit is getrokken in... El castillio del diablo.. in de Desert? Ben ik juist? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2005 Dit is getrokken in... El castillio del diablo.. in de Desert? Ben ik juist? neej maar wel in de buurt :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
henk_jan Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2005 bij the strip heb je zon wegge tje naar de sea sparrow.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2005 (bewerkt) bij the strip heb je zon wegge tje naar de sea sparrow.. het is niet echt geen weggetje, maar toch heb je het goed jij bent de volgende Bewerkt: 21 maart 2005 door kraay Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
henk_jan Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2005 oke hier is de nieuwe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2005 los santos,idlewood Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jethro Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2005 :ph34r: :blink: Hoe maak je een screenshot?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2005 die is gemaakt door R*...dat is een officiele screenshot ...die heeft henk-jan niet zelf gemaakt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jethro Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2005 Neey maar er zijn toch meer mensen die screenshots posten en die hebben ze denk ik zelf genomen anders weet je toch niet precies waar het is <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Death333 Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2005 oke hier is de nieuwe Weet je zelf wel waar dat is volgens mij niet <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2005 Neey maar er zijn toch meer mensen die screenshots posten en die hebben ze denk ik zelf genomen anders weet je toch niet precies waar het is <_< kan op verschillende manieren een ingame foto maken en met de armax op je pc zetten, met een video kaart waar je je ps2 opaan kunt sluiten en rechtstreeks van de tv afnemen alleen mislukt dan de helft <_< er is er ook nog ergens een topic over maar dat kan ik nou ff niet vinden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
henk_jan Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2005 oke hier is de nieuwe Weet je zelf wel waar dat is volgens mij niet <_< doet dat er dan toe het gaat erom dat jullie de screen raden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.